IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : World of Warcraft topic, voor kansloze nerds en andersoortig verslaafd volk Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 08-03-2009 15:06 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 14:55 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb dan niet echt een RealLife(tm), maar de meeste mensen in de guild wel, die loggen rond 1800 in en om 2300 weer uit.
Ken de verhalen wel, maar de mensen over wie die verhalen gaan niet. Nog niet misschien.


Als iemand de hele dag werkt, dan om 18.00 uur inlogt om vervolgens weer om 23.00 uur uit te loggen om te gaan slapen, is er mijn inziens nog steeds geen sprake van een RealLife™.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-03-2009 15:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 15:06 schreef WMP het volgende:
Als iemand de hele dag werkt, dan om 18.00 uur inlogt om vervolgens weer om 23.00 uur uit te loggen om te gaan slapen, is er mijn inziens nog steeds geen sprake van een RealLife™.


+1 in dezen mening.


 


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 08-03-2009 15:41 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 maart 2009 14:57 schreef Forever After het volgende:
Zolang ik mensen in zombies zie veranderen, die heel hun real life sociale leven naar de kloten laten gaan, in de drang WoW te spelen, waarschijnlijk gevoed door de mogelijke redenen die Lainedil hierboven opgeeft, hoef je van mij geen goed woord over deze zwakzinnige game te verwachten.


Tja, je kan wat dat betreft beter de mensen zwakzinnig noemen dan het spelletje. Verslaafd worden doe je immers zelf

Ben zelf ook min of meer gestopt. Weinig uitdaging meer, dus kon me niet meer zetten tot het daadwerkelijk inloggen.


Life doesn't get much better than this!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-03-2009 19:04 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Mjah, ik moet toegeven dat als je je leven zo laat leiden, en ook lijden, door een computerspelletje dat er iets niet helemaal ok moet zijn in je bovenkamer.


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-03-2009 19:12 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Eensch.

Heb het zelf ook wel eens gespeeld, maar het kon me niet lang boeien (moet de eerste game die dat wel kan nog tegen komen btw) Maar goed, ieder zijn meu(k)g.

Het wordt pas echt irritant als er mensen over de vloer zijn die totaal genegeerd worden omdat men zit te WoW-en en Echt.Alleen.Nog.Maar.1.Klein.Dingetje MOETEN doen, wat vervolgens 2 uur duurt. Ga dan maar dood.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-03-2009 19:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je bent het echt zat hè.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-03-2009 19:19 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Whut?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-03-2009 19:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 19:12 schreef Mottighaerd het volgende:Het wordt pas echt irritant als er mensen over de vloer zijn die totaal genegeerd worden omdat men zit te WoW-en en Echt.Alleen.Nog.Maar.1.Klein.Dingetje MOETEN doen, wat vervolgens 2 uur duurt. Ga dan maar dood.

Dit klinkt zo bekend in de oren. Alleen is 2 uur niks. Ik ken er een waarbij het van wakker worden tot slapen gaan WoW is.

Althans, de laatste keer dat ik deze persoon irl gezien heb wel, zo'n 1 jaar en 4 maanden geleden. Maar er schijnt nog leven in te zitten...


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-03-2009 19:21 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Oh, dat was 2 uur na mijn binnenkomst, de goden mogen weten hoe lang diegene al bezig was op dat moment, want ik heb nog steeds geen idee


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-03-2009 19:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat had ik kunnen raden natuurlijk...


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-03-2009 19:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2009 19:19 schreef Mottighaerd het volgende:
Whut?


Dat hij geen tijd voor je wil maken.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-03-2009 19:37 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ehh, ik heb het hier over mn broertje waar ik vorige week bij op visite was.
Geen idee wat jij in je hoofd hebt?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-03-2009 19:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Maakte hij tijd voor je Mottighaerd?

Eerlijk zeggen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-03-2009 11:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nee duidelijk niet. Ben op een gegeven moment afgetaaid, k ken hem langer dan vandaag.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 3:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kimmey? Vode?

Kunnen jullie de prijzen van Arctic Fur op de AH ff voor me checken? Thanks.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-03-2009 9:45 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Kan je dat zelf niet doen dan??

Ik ben te lui om te betalen eventjes...
Ik had 9 maart mijn account moeten betalen maar omdat ik 8 maart het ontzettend saai vond in Freewind Post heb ik maar even niet betaald...

Dus mijn account is eventjes frozen


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 9:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik wil weten wat de prijzen zijn op andere realms. De prijs op mijn eigen realm ken ik wel jah.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 9:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het is saai omdat je niet met mij speelt.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-03-2009 10:02 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nee ik wil gewoon geen Alliance zijn


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 10:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Ik koop jou naar Wildhammer, 666g ok?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-03-2009 10:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

666 gold??
Dat is wel weinig

Nope sorry haha ik moet mezelf binnekort maar eventjes door Freewind Post heenhelpen, heb er nog een paar questen maartoch... het gebied is saaaaai.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-03-2009 10:06]


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 10:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Weinig? Zoveel heb jij atm niet eens [denk ik].


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-03-2009 10:11 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Klopt hahaha
Ik heb iets van 65 gold als ik me niet vergis.
heb de laatste keer nog wat zooi gekocht hehe


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-03-2009 10:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik zou je graag helpen met wat gold maar dat gaat niet!
Wildhammer is echt leuk, zekers bij de BloodWolves of the Moon.

Heb je ooit geraid? Naxx gedaan?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-03-2009 10:13 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Pfff nu heb ik het geld om een timecard te gaan halen, nu weet ik niet meer waarom Tis goed weer en ik vermaak me wel prima zo *in dubio*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen