IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : wat zijn ieders zijn of haar TOEKOMSTPLANNEN??? Vorige pagina | Volgende pagina
morrigan
Usericon van morrigan
Posted 22-07-2002 0:11 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

tja die wisselen bij mij nog al eens ik zie wel wat er komt

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-07-2002 0:19 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Een realistische kijk op mijn korte toekomst:

Vrete, zuipe, slape.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 22-07-2002 9:58 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

'k Ga samen met 'n vriendin 'n boek schrijven !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-07-2002 10:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gelukkig kijk ik niet al te ver vooruit. ik zie het wel, wat ik vandaag voor plannen heb en wat deze morgen zijn.. het hoeft iig niet samen te vallen.
live by the moment, tot op zekere hoogte dan

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 25-07-2002 19:36 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

diploma behalen, studeren, afstuderen, baan vinden, emigreren.

joeri
Usericon van joeri
Posted 25-07-2002 19:40 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb geen toekomstplannen...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2002 19:48 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

leraar worden of straat(metal)muzikant of zwerver in grootsteden of wereldverbeteraar

Ik twijfel nog sterk tussen die laatste twee.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-07-2002 23:07 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

het ligt nog way ver voor me uit, maar ik wil wat in geluidstechniek gaan doen. geluidstechniekus dus

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 25-07-2002 23:13 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

ik ben nog aan het twijfelen tussen
journalastiek fotografie
psygoloog
archeoloog of
historicus

Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 19:31 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Voorlopig nog naar school, bevalt mij wel, veel vrije tijd, dus veel tijd voor leukere dingen

Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 02-11-2002 21:19 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 19:31 schreef Dark_child het volgende:
Voorlopig nog naar school, bevalt mij wel, veel vrije tijd, dus veel tijd voor leukere dingen

veel tijd? VEEL TIJD? je ben gek man! je hebt NOOIT tijd ... om naar the Gate te gaan

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-11-2002 21:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

zo'n indiana jones achtige archeologe worden

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 02-11-2002 21:34 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

VAST WERK vinden als pas afgestudeerd archeoloog. En publiceren, maar daar ben ik feitelijk al mee bezig ...

Ooit eens doctoreren zou ik feitelijk ook wel leuk vinden . Maar laat ik maar beginnen met eerst een paar jaartjes tereinervaring op te doen en wat extra geografische, geologische en statistische kennis te verzamelen.

Paar optredentjes met Wapenspraak & Drinkgelag zie ik ook wel zitten

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-11-2002 21:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik leef nu van dag tot dag.Niet teveel vooraf plannen,anders loopt het toch mis-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 02-11-2002 23:35 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

pfffff,..... weer een generatie naar de kelder door indoctrinatie en gebrek aan grootheidswaanzin.

Ik ga lekker naief het systeem saboteren en de boel verkloten.

why would you listen to me?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 23:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Lekker bij de verzekeraar werken en geld verdienen, studieschuld betalen terwijl ik enorm veel CD's koop en concerten bezoek en veel bier drink, en over een jaar gaan zoeken naar een betere/leukere baan + eigen woningruimte.

Oh ja, en kijken hoe ik in vredesnaam een rijbewijs ga financieren.

Verder nog niet zoveel...

antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 02-11-2002 23:44 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 2 november 2002 23:40 schreef Dwaallicht het volgende:
Lekker bij de verzekeraar werken en geld verdienen.

Tja, veiliger kan bijna niet...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 23:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 23:44 schreef antimetal het volgende:
Tja, veiliger kan bijna niet...

Precies ja, hehehe.

Vertel eens, reclameman, hoe ga jij die revolutie bewerkstelligen .

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-11-2002 23:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb nog steeds geen toekomstplannen...

antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 02-11-2002 23:49 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 2 november 2002 23:45 schreef
Dwaallicht
Vertel eens, reclameman, hoe ga jij die revolutie bewerkstelligen .

Wat denk je?

reclameman = inside knowledge = guerilla warfare.
Alles wat ik geleerd heb tegen ze gebruiken,
ik ben een moraal terrorist.
En héél gemotiveerd bovendien...

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 02-11-2002 23:50]

Lady Death
Usericon van Lady Death
Posted 04-11-2002 19:51 by Lady Death Wijzig reactieProfiel van Lady DeathQuote dit bericht

Ik heb zat plannen, maar op de eerste plaats wil ik mijn opleiding goed afronden. En mijn volgende stage in Noorwegen goed doen!

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-11-2002 19:55 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Een vriendin, een band wat een beetje lekker loopt, eigen huis, auto en iets bereiken in het springen.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-11-2002 19:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 21:34 schreef Ineluki het volgende:
VAST WERK vinden als pas afgestudeerd archeoloog. En publiceren, maar daar ben ik feitelijk al mee bezig ...

Ooit eens doctoreren zou ik feitelijk ook wel leuk vinden . Maar laat ik maar beginnen met eerst een paar jaartjes tereinervaring op te doen en wat extra geografische, geologische en statistische kennis te verzamelen.

Paar optredentjes met Wapenspraak & Drinkgelag zie ik ook wel zitten

Klinkt gaaf!
Archeologie heerscht had laatst nog timeteam gezien, gingen ze opgravingen doen.
En ze hadden een viking graf etc gevonden in de Orkney eilanden.

Ik wil zelf geschiedenis gaan studeren of Archeologie. Misschien naar Zweden verhuizen, want Europa zuigt.
En daar Docent worden, en vrije tijd archeoloog, kunstenaar, muziekant etc.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2002 20:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik heb geen toekomstplannen, ik weet wel welke richting ik werk wil hebben en dat is ICT. Maar wat precies dat is voor mij ook nog een raadsel.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 04-11-2002 20:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Reizen, weg gaan uit deze verdrukkende zooi hier en schrijvend mijn brood verdienen

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com