IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : wat zijn ieders zijn of haar TOEKOMSTPLANNEN??? Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-07-2003 23:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Me iig één avond volledig LAM zuipen op Wacken.
(Ik gok dat het woensdag gaat worden.)

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-07-2003 23:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 juli 2003 23:12 schreef Greycloak het volgende:
Me iig één avond volledig LAM zuipen op Wacken.
(Ik gok dat het woensdag gaat worden.)

Hisenna broeder elf

Bruce Banner

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-07-2003 23:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Eens "Kardamom" proberen (zie koken ist krieg).

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-07-2003 23:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Hisenna broeder elf
Thou callst me brother? Bastard breed!

I loath thee!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2003 23:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Met mijn toekomstplannen gaat het wel goed!

Ik zie er al gelikt uit, ga in september een gelikte studie beginnen, de centen beginnen ook te rollen en ik begin zicht te krijgen op een betere woning in Utrecht.

Nu nog afstuderen en oprotten naar Frankrijk en dan is het tijd voor Leven, level 3 (level 1 ternauwernood doorgekomen, level 2 gaat prima ).

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-07-2003 23:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

toekomtplannen:

binnen nu en vijf jaar een kind
binnen nu en twe jaar promoveren
en daarna ander werk gaan zoeken in hopelijk scandinavie.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De toekomst is gaaf!

Damn, ik heb zo'n zin om weer te gaan studeren...

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-07-2003 23:44 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Genieten, pinten drinken, optreden, cd's opnemen, amuseren, feestjes bouwen, mensen begraven, herenigen met mijn tweelingsziel,...

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-07-2003 23:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:44 schreef Mortanius het volgende:
Genieten, pinten drinken, optreden, cd's opnemen, amuseren, feestjes bouwen, mensen begraven, herenigen met mijn tweelingsziel,...

mijn toekomstplannen: msnadresicqnummer/whatever zoeken van de meneer hier boven

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 17-07-2003 23:47 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

nou eerst maar eventjes school halen en dan zien we wel weer verder dacht ik zo

The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-07-2003 23:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:47 schreef Galosh het volgende:
nou eerst maar eventjes school halen en dan zien we wel weer verder dacht ik zo

Dat gaat wel lukken, maar probeer daarna maar 's een baan te vinden...

..."Hate can only create more hate"...

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 17-07-2003 23:55 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
[Dat gaat wel lukken, maar probeer daarna maar 's een baan te vinden...

Ik ben gewoon zo goed dat ze staan te dringen op mij een contract aan te bieden (dacht het niet)

The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-07-2003 23:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 juli 2003 23:30 schreef attila_de_hun het volgende:
toekomtplannen:

binnen nu en vijf jaar een kind

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-07-2003 23:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:55 schreef Galosh het volgende:
Ik ben gewoon zo goed dat ze staan te dringen op mij een contract aan te bieden (dacht het niet)
Mij wel, als ik wil kan ik overal werken.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2003 23:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:49 schreef Immortella het volgende:
Dat gaat wel lukken, maar probeer daarna maar 's een baan te vinden...
tell me about it ....

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 17-07-2003 23:59 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Mij wel, als ik wil kan ik overal werken.

Een logische vraag hierop is dan wat voor werk jij doet of waar je voor studeert.

occult
Usericon van occult
Posted 17-07-2003 23:59 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

nou bij mij de eerst komende 7 jaar ongeveer nog school dus pas rond 25 klaar maar jah dan heb ik wel 2 diplomas voor 2 totaal verschillende richtingen en zowieso wat ik zkr wil is vrachtwagen rijden.

dus mensjes pas maar op

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-07-2003 23:59 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 17 juli 2003 23:45 schreef Vampie het volgende:
mijn toekomstplannen: msnadresicqnummer/whatever zoeken van de meneer hier boven

Zoeken is niet nodig, e-mail staat in profiel

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2003 0:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:59 schreef Galosh het volgende:
Een logische vraag hierop is dan wat voor werk jij doet of waar je voor studeert.

Rij-instructeur (voor een baas.) Betaalt niet echt best, maar wel leuk en zeker werk.

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 18-07-2003 0:01 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
tell me about it ....

Help economische ressesie

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2003 0:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:01 schreef Galosh het volgende:
Help economische ressesie
Nha .. ik zou het fijn vinden als het wat beter zou gaan ...
Kom maar niet aan de bak ..

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-07-2003 0:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 23:55 schreef Galosh het volgende:

Ben je zoveel beter dan mijn vriendje dan... Want die is nog werkloos ...

..."Hate can only create more hate"...

Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 18-07-2003 0:04 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Rij-instructeur (voor een baas.) Betaalt niet echt best, maar wel leuk en zeker werk.

God waarom heb ik jouw dan niet als instruktuur gehad werd echt helemaal ziek van radio 2 bij die van mij

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2003 0:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 0:04 schreef Galosh het volgende:
God waarom heb ik jouw dan niet als instruktuur gehad werd echt helemaal ziek van radio 2 bij die van mij

Moet je maar geen N00b zijn en eerder op het forum komen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2003 0:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Werk zoeken suckt...

Ik zelf merk niets van de recessie maar ik zit intussen meer en meer gebeiteld.

Als je in het oosten of noorden woont is het helemaal een kaalslag. Gladde praatjes en een gevoel voor hoe je je op de juiste manier presenteert (dat kan ook in casual shirt & jeans -- zolang het maar verzorgd is) zijn welhaast nodig (of gewoon wat dom geluk).

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com