|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Mad Butcher I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
De maatschappij veranderen. |
|
euh momenteel iets eetbaars zoeken om straks te kunnen eten...... luuuuuuv is in the air......... |
|
Andre plannen: Op bedevaart naar graf van Bon Scott Reizen door Noorwegen met een discman, een rugzak vol batterijen en alle immortal cd's AC/DC concert bezoeken (moet ik gedaan hebben voor ik sterf) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hee dat heb ik al gedaan! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
|
|
quote: Dan ga ik mee (maar waar is dat eigenlijk?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
moeten we in ieder geval naar australie, ik dacht aan de westkust (heb keer programma gezien van die buch die daar was, maar hij had daar niet mogen zijn omdat hij geen fan is ) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Buch mag alles, omdat ik een fan van Buch ben I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kan me niet voorstellen dat iemand dat zou willen. Maar goed, slagers zijn ook nodig en als jij daar gelukkig van word |
|
Zaterdag ga ik zuipen tot ik erbij neerval. Dat is al veeeeeel te lang geleden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nog eens? Doen we het met z'n 3-en? |
|
Ik heb geen echte plannen. Voorop staat mezelf gelukkig en content voelen, de rest bouw ik daar omheen uit en ik probeer de dingen die mijn ambitie hierin tegenhouden zo veel mogelijk te vermijden. |
|
Aah, mijn toekomst... alsof die iets voorstelt... Maar ja: ik studeer af en krijg een klote job die jammerlijk genoeg nog goed betaalt ook. Trouwens, kinderen en andere rommel onderhouden, ik neem een dakloze in huis (ben nogal links, weet je), mol nog steeds bmw's, vroeg of laat beland ik in een karretje en rrrrrrijden maar, dan begint de toekomst pas!! Dan sterf ik en begin te rotten, zodat ik er ook nog iets aan heb. M.a.w.: dat wordt fun! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
een vriendin van me heeft belooft mij om me 40ste te spietsen op de kerktoren in delft(die waar de konklijke familie onder ligt begraven) Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ontzettend bezopen worden |
|
Mijn kamer opruimen. |
|
hrm ja.. dat moet ik ook nog doen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Opleiding tot professioneel alcoholist |
|
Veel reizen, en me uiteindelijk vestigen in een ander land, ver van alle hypocrite nederlanders.. |
|
quote:Je lacht me in feite uit omdat ik geintresseerd ben in het slagerswezen. Waarom? Is een dergelijke baan te min voor jouw? |
|
Eerst maar es kijken voor welke studie ik ga kiezen - Werktuigbouwkunde op de UTwente - Natuur/ sterre kunde KU Nijmegen |
|
Op 20 mei (om maar meteen een vaste datum te zeggen) vertrek ik voor een lange vakantie naar het noorden, en ik zoek mensen die een eind met me willen meereizen. Ik ben van plan om een Interrail ticket te kopen en te reizen door Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland, maar als er mensen zijn die met de auto noordwaarts trekken, rijd ik graag een stukje mee.. Geïnteresseerden schrijven naar maYamatchello.be Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
naar graspop gaan...is dat een toekomstplan? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |