|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
he? speel je Horde dan?! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heb 2 characters. 80 Dreanei DK (op bloodhoof) en 73 BE paladin (Kul Tiras) |
|
ah ok donders, wou je al lastig vallen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
LOL! Heb ook een paar keer meegemaakt in Ogr dat er geen NPC rond liepen...Dat was een raar gezicht. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Sjeezus man, aj gien nederlâns kun'n post dan niks. Boeiender |
|
quote: En als je geen wow speelt post dan niet in dit topic, opbokken Tjeu, alleen voor den echte nerds hiero Und ontopic. Niet zoveel gespeeld de laatste tijd.DK is van 70 naar 71.5. Heeft me 3 weken gekost ofzo hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee hoor, ik lees met veel belangstelling hier, maar kan geen touw vastknopen. Mogen mensen trouwens ook niet in een bandtopic posten als ze er zelf niet in spelen? Beetje rare redenatie, wereldvreemd zeg maar, maar dat past wel weer bij nerds die zich afrukken op dwergjes die op hertjes rijden (niet gezegt dat jij dat doet overigens..). Boeiender |
|
quote: Mind the Blondie Je mag spuien wat je wil (en geef je op veel punten waarschijnlijk 100% gelijk ) Ik voel me dan ook niet aangesproken. Mijn poppetje rijdt geen hertje, nee nee, die van mij loopt in een jurk en zit op een mechanische struisvogel Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ah, mechanische struisvogels zijn dan weer erg hip ende vet! Ohja, ik vergat een in de vorige post, waarvoor mijn excuses. Boeiender |
|
Representin' ! De onderste is er eentje van een paar jaar terug. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ophoeren NOOB!!!! 11111!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hahaha jou namen hebben echt allemaal 'hak' erin he Deathhak is mijn favo!! Ot: bijna lvl 67 alweer! Gaat sneller in Outland heb ik door! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wees blij dat ik die nooit ben gaan levelen. Dan was er nu geen DK geweest die je uit de brand komt helpen als je help schreeuwt omdat er een critter je aanvalt Life doesn't get much better than this! |
|
Ja ik rij op een hert, maar nee ben geen dwerg. Anyway iemand Star Wars: The Old Republic in de gaten aan het houden? Ik wel! |
|
quote: Ja uhh als er 5 aankomen van lvl 65 ofzo dan ga ik wel hard dood.. Vandaar dat ik lievevol help scheeuw Het is de lichtinval ;') |
|
Van Wow ga je ook debiel praten zie ik .. |
|
Als je het nog nooit gespeeld hebt of weet WAT het precies is hou je er dan buiten. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 05-06-2009 9:06] Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
:') indeed. |
|
:') @ al het ge:') |
|
quote: Waarom hield jij dan niet je mond in het stemtopic? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote::' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: LOL Boeiender |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |