|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Doodgaan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
mn toekomstplannen?? net of ik die hier ga vertellen, hou ik lekker voor me. en by the way hoe je de toekomst ook ziet, het gebeurd toch nooit zo.... light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Dat kende ik niet. Daarnet even opgezocht via google; ziet er interessant uit !! Thanks for the tip |
|
quote:alsjeblieft! Ik heb wel meer tips hehe |
|
Ik word dictator van Nederland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: vet wijs |
|
hmm ik wil eindelijk eens een huis vinden met mn vriend Maar ja, dat gaat wel ff duren met dat kutte huizenaanbod wat er nu is. Verder lekker blijven werken, veel concertjes. Later kindjes...huisje boompje beestje blablabla |
|
quote: Maar waarom dan? (oh, niet zeikend bedoeld of zo) [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-11-2002 22:53] |
|
quote: wat zit je nou te zeiken man? No meat is sweater |
|
quote: eh hoezo waarom? dat is wat is wil..sim-pel |
|
Toekomstplannen hmmz afgezien van mijn onmogelijke fantasiedromen die ik wel vaker heb Hmmz een mogelijke studie in wageningen op het punt van voeding & gezondheid lijkt me wel interessant om over 1.5 jaar te gaan doen. Verder me als ik weer tijd ervoor heb wat beter te gaan verdiepen in veel muziekgenres. Tijdelijke plannen, meer van die rotte computerbak afkomen en wat meer Warhammer gaan schilderen/boeken lezen en piano spelen. Potvdrrd wat een gare uitvinding is het toch ook . You will never have, what i never had. |
|
Ik ga met m'n band de hele muziek industrie van binnen uit naar de kelder helpen... why would you listen to me? |
|
quote: Yeah |
|
Voor dit jaar: school afmaken en m'n diploma apothekers-assistente halen, daarna: eh weet ik nog niet, of gaan werken, of gaan verder leren op het HBO. En voor de verre toekomst: tja, toch uiteindelijk wel: leuke baan, leuke vent, leuke kindertjes. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Na eerst een snelcursus hoogopgeleid Frans in Frankrijk te willen gaan doen ben ik weer van gedachten veranderd: ik ga gewoon studeren in Lyon. Stuk goedkoper MuayThaigerrr!! |
|
Ik ben van plan dit jaar mijn HAVO diploma te halen en daarna HBO Communicatie, Massamedia en Vormgeving te gaan doen in Groningen. Vandaag ben ik naar de open dag van het Hanze Hogeschool geweest en deze opleiding klonk extreem interresant, dus als ik een dagje mee heb gelopen en het is wat ik ervan verwacht gaan deze plannen door (als ik mijn diploma haal tenminste). |
|
MWD afmaken, verslaafden en gevangenen gaan helpen en dan trouwen met Randy en dan gaan we een motor kopen. luuuuuuv is in the air......... |
|
Ik ga film kijken en nog een biertje drinken. |
|
Ik ga proberen slager te worden! En misschien ooit nog een eigen winkel. |
|
slager? |
|
de wereld overnemen |
|
quote:Wat is daar mis mee/vreemd aan? |
|
niets |
|
quote: hahah gaaf |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |