|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
ik wel en ik ben nederlander |
|
quote: Die moet ik ook niet vergeten !!! Wiegen Meister ! |
|
iets nuttig te doen met mijn leven,en er maar het beste van maken.deze wereld is toch al zo kloot. TRASH |
|
Blazen is echt zo'n typisch gangsterwoord. "Ah man, check mijn scooter, hij blaaaast als een gek" Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
De mijne eerst mijn school proberen af te maken, en toch nog een goede tekenaar worden |
|
Eerst maar eens komend weekend zien te overleven, het zal zwaar worden... Zaterdag videootje en Braveheart kijken bij een goeie vriendin van me, zondag naar iemand om daar maandag mijn verjaardag een beetje mee te vieren en dan dinsdag ochtend maar weer proberen wakker te worden... Heb ik al gezegd dat de persoon met wie ik mijn verjaardag bla in de Randstad woont, ik in Groningen, dat mijn Ka naar de APK is en ik dus in de Alto (aquarium op wielen, ik ben 1.94 groot en als ie in de 1 staat prikt de pook van onder in mijn knieholte) van mijn zusje het halve land zal moeten doorkruisen...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog een conservatoriumstudie doen en dan aangenomen worden in een beroepsorkest. Een vaste baan scoren op een muziekschool van langer dan 5 uur per week. En als ik dan nog tijd over heb een leuke kerel tegen het lijf lopen. Maar dat is niet aan mijzelf om dat gedaan te krijgen, daar komt meer geluk bij kijken. |
|
Pfff.....op de korte of lange termijn? Paul en ik gaan verhuizen, dit jaar nog... verder in de toekomst? Beetje standaard huisje, boompje, beestje, kindje denk ik I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Toekomstplannen ? - al mijn dromen waarmaken - zoveel mogelijk mensen irriteren met mijn aanwezigheid. |
|
quote: Zeker wel Mm, weet het niet, ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik ooit wel volwassen zal worden (en dan bedoel ik niet mijn geest ), dus ik ben voorzichtig met mijn toekomstplannen. Design Academy ofzo, lijkt me wel iets. |
|
Hey, ik (vroomshoop... nederland ja) ken ook die uitdrukking 'blazen'! haha, vet wijs. uhm, toekomst wil ik niet teveel naar kijken... maar kheb wel een vaag plan. MTS en (eventueel) HTS (ook nog) afmaken, if not -'drop out'... rond reizen, 'life is too short to work for others', in bands blijven spelen, nooit voor voedsel betalen... veganist & sXe blijven.. etc. wordt gaaf! |
|
quote: "Onmin lau fokking flex man, Swa, Lau man" Ik kan me echt bescheuren om dit soort gesprekken tussen de doorsnee negers bij mij op school. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ergens in een houthakkershutje in Canada gaan wonen en daar een vreedzaam bestaan leiden. ... do you think we're forever? ... |
|
quote: Ik ga mee!!! .. Oh.. je zei 'vreedzaam'.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Wat voor bestaan zou jij dan willen leiden daar? Je hebt daar voornamelijk natuur om je heen, geen last van de rest van de wereld. Lijkt me toch ideaal om een vreedzaam bestaan te leiden. Niet dan? ... do you think we're forever? ... |
|
Nee, het stikt daar van de beren. Beren zijn boos en gemeen, met boze gemene beren in mijn buurt kan ik geen vreedzaam bestaan leven. En in een houthakkershut horen houthakkers, die hakken hout, hout hakken is een daad van agressie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ja maar ik zou wel een internetconnectie moeten hebben.. Ik denk dat ik zo'n glazen iglo in Finland verkies.. Slapen onder de sterretjes.. mmmm!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Die beren zijn banger voor jou dan jij voor hen. Dus als jij ze met rust laat laten ze jou ook met rust (tenzij je in een tentje in de bossen gaat camperen met allerlei eten wat beren aantrekt). Houthakken is een vreedzame bezigheid, je doet namelijk niemand kwaad (tenzij je het zielig voor de bomen vindt). ... do you think we're forever? ... |
|
Ik meende het dan ook niet echt serieus. Ben een beetje vaag bezig vandaag, zal wel komen doordat ik nog 3 boekverslagen moet fabriceren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Enkele korte films maken, een animatie, een andere animatie laten maken, nog meer met film doen, m'n hardrockplaat voltooien en als klap op de vuurpijl een rammelende punkplaat. En beter gitaar leren spelen, groeien als componist, scenarist, en audio-visueel vormgever. LANGE TERMIJN: nog meer films en muziek maken, gelukkig worden en blijven, vooral niet verbitterd worden, maar mensen in verwarring blijven brengen met creatief taal gebruik. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: dan is je andere toekomstplan zeker om te gaan "poepen", das in het belgisch enorm lekker als ik het goed heb |
|
M'n eigen bar opzetten. |
|
Hee Dargull, zullen wij samen een toekomst bouwen? Jij achter de bar en ik er voor op een kruk... |
|
ik doe mee! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |