![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ehh... Friese scholier (13) mishandeld om internetspel (Novum) - Een 13-jarige scholier is mishandeld en bedreigd met een mes om zijn prestaties met het internetspel Runescape. Twee jongens van 14 en 15 jaar zijn opgepakt op verdenking van mishandeling en bedreiging. De twee wilden dat het slachtoffer zijn in het spel opgebouwde account overboekte naar die van een van de verdachten. Zowel het slachtoffer als de vermoedelijke daders komen uit Leeuwarden. Alle drie zijn ze fanatieke spelers van het online rollenspel, laat de politie weten. Donderdagmiddag kwam het latere slachtoffer de twee verdachten tegen op de fiets. Ze eisten een deel van zijn zogeheten credits in het spel. Toen hij weigerde, namen ze hem mee naar de woning van een van de verdachten. Daar werd hij geslagen, geschopt en bedreigd met een mes. Het slachtoffer ging uiteindelijk overstag en boekte zijn account over. Vrijdag is het tweetal opgepakt. De twee hebben bekend, laat de politie maandag weten. Ze hadden het slachtoffer al eerder bedreigd. De jongens zijn vrijgelaten in afwachting van verdere berechting. Het slachtoffer, de verdachten en hun ouders zijn hulp aangeboden. In Runescape begeven deelnemers zich in een virtuele middeleeuwse fantasiewereld. Wereldwijd loggen er maandelijks miljoenen mensen in. Spelers krijgen opdrachten zoals het doden van monsters of het overbrengen van een boodschap naar een andere deelnemer. Hoe vaardiger de speler, hoe groter de mogelijkheden. Het incident in Leeuwarden staat niet op zich, stelt de politie in Friesland. Zowel in Friesland als elders in het land zouden zich soortgelijke zaken hebben voorgedaan. De indruk bestaat dat jongeren strafbare feiten op het internet nog gemakkelijker plegen dan in de 'echte' wereld. De politie laat weten zich zorgen te maken over het feit dat jongeren soms veelvuldig thuis en op school op internet zitten zonder dat ouders of schoolleiding weten wat ze doen. "Jongeren hebben zich deze wereld helemaal eigen hebben gemaakt; veel ouders lijken de boot te hebben gemist." http://www.trouw.nl/nieuws/article1685857.ece ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Hehehe! ![]() Territory Wars is echt gaaf, dat is het enige pluspunt tov wow eigenlijk. Ach ja, ik weet waar ik het over heb, beiden gespeeld, jullie niet. ![]() ![]() |
|
quote: is ook zo, trekt me niet. zat je te draken in de vorm van de algemene wowfanboy ![]() ik baal ervan dat warhammer online niet vlot, keek er erg naar uit. Maar ja, met WoW vermaak ik me nog steeds enorm. ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Nope WOW is er al vanaf 2003.... ![]() ![]() ![]() |
|
Dan is het erop of eronder wie het eerste was, maar /care verder. ![]() WoW heeft plus en minpunten, PW ook. En Kimmey zo ongeveer elke mmorpg is in de kern hetzelfde en zal er ook ongeveer hetzelfde uitzien. PW is, zeker qua graphics, nou juist net geen WoW kloon. WoW graphics zin kiddy, PW graphics niet. Ik speel dit ook niet eeuwig, tot StarTrek Online of Zelda Online [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WooWoo! Eindelijk lvl 80 ![]() ![]() ![]() |
|
Vetjes! ![]() ![]() |
|
quote: quote: Awww wat fijn dat jullie me missen, we hebben ook al zo'n lang WoW verleden met elkaar ![]() ![]() ![]() Ja heb het spel nog niet gekocht..komt nog ![]() ![]() En @ Carn Waar ik blijf/bleef?!?!? Ik heb 10 dagen lang tot 3 uur s'nachts erachter gehangen en heb jou ook niet voorbij zien komen vliegen!!!! ![]() ![]() @Kim, Op msn ben ik zowiezo nooit ![]() ![]() O wacht ik heb volgens mij nog screenshots van mn verre verleden als WoW speler: Mn Menselijke krijgster, die bijna alle armor rood heeft staan ![]() ![]() ![]() Eh ja dit dus ![]() Zeg even of ik het wel of niet goed heb gedaan in 10 dagen..ik heb daar totaal geen benul van ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-05-2009 18:28] ![]() |
|
In 10 dagen 50 quests doen is ja, wat moet ik zeggen, niet goed. 50 quests doe je in 3 a 5 uurtjes SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() O ![]() ![]() [Edit] Trouwens ik had meer quests volbracht en heb na deze screenshot nog een paar uur door kunnen spelen..volgens mij zat ik in lvl 15 ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-05-2009 19:32] ![]() |
|
zit niet te zeikstralen, laat dat mens lekker genieten van het spel. ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik heb even mogen genieten ja ![]() ![]() |
|
Vaag, ben ook redelijk veel online geweest de laatste tijd :S Kijk ook niet altijd, aangezien ik dan druk bezig ben! Zal t ff in de gaten houden ![]() Enne: zorg ervoor dat je wat betere gear krijgt! Je hebt alleen grijze items! ![]() ![]() |
|
plaatsvervangende schaamte krijg ik er van.... ![]() |
|
quote:Wat zeg je? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Zeer goed voor te stellen, zeker bij iemand zo volwassen als jij. quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
zo..children's week is ook weer bijna over, ff bezoekje gebracht aan carnival voor een death card (epic trinket) ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Haha, mijn volwassenheid heeft hier weinig mee te maken. Zwarte humor is gelukkig niet leeftijdgebonden. Het nummer was trouwens 'bomber', dus het is nog redelijk relevant. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-05-2009 11:55] ![]() |
|
quote: Ze vraagt toch om feedback, die geef ik. Dus zit zelf niet zo te azijnpissen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Spelen er nog mensen op Bloodhoof? Speel ook nog op Shadowsong. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Yup! Mijn Draenei Death Knight (80) is op Bloodhoof (naam: Carnagath ![]() ![]() |
|
quote: Prima. ![]() Overigens speel ik geen WoW. GW ftw. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ok heb een lvl 19 rogue daar genaamd Cherrycola. Ben helemaal overnieuw begonnen. Heb 2 op shadowsong een 80 paladin en een 80 DK. Maar shadowsong is overcrowded met idioten en de guild is uitelkaar dus, nieuwe realm gezocht. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |