|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
tja die wisselen bij mij nog al eens ik zie wel wat er komt |
|
Een realistische kijk op mijn korte toekomst: Vrete, zuipe, slape. |
|
'k Ga samen met 'n vriendin 'n boek schrijven ! |
|
diploma behalen, studeren, afstuderen, baan vinden, emigreren. |
|
ik heb geen toekomstplannen... |
|
leraar worden of straat(metal)muzikant of zwerver in grootsteden of wereldverbeteraar Ik twijfel nog sterk tussen die laatste twee. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
het ligt nog way ver voor me uit, maar ik wil wat in geluidstechniek gaan doen. geluidstechniekus dus www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik ben nog aan het twijfelen tussen journalastiek fotografie psygoloog archeoloog of historicus |
|
Voorlopig nog naar school, bevalt mij wel, veel vrije tijd, dus veel tijd voor leukere dingen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: veel tijd? VEEL TIJD? je ben gek man! je hebt NOOIT tijd ... om naar the Gate te gaan |
|
zo'n indiana jones achtige archeologe worden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
VAST WERK vinden als pas afgestudeerd archeoloog. En publiceren, maar daar ben ik feitelijk al mee bezig ... Ooit eens doctoreren zou ik feitelijk ook wel leuk vinden . Maar laat ik maar beginnen met eerst een paar jaartjes tereinervaring op te doen en wat extra geografische, geologische en statistische kennis te verzamelen. Paar optredentjes met Wapenspraak & Drinkgelag zie ik ook wel zitten |
|
Ik leef nu van dag tot dag.Niet teveel vooraf plannen,anders loopt het toch mis- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
pfffff,..... weer een generatie naar de kelder door indoctrinatie en gebrek aan grootheidswaanzin. Ik ga lekker naief het systeem saboteren en de boel verkloten. why would you listen to me? |
|
Lekker bij de verzekeraar werken en geld verdienen, studieschuld betalen terwijl ik enorm veel CD's koop en concerten bezoek en veel bier drink, en over een jaar gaan zoeken naar een betere/leukere baan + eigen woningruimte. Oh ja, en kijken hoe ik in vredesnaam een rijbewijs ga financieren. Verder nog niet zoveel... |
|
quote: Tja, veiliger kan bijna niet... why would you listen to me? |
|
quote: Precies ja, hehehe. Vertel eens, reclameman, hoe ga jij die revolutie bewerkstelligen . |
|
Ik heb nog steeds geen toekomstplannen... |
|
quote: Wat denk je? reclameman = inside knowledge = guerilla warfare. Alles wat ik geleerd heb tegen ze gebruiken, ik ben een moraal terrorist. En héél gemotiveerd bovendien... [Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 02-11-2002 23:50] why would you listen to me? |
|
Ik heb zat plannen, maar op de eerste plaats wil ik mijn opleiding goed afronden. En mijn volgende stage in Noorwegen goed doen! |
|
Een vriendin, een band wat een beetje lekker loopt, eigen huis, auto en iets bereiken in het springen. |
|
quote: Klinkt gaaf! Archeologie heerscht had laatst nog timeteam gezien, gingen ze opgravingen doen. En ze hadden een viking graf etc gevonden in de Orkney eilanden. Ik wil zelf geschiedenis gaan studeren of Archeologie. Misschien naar Zweden verhuizen, want Europa zuigt. En daar Docent worden, en vrije tijd archeoloog, kunstenaar, muziekant etc. |
|
ik heb geen toekomstplannen, ik weet wel welke richting ik werk wil hebben en dat is ICT. Maar wat precies dat is voor mij ook nog een raadsel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Reizen, weg gaan uit deze verdrukkende zooi hier en schrijvend mijn brood verdienen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |