|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
*jumps into the frey* "Geef Jolly Roger 666 de ruimte.... ..dan hebben wij de Aarde" Bruce Banner |
|
WAHAHAHAHA... ... Niet! Ja hoor... |
|
Mijn toekomstplannen zijn allemaal erg in de nabije toekomst. Ik ga eerst deze week werken en mijn stage afronden. Daarna ga ik twee volle weken werken. En daarna gaat ik 8 dagen op vakantie maar ik weet niet waarheen. En dan begint mijn zomer pas echt omdat dan mijn vriendin weer terug komt van haar vakantie. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: dat is kut, wat nu als ze onder een bus komt, of er vandoor gaat met een ander? heb je helemaal geen zomer meer.......... |
|
quote: Ja, of dat haar vleigtuig neer stort. Of dat ze ontvoerd wordt. Of misschien krijgt ze wel SARS. Wie weet. Maar dat is het mooie van toekomstplannen er staat helemaal niks vast. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Vroeg slapen vind ik een leuke...ik ben zo brak als een landslak in zee Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: damn, DAT is pas brak Bruce Banner |
|
Verhuizen naar een wat groter huisje!! En dat moet niet te lang meer duren "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Nog zo'n leuk plannetje: Ik stel voor om MASSAAL op 6 juni 2006 (666!!!) te trouwen. Bruce Banner |
|
quote: oke, wie wil?! |
|
quote: IK! Bruce Banner |
|
quote: Neuh, ik niet "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
JA !!! IK !! GHOUL !! IK WIL !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Jaja, en voor zo'n eville datum kan jij niks beters verzinnen dan lame trouwerij? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
met 9 ballen leren jongleren (minstens 27 worpen). And my marlboro light |
|
Bedoel je dat je het al met 7 kan? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee, maar hij heeft graag dat mensen dat denken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik wil alleen neuken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Zeg eens hallo tegen Meneer Rechterhand. |
|
quote:Da's een ander topic --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=820282&page=27 Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Homeaux. |
|
quote: beweer ik NIET, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om ambitieus te zijn, maar ik kan op het moment alleen een flash met 7, maar ben hard aan het werken eraan. And my marlboro light |
|
quote: - De Grootste Bijbelverbranding Allertijden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
huisje boompje beestje en vooraal vééééééééééél geld verdienen Kankerlul |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |