IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : wat zijn ieders zijn of haar TOEKOMSTPLANNEN??? Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2002 17:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Doodgaan

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-11-2002 17:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

mijn toekomst zal zeker niet voldoen aan de eisen die mijn ouders aan mij stellen. Dat is kinderen op de wereld zetten en ik ben ook nog lang (waarschijnlijk nooit) niet van plan om te trouwen.

Wat ik echter nog wel van plan ben is het huis(je) op de fjorden in het Noorse Bergen. Met een paard zodat ik heerlijk kan scheuren over de strandjes.

Maar voordat het zover is ligt in mijn nabije toekomst nog wat huiswerk en dergelijke op mij te wachten.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

metal-mixed-up
Usericon van metal-mixed-up
Posted 06-11-2002 20:24 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

mn toekomstplannen??
net of ik die hier ga vertellen, hou ik lekker voor me. en by the way hoe je de toekomst ook ziet, het gebeurd toch nooit zo....

light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 06-11-2002 22:31 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2002 19:59 schreef wladimir het volgende:
Leiden is gelukkig in de buurt
Daar zit ook 'het rad' als je dat kent?Ineluki

Dat kende ik niet. Daarnet even opgezocht via google; ziet er interessant uit !! Thanks for the tip

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-11-2002 22:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 22:31 schreef Ineluki het volgende:
Dat kende ik niet. Daarnet even opgezocht via google; ziet er interessant uit !! Thanks for the tip
alsjeblieft! Ik heb wel meer tips hehe

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-11-2002 22:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik word dictator van Nederland.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 06-11-2002 22:45 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 6 november 2002 22:43 schreef Misanthrope het volgende:
Ik word dictator van Nederland.

vet wijs

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 06-11-2002 22:52 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

hmm ik wil eindelijk eens een huis vinden met mn vriend Maar ja, dat gaat wel ff duren met dat kutte huizenaanbod wat er nu is. Verder lekker blijven werken, veel concertjes.
Later kindjes...huisje boompje beestje blablabla

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-11-2002 22:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 22:52 schreef skitzoid kitten het volgende:
hmm ik wil eindelijk eens een huis vinden met mn vriend Maar ja, dat gaat wel ff duren met dat kutte huizenaanbod wat er nu is. Verder lekker blijven werken, veel concertjes.
Later kindjes...huisje boompje beestje blablabla

Maar waarom dan?

(oh, niet zeikend bedoeld of zo)

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-11-2002 22:53]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-11-2002 22:54 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 22:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar waarom dan?

wat zit je nou te zeiken man?

No meat is sweater

skitzoid kitten
Posted 06-11-2002 22:57 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 22:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar waarom dan?

eh hoezo waarom? dat is wat is wil..sim-pel

Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 06-11-2002 23:03 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Toekomstplannen hmmz afgezien van mijn onmogelijke fantasiedromen die ik wel vaker heb

Hmmz een mogelijke studie in wageningen op het punt van voeding & gezondheid lijkt me wel interessant om over 1.5 jaar te gaan doen. Verder me als ik weer tijd ervoor heb wat beter te gaan verdiepen in veel muziekgenres.

Tijdelijke plannen, meer van die rotte computerbak afkomen en wat meer Warhammer gaan schilderen/boeken lezen en piano spelen.

Potvdrrd wat een gare uitvinding is het toch ook .

You will never have, what i never had.

antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 06-11-2002 23:14 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Ik ga met m'n band de hele muziek industrie van binnen uit naar de kelder helpen...

why would you listen to me?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-11-2002 3:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2002 23:14 schreef antimetal het volgende:
Ik ga met m'n band de hele muziek industrie van binnen uit naar de kelder helpen...

Yeah

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 07-11-2002 9:32 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Voor dit jaar: school afmaken en m'n diploma apothekers-assistente halen,
daarna: eh weet ik nog niet, of gaan werken, of gaan verder leren op het HBO.

En voor de verre toekomst: tja, toch uiteindelijk wel: leuke baan, leuke vent, leuke kindertjes.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 07-11-2002 9:36 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Na eerst een snelcursus hoogopgeleid Frans in Frankrijk te willen gaan doen ben ik weer van gedachten veranderd: ik ga gewoon studeren in Lyon. Stuk goedkoper

MuayThaigerrr!!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 16-11-2002 22:39 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik ben van plan dit jaar mijn HAVO diploma te halen en daarna HBO Communicatie, Massamedia en Vormgeving te gaan doen in Groningen. Vandaag ben ik naar de open dag van het Hanze Hogeschool geweest en deze opleiding klonk extreem interresant, dus als ik een dagje mee heb gelopen en het is wat ik ervan verwacht gaan deze plannen door (als ik mijn diploma haal tenminste).

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 16-11-2002 22:41 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

MWD afmaken, verslaafden en gevangenen gaan helpen en dan trouwen met Randy en dan gaan we een motor kopen.

luuuuuuv is in the air.........

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 16-11-2002 22:42 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ga film kijken en nog een biertje drinken.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-11-2002 22:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ga proberen slager te worden!
En misschien ooit nog een eigen winkel.

skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 1:10 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

slager?

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 17-11-2002 12:08 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

de wereld overnemen

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-11-2002 12:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 1:10 schreef skitzoid kitten het volgende:
slager?
Wat is daar mis mee/vreemd aan?

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 17-11-2002 12:28 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

niets

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 12:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 12:12 schreef Slechtheid het volgende:
Wat is daar mis mee/vreemd aan?

hahah gaaf

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com