|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 in dezen mening. |
|
quote: Tja, je kan wat dat betreft beter de mensen zwakzinnig noemen dan het spelletje. Verslaafd worden doe je immers zelf Ben zelf ook min of meer gestopt. Weinig uitdaging meer, dus kon me niet meer zetten tot het daadwerkelijk inloggen. Life doesn't get much better than this! |
|
Mjah, ik moet toegeven dat als je je leven zo laat leiden, en ook lijden, door een computerspelletje dat er iets niet helemaal ok moet zijn in je bovenkamer. |
|
Eensch. Heb het zelf ook wel eens gespeeld, maar het kon me niet lang boeien (moet de eerste game die dat wel kan nog tegen komen btw) Maar goed, ieder zijn meu(k)g. Het wordt pas echt irritant als er mensen over de vloer zijn die totaal genegeerd worden omdat men zit te WoW-en en Echt.Alleen.Nog.Maar.1.Klein.Dingetje MOETEN doen, wat vervolgens 2 uur duurt. Ga dan maar dood. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Je bent het echt zat hè. |
|
Whut? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Dit klinkt zo bekend in de oren. Alleen is 2 uur niks. Ik ken er een waarbij het van wakker worden tot slapen gaan WoW is. Althans, de laatste keer dat ik deze persoon irl gezien heb wel, zo'n 1 jaar en 4 maanden geleden. Maar er schijnt nog leven in te zitten... |
|
Oh, dat was 2 uur na mijn binnenkomst, de goden mogen weten hoe lang diegene al bezig was op dat moment, want ik heb nog steeds geen idee Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dat had ik kunnen raden natuurlijk... |
|
quote: Dat hij geen tijd voor je wil maken. |
|
Ehh, ik heb het hier over mn broertje waar ik vorige week bij op visite was. Geen idee wat jij in je hoofd hebt? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Maakte hij tijd voor je Mottighaerd? Eerlijk zeggen. |
|
Nee duidelijk niet. Ben op een gegeven moment afgetaaid, k ken hem langer dan vandaag. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Kimmey? Vode? Kunnen jullie de prijzen van Arctic Fur op de AH ff voor me checken? Thanks. |
|
Kan je dat zelf niet doen dan?? Ik ben te lui om te betalen eventjes... Ik had 9 maart mijn account moeten betalen maar omdat ik 8 maart het ontzettend saai vond in Freewind Post heb ik maar even niet betaald... Dus mijn account is eventjes frozen Het is de lichtinval ;') |
|
Ik wil weten wat de prijzen zijn op andere realms. De prijs op mijn eigen realm ken ik wel jah. |
|
Het is saai omdat je niet met mij speelt. |
|
Nee ik wil gewoon geen Alliance zijn Het is de lichtinval ;') |
|
Ik koop jou naar Wildhammer, 666g ok? |
|
666 gold?? Dat is wel weinig Nope sorry haha ik moet mezelf binnekort maar eventjes door Freewind Post heenhelpen, heb er nog een paar questen maartoch... het gebied is saaaaai. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-03-2009 10:06] Het is de lichtinval ;') |
|
Weinig? Zoveel heb jij atm niet eens [denk ik]. |
|
Klopt hahaha Ik heb iets van 65 gold als ik me niet vergis. heb de laatste keer nog wat zooi gekocht hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Ik zou je graag helpen met wat gold maar dat gaat niet! Wildhammer is echt leuk, zekers bij de BloodWolves of the Moon. Heb je ooit geraid? Naxx gedaan? |
|
Pfff nu heb ik het geld om een timecard te gaan halen, nu weet ik niet meer waarom Tis goed weer en ik vermaak me wel prima zo *in dubio* Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |