IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : wat zijn ieders zijn of haar TOEKOMSTPLANNEN??? Vorige pagina | Volgende pagina
|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:24 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 0:23 schreef Mutilator het volgende:
Ik hoop op een perspectiefvolle carriere in de seriemoordenarij.
Dan geef ik mij meteen op als eerste (of niet?) slachtoffer...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2002 0:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Lies toch, meisje...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-05-2002 0:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2002 0:24 schreef |MoRGaN| het volgende:
Dan geef ik mij meteen op als eerste (of niet?) slachtoffer...

Je mag ook mijn partner in crime worden

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:30 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Alleen als je belooft eerst 351 mensen om te leggen en dan er een mooi Thelma&Louis(e)-einde aan te breien om zo het dodental op 354 te brengen, wat ik persoonlijk best wel een mooi getal vind.

M.a.w.: ik denk dat je beter eens op zoek gaat naar andere sollicitanten... (mijn oorspronkelijke aanbod blijft wel gelden natuurlijk *zucht ende steun*)

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2002 0:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 0:30 schreef |MoRGaN| het volgende:
Alleen als je belooft eerst 351 mensen om te leggen en dan er een mooi Thelma&Louis(e)-einde aan te breien om zo het dodental op 354 te brengen, wat ik persoonlijk best wel een mooi getal vind.

M.a.w.: ik denk dat je beter eens op zoek gaat naar andere sollicitanten... (mijn oorspronkelijke aanbod blijft wel gelden natuurlijk *zucht ende steun*)
Hey! Tegen wie moet ik dan zeiken op icq als ik iets te zeiken heb? Ik heb óók toekomst plannen, ontneem ze mij nou niet!
Please...? Nog even blijven leven...?

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:36 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 0:34 schreef Greycloak het volgende:
Hey! Tegen wie moet ik dan zeiken op icq als ik iets te zeiken heb? Ik heb óók toekomst plannen, ontneem ze mij nou niet!
Please...? Nog even blijven leven...?
Maak je geen zorgen, ik kom je nog een tijdje stalken... Broertje heeft m'n mes afgepakt

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 18-05-2002 0:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2002 0:36 schreef |MoRGaN| het volgende:
Maak je geen zorgen, ik kom je nog een tijdje stalken... Broertje heeft m'n mes afgepakt

Broertje doe ik er gratis bij hoor, je zegt t maar

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2002 0:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2002 0:36 schreef |MoRGaN| het volgende:
=D

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:44 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Hmmm. Iedereen heeft het op die arme jongen gemunt zeker? [doordringende blik richting Mutilator en Greycloak] En hij kan nog zo lief zijn!

Dus broer en ik worden package deal. I'll throw in a sister to get you started.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2002 0:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dit lijkt steeds meer een topic voor mensen zonder toekomstplannen...

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:47 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Oh. Juist. Tijd om m'n mond te houden dus... Heel erg subtiel aangebracht

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-05-2002 0:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zullen we maandag op icq verder gaan, MoRGaN, voordat de mensen er wat van gaan denken?

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 18-05-2002 0:57 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

"We'll see" zei de dame mysterieus, waarna ze zich in stilzwijgen hulde.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-05-2002 1:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

mijn toekomst plannen zijn tot nu toe nog redelijk duidelijk. Eerst mn studie afmaken (zal nog iets van 2 jaar duren). Daarna neem ik een lening en ga met een maat van mij op de motor een tour door Amerika maken. Daarna een jaartje ofzo als loonslaaf werken om lening af te betalen en een beetje kapitaal op te bouwen. Vervolgens ga ik of voor mezelf beginnen, of als partner bij mn pa werken. Al met al, veel geld verdienen

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb plotseling zin om in Australië bij de cybernomaden te gaan wonen. Sounds like a plan!

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 0:02 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

een goede gitarist worden

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 21-05-2002 0:03]

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-05-2002 0:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:01 schreef mislyd het volgende:
Ik heb plotseling zin om in Australië bij de cybernomaden te gaan wonen. Sounds like a plan!

Cybernomaden? Wijd uit aub!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:09 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:02 schreef Mutilator het volgende:
Cybernomaden? Wijd uit aub!

Ik vrees dat het niks voor metalvolk is , maar eh.. Cybernomaden zijn nieuwe hippies, maar dan met een internetverbinding (met computers die op zonne-energie werken, heheh). Ze wonen met zo'n 10000 mensen te midden van de woestijn, hebben hun eigen weedplantage enzo..
Aah.. Tot ik denk aan al dat comfort dat je moet missen.. Nu ja, ik kan het meeste wel missen, maar 1000-en kilometers rijden om een dokter te zien??
Zucht.. Zo zie ik mijn briljant toekomstplan weer in het water vallen

(edit: niet zijden maar RRRijden)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 21-05-2002 0:10]

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 21-05-2002 12:28 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Toekomstplannen:

De kist in

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2002 13:44 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

10.000 cybernomaden in de Australische desert? Ik kom net terug van een sabbatical jaartje en kan je verzekeren dat in de Australische woestijn alleen Aboriginals en native animals surviven! En aan een bus heb je daar niks, met een 4WD kom je misschien nog ergens. Er groeit trouwens wel wiet maar dat is in het tropische Nimbin en niet in de desert, en is sowieso niet te roken. Over toekomst gesproken. Vrijheid graag! Ik heb nu 9 x een sabbatical jaartje gereist en voeg daar graag nog minstens 10 tripjes aan toe in de toekomst. Mijn motto is 6 maanden werken en dan een jaar vrijheid! Tussendoor een beetje leuk werk, leuke concertjes, gezond blijven. Verder Nee, dankjewel tegen kinderen, hypotheek, huidieren, verplichtingen etc. Lang leve mijn vrijheid!

Bla

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 21-05-2002 13:57 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

zo als ik er nu over denk is verleden met rust laten en bezig houden met de toekomst en lol maken en gelukkig zijn, als ik gelukkig ben is het al allemaal goed

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Planwijziging: Ik ga toch maar naar Zuid-Amerika ipv. Australië.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 22:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

spontaan

enneh ik weet et nog niet, eerst maar eens me school afmaken en werken aan een nog betere relatie met mn vriendin/maatje

enneh, lekker blij blijven maar das niet zo moeilijk voor mij

Je moeder.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-07-2002 22:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2002 13:44 schreef MischiefMira het volgende:
10.000 cybernomaden in de Australische desert? Ik kom net terug van een sabbatical jaartje en kan je verzekeren dat in de Australische woestijn alleen Aboriginals en native animals surviven! En aan een bus heb je daar niks, met een 4WD kom je misschien nog ergens. Er groeit trouwens wel wiet maar dat is in het tropische Nimbin en niet in de desert, en is sowieso niet te roken. Over toekomst gesproken. Vrijheid graag! Ik heb nu 9 x een sabbatical jaartje gereist en voeg daar graag nog minstens 10 tripjes aan toe in de toekomst. Mijn motto is 6 maanden werken en dan een jaar vrijheid! Tussendoor een beetje leuk werk, leuke concertjes, gezond blijven. Verder Nee, dankjewel tegen kinderen, hypotheek, huidieren, verplichtingen etc. Lang leve mijn vrijheid!

hé, dit doet m'n broer ook al zo'n drie jaar maar hij is bijna altijd pleitte, zit nu in jamaica, duiker geworden enzo. gaaf, hoor, maar nix voor mij. ik hou van huisje, boompje etc.

die cybernomadencommune klinkt naar meer, maar het is daar toch allejezus heet, pfff, minder. zit ik niet relaxed met m'n joint

Oud Vuil.

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 01-07-2002 22:50 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:01 schreef mislyd het volgende:

'k Had daar na die (Koppen was het toch?) reportage ook wel zin in. Mooie en vriendelijke mensjes, mooie natuur, heerlijk klimaat, en best wel lekker eten. Aah...

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com