|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hisenna broeder elf Bruce Banner |
|
Eens "Kardamom" proberen (zie koken ist krieg). |
|
quote:Thou callst me brother? Bastard breed! I loath thee! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Met mijn toekomstplannen gaat het wel goed! Ik zie er al gelikt uit, ga in september een gelikte studie beginnen, de centen beginnen ook te rollen en ik begin zicht te krijgen op een betere woning in Utrecht. Nu nog afstuderen en oprotten naar Frankrijk en dan is het tijd voor Leven, level 3 (level 1 ternauwernood doorgekomen, level 2 gaat prima ). |
|
toekomtplannen: binnen nu en vijf jaar een kind binnen nu en twe jaar promoveren en daarna ander werk gaan zoeken in hopelijk scandinavie. |
|
De toekomst is gaaf! Damn, ik heb zo'n zin om weer te gaan studeren... |
|
Genieten, pinten drinken, optreden, cd's opnemen, amuseren, feestjes bouwen, mensen begraven, herenigen met mijn tweelingsziel,... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: mijn toekomstplannen: msnadresicqnummer/whatever zoeken van de meneer hier boven Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nou eerst maar eventjes school halen en dan zien we wel weer verder dacht ik zo The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Dat gaat wel lukken, maar probeer daarna maar 's een baan te vinden... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ben gewoon zo goed dat ze staan te dringen op mij een contract aan te bieden (dacht het niet) The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Mij wel, als ik wil kan ik overal werken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:tell me about it .... |
|
quote: Een logische vraag hierop is dan wat voor werk jij doet of waar je voor studeert. The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
nou bij mij de eerst komende 7 jaar ongeveer nog school dus pas rond 25 klaar maar jah dan heb ik wel 2 diplomas voor 2 totaal verschillende richtingen en zowieso wat ik zkr wil is vrachtwagen rijden. dus mensjes pas maar op |
|
quote: Zoeken is niet nodig, e-mail staat in profiel Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Rij-instructeur (voor een baas.) Betaalt niet echt best, maar wel leuk en zeker werk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Help economische ressesie The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote:Nha .. ik zou het fijn vinden als het wat beter zou gaan ... Kom maar niet aan de bak .. |
|
quote: Ben je zoveel beter dan mijn vriendje dan... Want die is nog werkloos ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: God waarom heb ik jouw dan niet als instruktuur gehad werd echt helemaal ziek van radio 2 bij die van mij The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote:Moet je maar geen N00b zijn en eerder op het forum komen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Werk zoeken suckt... Ik zelf merk niets van de recessie maar ik zit intussen meer en meer gebeiteld. Als je in het oosten of noorden woont is het helemaal een kaalslag. Gladde praatjes en een gevoel voor hoe je je op de juiste manier presenteert (dat kan ook in casual shirt & jeans -- zolang het maar verzorgd is) zijn welhaast nodig (of gewoon wat dom geluk). |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |