|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Shit, dacht ik even origineel te zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ergens in Toscane, een beetje koken en wijn drinken terwijl de olijven rijpen aan de bomen. Op korte termijn: Mijn laatste stage met succes afronden en een baan zoeken. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja, die Orkney eilanden zijn werkelijk een aards paradijs voor iedere archeoloog met een voorliefde voor de Noordwest-Europese prehistorie en vroege middeleeuwen. Slechts een speldeknop groot, maar vanalles is daar de revue gepasseerd en in bijzonder goeie toestand bewaard gebleven. Neolithicum en Bronstijd, Picten, Noormannen, ... Als je archeologie wilt studeren is er in Nederland natuurlijk de universiteit van Leiden: de beste vakgroep archeologie van de Lage Landen en omstreken is daar gezeteld . |
|
Ik ga volgend jaar in Leiden archeologie studeren, heb der al heel veel goeds van gehoord.... Maar ik wil niet in Europa blijven..., Zuid Amerika en West-China lijken mij wel interessante gebieden. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Veel sex en optredens!!! |
|
quote: zuid amerika pre-columbiaans heerscht, op discovery heb ik er veel over gezien, en dit is iets wat mij echt kan boeien |
|
Leiden is gelukkig in de buurt Daar zit ook 'het rad' als je dat kent?Ineluki Mij lijkt Europa interessanter en vooral Scandinavie. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 05-11-2002 19:59] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-11-2002 11:56] |
|
ik ga binnekort op mezelf wonen in NB omgeving Tilburg. en verder mischien nog in ene band komen (speel gitaar)of anders geluidsman of lichttechiekus(me nieuwe opleiding heerscht!!) verder hoop ik gezond te blijven en een partner te vinden. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
me eigen kamer.. (tilburg als het kan) school afmaken.. na n tijd me eigen metal zaakje.. veel concerten blijven bezoeken.. Feesten.. Geen huisje boompje beestje in ieder geval! |
|
Beetje settelen denk ik. |
|
doodgaan Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik ga denk ik naar het GLU. iK weet niks anders Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: saaie!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: kun je wel bij mij wonen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vast werk... naast het werk ook schrijven al heb ik daar momenteel geen tijd meer voor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
de zee op Trieste gast |
|
quote: en dan? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik neem aan varen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
LOL |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Na mijn CIOS op mezelf gaan wonen en verder leren. ik denk aan een HBO pedagogische opleiding te Rotterdam. Maar weet nog niets zeker. Daarna (is nog wel ver van mijn bed show) een leuke baan zoeken! Geld verdienen, gelukkig worden enzo. (lekker burgelijk) |
|
quote: lijkt mij ook wel wat hehehe en ja, reizen (veel liften).. overal heen. overal naar shows etc, net zo als wat ik in de zomer dee, alleen dat LANGER |
|
optreden, ja. m'n band.. da'st enige in m'n leven dat WEL goed gaat komen! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |