IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : World of Warcraft topic, voor kansloze nerds en andersoortig verslaafd volk Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-05-2009 19:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 10:01 schreef varanus het volgende:
Iemand ook bekend met Runescape? Dat spel is bij m'n zoon en z'n vriendenkring helemaal in. Volgens mij net zoiets toch?


Ehh...

Friese scholier (13) mishandeld om internetspel

(Novum) - Een 13-jarige scholier is mishandeld en bedreigd met een mes om zijn prestaties met het internetspel Runescape. Twee jongens van 14 en 15 jaar zijn opgepakt op verdenking van mishandeling en bedreiging. De twee wilden dat het slachtoffer zijn in het spel opgebouwde account overboekte naar die van een van de verdachten.

Zowel het slachtoffer als de vermoedelijke daders komen uit Leeuwarden. Alle drie zijn ze fanatieke spelers van het online rollenspel, laat de politie weten. Donderdagmiddag kwam het latere slachtoffer de twee verdachten tegen op de fiets. Ze eisten een deel van zijn zogeheten credits in het spel. Toen hij weigerde, namen ze hem mee naar de woning van een van de verdachten. Daar werd hij geslagen, geschopt en bedreigd met een mes. Het slachtoffer ging uiteindelijk overstag en boekte zijn account over.

Vrijdag is het tweetal opgepakt. De twee hebben bekend, laat de politie maandag weten. Ze hadden het slachtoffer al eerder bedreigd. De jongens zijn vrijgelaten in afwachting van verdere berechting. Het slachtoffer, de verdachten en hun ouders zijn hulp aangeboden.

In Runescape begeven deelnemers zich in een virtuele middeleeuwse fantasiewereld. Wereldwijd loggen er maandelijks miljoenen mensen in. Spelers krijgen opdrachten zoals het doden van monsters of het overbrengen van een boodschap naar een andere deelnemer. Hoe vaardiger de speler, hoe groter de mogelijkheden.

Het incident in Leeuwarden staat niet op zich, stelt de politie in Friesland. Zowel in Friesland als elders in het land zouden zich soortgelijke zaken hebben voorgedaan. De indruk bestaat dat jongeren strafbare feiten op het internet nog gemakkelijker plegen dan in de 'echte' wereld. De politie laat weten zich zorgen te maken over het feit dat jongeren soms veelvuldig thuis en op school op internet zitten zonder dat ouders of schoolleiding weten wat ze doen. "Jongeren hebben zich deze wereld helemaal eigen hebben gemaakt; veel ouders lijken de boot te hebben gemist."

http://www.trouw.nl/nieuws/article1685857.ece




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 02-05-2009 23:15 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 2 mei 2009 18:43 schreef invictis het volgende:
pis eens op met die troep scrubnub.


+1
Heb ff gekeken op die site: lijkt me niets aan! Doe mij wow maar!



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-05-2009 2:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehehe!

Territory Wars is echt gaaf, dat is het enige pluspunt tov wow eigenlijk. Ach ja, ik weet waar ik het over heb, beiden gespeeld, jullie niet.


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-05-2009 17:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 2:59 schreef Slechtheid het volgende:
Hehehe!

Territory Wars is echt gaaf, dat is het enige pluspunt tov wow eigenlijk. Ach ja, ik weet waar ik het over heb, beiden gespeeld, jullie niet.


is ook zo, trekt me niet.
zat je te draken in de vorm van de algemene wowfanboy
ik baal ervan dat warhammer online niet vlot, keek er erg naar uit.
Maar ja, met WoW vermaak ik me nog steeds enorm.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-05-2009 21:29 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2009 9:08 schreef Slechtheid het volgende:
Ja het was er alleen al voor WoW.



Nope WOW is er al vanaf 2003....




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-05-2009 7:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dan is het erop of eronder wie het eerste was, maar /care verder.

WoW heeft plus en minpunten, PW ook. En Kimmey zo ongeveer elke mmorpg is in de kern hetzelfde en zal er ook ongeveer hetzelfde uitzien. PW is, zeker qua graphics, nou juist net geen WoW kloon. WoW graphics zin kiddy, PW graphics niet.

Ik speel dit ook niet eeuwig, tot StarTrek Online of Zelda Online [ ].


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 04-05-2009 15:01 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

WooWoo! Eindelijk lvl 80 Heb al een epic 2hander (titansteel destroyer) & nog ff epic helm en boots in elkaar flansen! Dan Heroics en hopelijk naxx & ulduar raiden



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-05-2009 17:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vetjes!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-05-2009 18:27 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 23 april 2009 0:01 schreef Carnagath het volgende:
Waar blijf jij trouwens?



quote:
Op 23 april 2009 8:35 schreef Kimmey het volgende:
Ja BW ik zie je nooit meer online???!!!



Awww wat fijn dat jullie me missen, we hebben ook al zo'n lang WoW verleden met elkaar

Ja heb het spel nog niet gekocht..komt nog , maar ik ben overwerkt nu en poeslief was net deaud gegaan en dit en dat en zus en zo en blaat...

En @ Carn
Waar ik blijf/bleef?!?!? Ik heb 10 dagen lang tot 3 uur s'nachts erachter gehangen en heb jou ook niet voorbij zien komen vliegen!!!! Oja en ondertussen was ik al zelf maar aan blacksmithing begonnen

@Kim, Op msn ben ik zowiezo nooit maar je bedoeld vast WoW zelf..ja zie boven dusch

O wacht ik heb volgens mij nog screenshots van mn verre verleden als WoW speler:

Mn Menselijke krijgster, die bijna alle armor rood heeft staan ..ging ze net repareren



Eh ja dit dus



Zeg even of ik het wel of niet goed heb gedaan in 10 dagen..ik heb daar totaal geen benul van



[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-05-2009 18:28]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-05-2009 18:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

In 10 dagen 50 quests doen is ja, wat moet ik zeggen, niet goed.

50 quests doe je in 3 a 5 uurtjes


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-05-2009 19:26 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

echt?
O Mjah heb in die 10 dagen 3 accounts gehad en in totaal was ik dan eigenlijk opgeteld in lvl 29 en had ik waarschijnlijk meer quests volbracht. Maar ik moet zeggen dat ik ook erg vaak gewoon wat rond aan het rennen was en ieder gaatje tussen de bergen bekeek

[Edit] Trouwens ik had meer quests volbracht en heb na deze screenshot nog een paar uur door kunnen spelen..volgens mij zat ik in lvl 15 oh dat maakt het lvl 31 in totaal..en geen idee meer hoeveel quests + ik wordt hier flink afgeleid en kan zoiets alleen maar snachts met half openstaande ogen spelen genoeg reden??

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-05-2009 19:32]


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-05-2009 19:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zit niet te zeikstralen, laat dat mens lekker genieten van het spel.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 04-05-2009 19:32 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ik heb even mogen genieten ja


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 04-05-2009 23:53 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Vaag, ben ook redelijk veel online geweest de laatste tijd :S Kijk ook niet altijd, aangezien ik dan druk bezig ben! Zal t ff in de gaten houden
Enne: zorg ervoor dat je wat betere gear krijgt! Je hebt alleen grijze items!



R.
Usericon van R.
Posted 05-05-2009 0:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

plaatsvervangende schaamte krijg ik er van....


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-05-2009 0:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 mei 2009 15:01 schreef Carnagath het volgende:
WooWoo! Eindelijk lvl 80 Heb al een epic 2hander (titansteel destroyer) & nog ff epic helm en boots in elkaar flansen! Dan Heroics en hopelijk naxx & ulduar raiden
Wat zeg je? Ik begrijp enkel "Heb al een", "nog ff", "helm en boots in elkaar flansen! Dan" en "en hopelijk"



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-05-2009 0:18 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 0:14 schreef Judge M. het volgende:
Wat zeg je? Ik begrijp enkel "Heb al een", "nog ff", "helm en boots in elkaar flansen! Dan" en "en hopelijk"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-05-2009 6:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 mei 2009 0:07 schreef R. het volgende:
plaatsvervangende schaamte krijg ik er van....


Zeer goed voor te stellen, zeker bij iemand zo volwassen als jij.

quote:
Op 4 mei 2009 22:48 schreef R. het volgende:
Ik was Motorhead aan het draaien...




Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-05-2009 11:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zo..children's week is ook weer bijna over, ff bezoekje gebracht aan carnival voor een death card (epic trinket)


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


R.
Usericon van R.
Posted 05-05-2009 11:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 6:31 schreef Lainedil het volgende:
Zeer goed voor te stellen, zeker bij iemand zo volwassen als jij.






Haha, mijn volwassenheid heeft hier weinig mee te maken. Zwarte humor is gelukkig niet leeftijdgebonden.

Het nummer was trouwens 'bomber', dus het is nog redelijk relevant.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-05-2009 11:55]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-05-2009 11:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2009 19:28 schreef invictis het volgende:
zit niet te zeikstralen, laat dat mens lekker genieten van het spel.


Ze vraagt toch om feedback, die geef ik. Dus zit zelf niet zo te azijnpissen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-05-2009 12:40 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Spelen er nog mensen op Bloodhoof? Speel ook nog op Shadowsong.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 05-05-2009 13:17 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 5 mei 2009 12:40 schreef Smoochy het volgende:
Spelen er nog mensen op Bloodhoof? Speel ook nog op Shadowsong.


Yup! Mijn Draenei Death Knight (80) is op Bloodhoof (naam: Carnagath )



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-05-2009 13:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 mei 2009 11:31 schreef R. het volgende:
Haha, mijn volwassenheid heeft hier weinig mee te maken. Zwarte humor is gelukkig niet leeftijdgebonden.

Het nummer was trouwens 'bomber', dus het is nog redelijk relevant.


Prima.

Overigens speel ik geen WoW. GW ftw.


Bruce Banner


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-05-2009 13:46 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2009 13:17 schreef Carnagath het volgende:
Yup! Mijn Draenei Death Knight (80) is op Bloodhoof (naam: Carnagath )


Ok heb een lvl 19 rogue daar genaamd Cherrycola.

Ben helemaal overnieuw begonnen. Heb 2 op shadowsong een 80 paladin en een 80 DK. Maar shadowsong is overcrowded met idioten en de guild is uitelkaar dus, nieuwe realm gezocht.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen