|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: OK, toegegeven, Alice Springs en omstreken is net ietsje te heet overdag en te koud 's nachts, maar misschien moeten we de mooie mensen weglokken uit de woestijn en een eiland op het Barrier Reef annexeren, da's namelijk hemels En luxe? PC en bed, en ik ben gelukkig! |
|
quote: Wanneer vertrekken we? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik wordt later astronaut 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja... Don't touch me. I'm evil. |
|
ik ga morgen naar mijn vriendin dat is mijn toekomstplan verder ben ik nog niet gekomen, dat zie ik morgen wel Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Morgen natuurlijk! Vertrek op Zaventem om 08:35, aankomst op Heathrow om 08:50 (SN Brussels Airlines) Dan om 12:15 op Heathrow vertrekken met Qantas om op woensdag om 18:25 toe te komen in Sydney, met één tussenstop (als ik het me goed herinner zou dat dus in Bangkok moeten zijn) Zorg maar dat je pasport in orde is! |
|
quote: echt wel 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben van plan om weer te gaan werken. |
|
Ik ben van plan om nog een fles bier te drinken, naar bed te gaan en morgen ga ik werken. En dit zeg ik over 30 jaar waarschijnlijk nog, dus dit zijn mijn toekomstplannen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben van plan om over 30 jaar in de VUT te zitten. |
|
ik zou et echt ammegod niet weten... (dat krijg ik overigens ook nogallis naar mn kop gegooid... wanneer ga je nou wat van je leven maken ) My madness, my sadness |
|
Ik heb mezelf voorgenomen slechts 1 week in de toekomst te kijken. En het bevalt me prima. Moet er niet aan denken wat ik over 5 jaar doe [doe ik dus ook niet he ]. |
|
Ik ben van plan om dit jaar nog de lotto te winnen. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ik ben van plan vanmiddag naar de tandarts te gaan. verder heb ik nog wel een te doe list, waar is dat trio topic nu weer gebleven |
|
Ik heb toch maar besloten om te gaan studeren. Uitverkoren studie: Geschiedenis aan de universiteit van Utrecht. |
|
Ik ga over presies 1 minuut een sigaretje roken... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Touren door japan met m'n band (die nog niet bestaat) en voor 50.000 gillende mooie japanse vrouwtjes in zwart leer spelen. Maar jah, wie wil dat nou niet!? |
|
ik kijk in de toekomst en zie dat ik donderdag en vrijdag vrij heb genomen... en verder dan na het weekend wil ik niet kijken omdat dan de werkweek weer begint.... *huil* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: ik niet Ik wil nog een keer naar de Malediven, en daar naast wil ik naar Finnland, Ijsland, Scandinavie, Nieuw Zeeland, Australie |
|
mijn toekomstplan = graspop, velorock, koerock, at the stake, leffinge leuren. En voor de rest zien we nog wel |
|
Al mijn toekomstdromen zijn momenteel waarheid aan het worden.. Dringend nieuwe dromen vinden dus.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Interesses / hobbies: Belgische metal underground Fotografie je kan in ieder geval je hobbies veranderen Underground en machine head |
|
Gewoon stinkend rijk worden hehe en dat is iets wat ik nog lang niet bereikt heb hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 02-07-2002 11:31] |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |