![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb al m'n firefox bookmarks van toen ik nog actief speelde nog, dus dat komt wel goed. ![]() dus ![]() |
|
quote: Hehe, dan moet je ook niet zeuren als je doodgemaakt wordt. Je hebt de keuze, als je zelf aanvalt op lvl 16 dan ben je de zak, kloar. Het hele alliance/horde verhaal. Er zit geen verschil tussen de spelers in het algemeen, speel al 4 jaar alliance en heb hetzelfde lamme gedrag van horde meegemaakt als waar iedereen de alliance van beticht. Sowieso sinds de Bloodelves er zijn, zijn er sowieso eindeloos veel kleine kinderen bij de horde gekomen (vroegah ging het wel redelijk op dat horde over het algemeen wat volwassenere spelers had) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Word ook van Alliance gezegt dat er te veel kleuters bijzitten. En er was een onderzoek gedaan (kan hem alleen niet vinden) dat 70% van de Nederlanders Horde is ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Dan zijn er dus minder Alliance mensen en dat maakt het in 1 klap meteen ook elitair. ![]() ![]() |
|
quote:Wat kleuters betreft, die zitten overal, echt overal. ![]() |
|
wacht maar tot ik jou tegenkom... ik hoek je neer ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Achja, 70% van de Nederlanders zijn ook totale idioten op Wow, dus wat dat betreft. (helaas wordt Trollbane ook vaak Dutchbane genoemd en erg positief is dat niet) Qua kleuters maakt het inmiddels niet meer uit, beide kanten hebben er veel teveel. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Die ben ik bij Lord of the Rings Online nog niet een keer tegengekomen. Die community bestaat wat dat betreft toch meer uit fans van Tolkien/LotR die het hele gebeuren wat serieuzer nemen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Zeg maar gerust, 70 procent van de Nederlanders die gamen gedragen zich online als idioten ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
wie zit hier op de Bloodhoof server?! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Jij. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ja godsamme, kan toch niet de enige zijn!!!???!! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wildhammer is dé server tegenwoordig. ![]() ![]() |
|
quote: Natuurlijk wel. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: pvp servert? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: das mooi kut dan hey!? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Wildhammer is normal, dus PVE + PVP arena's. ![]() |
|
hoe is de ratio Horde/Alliance? en wat speel je? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ratio i dunno, ik kom echter veel meer Alliance tegen dan Horde. Ik ben natuurlijk Alliance. ![]() |
|
Ik heb het geprobeerd slechtheid om alliance te spelen maar jeetje wat is dat kut... geen idee waarom precies maar horde trekt me toch veel meer... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Gruulshit! ![]() ![]() |
|
Horde is ook puiker, alliance zijn allemaal homos met snorretjes! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Gister ook ben je wat questen aan het doen, komt er ineens een enorme boom langsgelopen... ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
laatmaar [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 19-01-2009 19:53] Wil je muilperen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |