|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
een keer de ware tegen komen. m'n rijbewijs halen en vatsig rijk worden. |
|
het is: ´vad·sig (bn.) 1 dik en traag [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 18-03-2003 19:46] Dit slaat nergens op. |
|
Zodra m'n vriendin klaar is met studeren word ik huisman.Alleen een beetje stofzuigen en afwassen en koken.Hou ik zat tijd over om cd's te luisteren en mijn boekingskantoor uit te breiden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en dan prinsje en prinsesje spelen..... met een open haard en een berenvel... jaa en van die oude eiken in de tuin !!!! volgens mij was mijn kasteel al verkocht slechtheid wou de kelder beheersen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Met een Jip en Janneke muts door de regen fietsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ga alleen in de bergen wonen in een houten hut met als enig amussement mijn cd-speler en Slayer |
|
een Killer cover maken: I know that you know we've got NO FUTURE Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hee die slaat op mij! |
|
quote:net als in everwood wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja en dan een grote mooie bloementuin erbij en bier drinken en toetjes eten voor een grote open haard !! Een grote keuken hebben met allerlei specerijen en op middeleeuwse manier eten klaar maken * heaven!!* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ja, maar dan eenzamer |
|
quote:o, ja die vent van net had een beer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Precies, all you need is SLEEJORR!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: hehe echt paradijs achtig zag t er niet uit. Zeker ook met een grote beer als huisdier? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: die heb ik in de engelse variant: BEER |
|
quote: kapotgeschoten voor de haard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hell yeah! Zou dat vlees smaken op en spitje boven een vuur? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
en besides, who needs mankind anyway? |
|
ON TOPIKK: Wereldvernietiging en Moordplannen... Iemand nog het idee dat ie binnenkort in de bak komt? Dit slaat nergens op. |
|
toekomstplan: meer frikandellen eten |
|
quote: Ik kan mij daar natuurlijk helemaal bij aansluiten! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Echt niemand Ik bijt niet hard hoor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik wil wel mee hoor lekkere belg van me! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Je weet wat mijn probleem is hé... financieen... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |