|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie mij op vakantie gaan aanstaande maandag!!!! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Je was er niet!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tuurlijk wel! Ik stond aan de pralinen! Waar in godsnaam was jij?! |
|
quote: Japan! Man o man wat een fantastisch land! Ik zal er zeker ooit op vakantie gaan, wie weet een kindje maken en er gaan wonen. |
|
quote: fetish [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 02-07-2002 15:42] Don't touch me. I'm evil. |
|
zanger worden in een groep, en misschien leren drummen |
|
Binnenkort m'n eigen flat kopen,da's m'n eerstkomende project... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Erg rijk worden en alle basgitaren kunnen kopen die ik maar wou! En nog heel lang gelukkig zijn met mijne vriendinneke |
|
quote: Nee joh, da's vet kinky. Mooie japanse vrouwtjes in leren kleding, 50.000 nog wel! |
|
wacken overleven Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ook al een she jappa-fetish? |
|
Ik ben van plan om die eikels van nuclearblast te gaan vermoorden en om hun kantoor in de hens te zetten....ik wacht nu bijna een maand op mijn bestelde shirtjes, maar dat stond ook op de site dat het naar het buitenland wel 4 weken kon duren, en nu meelde ik eens naar ze om te vragen of ze bijna kwamen, en zeggen ze dat er godverdomme niets besteld is!!!!! en ik heb allang betaald nondeju!!!!!!!! ARGH!!!!!! Maareh nu dus ontopic: Ik ben van plan om mijn gymnasium diploma te gaan halen en dus nog 2 jaartjes te leren. Dan ga ik HBO ofzo doen, want ik ben te lui voor universiteit, daar ben ik nu wel achter na 4 jaar gymnasium....en ik ben van plan om mijn haar lang te laten groeien, daar ben ik al ff mee bezig (1,5 maand ofzo nog maar hoor) En ik ben van plan om wat meer metalkleertjes te kopen, maar dat gaat niet zo goed (lees bovenstaande) En ik ben van plan om een leuke meid te ontmoeten waarmee ik weer een hele poos plezier kan beleven edit: Ow ik ben nog vergeten te melden dat ik ook nog van plan ben om gitaar te leren spelen, maar ik ben nog zo'n arm klein jongetje dus ik heb nog niet zoveel centjes voor een gitaar [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 02-07-2002 20:29] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmm da's wel kut dat het bij je eerste bestelling meteen misgaat. Hoe heb je betaald? |
|
quote: bank overdracht...dus kan als het goed is nog binnen 3 weken cancellen, en ik heb pas na een paar daagje betaald, dus als ik goed uitgerekend heb kan ik morgen nog vlug men geld terug krijgen....afzetters! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nou, het zijn geen afzetters, want het is een groot label met een goede reputatie. Als het rip-offs waren dan was het waarschijnlijk allang opgehouden te bestaan. Neemt niet weg dat je wel pech hebt. Probeer anders Displeased of zo... |
|
quote: Mensen van Dis-Order willen ook nog wel eens shit gewoon niet sturen en dan een tegoedbon terug sturen ipv je geld. |
|
doen ze bij de large idd ook ja. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga de hele maand augustus op vakantie naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik ga eerst mn school es afmaken (nog 2 jaar :S) dan gak een jaartje naar canada en ik hoop in da jaartje ook nog een tijdje naar scandinavie te kunnen :> en voor de rest weet ik allemaal nog nie.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Die is er over 30 jaar niet meer. Werken tot we omvallen. Of omkomen in een thermo-nucleair globaal conflict. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Over 30 jaar hoop ik iig NIET getrouwd te zijn. |
|
quote: Dat conflict komt toch wel eerder. |
|
Ik ben van plan om in de toekomst wat minder te gaan poepen. Ik haat afvegen BROODJE POEP! |
|
quote:Ik zie mezelf ook op vakantie gaan, wiehoe! Nog 2 weekjes wachten, maar da's zo gedaan. Oh ja, ik ga ook nog es Spaans leren. MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |