![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Heb je al toegevoegd :p Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Gaaf! Wist niet dat dit ook bestond! ![]() De mijne maar ff: http://www.3darmory.com/eu/Bloodhoof/Carnagath/ http://www.3darmory.com/eu/Kul tiras/Anaroth/ ![]() |
|
quote: Gezellie :D Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
En mn lieve trolletje waar ik meer dan een jaar voor nodig had om dr op lvl 50 te krijgen XD http://www.3darmory.com/eu/Runetotem/Morhpyn Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Zijn er trouwens ook ZM-ers op de Bloodhoof of Kul Tiras server? ![]() |
|
Vanaf dag 1 op Bloodhoof gespeeld (alliance) maar ben al zo'n 2 maanden gestopt. ![]() |
|
Vandaag Scarlet M. gedaan en gehaald natuurlijk ![]() Bijna lv 37 nu. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik heb 'em al uitgespeeld. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Hehehe, ook alle horde quests? Alle daily's? Naxx 10 + 25? Malygos? Sarth? ![]() http://www.3darmory.com/eu/wildhammer/slegt Check vooral mijn neue cloak. De op 1 na beste ingame. ![]() ![]() |
|
Nee niet de Ice Striker Cloak die er nu nog staat zie ik. ![]() |
|
quote: :') Ik begin er niet aan. Alleen al om de termen die hier neer worden gezet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-02-2009 20:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Die termen heb je redelijk snel door als je regelmatig speelt en op i-net dingen leest ![]() ![]() |
|
quote:OMG u need 2 stfu! I'm so l33t im gonna r0xx0r ur b0xxors! ![]() :') ![]() |
|
quote: O, dat doorhebben is niet zo'n probleem ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Dit vind ik de opmerking van de dag ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Seau, naxx 4/5 cleared. Nette wrists en T7 shoulders gescoord. ![]() Jullie mogen me nu aanraken. ![]() :') [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-02-2009 1:42] ![]() |
|
Niet te ver doordraven he?! Rogues zijn zwaar overschat ... ik DPS ze er finaal uit in instances ![]() Maar in pvp zijn het klootzakken! ![]() |
|
quote:Jij als DK misschien wel, laatst liet ik een DK tijdens Violet Hold heroic een lekker poepie ruiken, en dat terwijl de DK in kwestie full-epic was! PvP i dunno, nog niet gedaan en dat blijft zo. ![]() |
|
wie is de grootste junk hier? ![]() World of Warcraft verslavender dan coke Het populaire computerspel World of Warcraft (WoW) is ‘meer verslavend dan cocaïne.’ Dat zeggen Zweedse experts in de Engelse krant The Sun. Eerder deze maand viel een 15-jarige Zweedse tiener met stuiptrekkingen op de grond, nadat hij 24 uur achtereen de game had gespeeld. In een rapport dat de Zweedse therapeuten schreven over de gevolgen van de verslavende spellen wordt de onlinegame WoW omschreven als ‘het meest gevaarlijke computerspel op de markt.’ Volgens auteur Sven Rollenhagen is ‘World of Warcraft de cocaïne van de computerwereld. Sommige mensen kunnen zich er niet vanaf houden en spelen totdat ze neervallen.’ Het spel van Blizzard Entertainment heeft wereldwijd 11 miljoen spelers. De gamers zitten in een online-wereld waar zij rondlopen als een magiër of een jager. De speler moet wapens en andere items verzamelen om het spelkarakter sterker te maken. De regel hierbij is: des te meer tijd je in deze game steekt, des te meer kans je hebt om betere wapens te vinden. De Engelse psychiater Richard Graham zegt in The Sun: ‘Sommige van mijn cliënten spelen dit soort spellen 14 tot 16 uur achter elkaar op één dag en letten daarbij niet op hun lichamelijke behoeften.’ Deze groep zit volgens Graham echt in de gevarenzone. ![]() |
|
Na 24 uur stuiptrekkingen? Wat een failz0r. ![]() Ik heb vaak zat stints van 24+ uur gedaan, no problemo hier. Het is zeker verslavend, maar verslavender dan coke? Komop, het is en blijft een spelletje. ![]() |
|
Vind het ook beetje extreem gesteld. Tuurlijk is t verslavend, maar coke is wel een tik anders dan een spelletje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ja en er zit weldegelijk een einde in deze game. Je kan 'm uitspelen [80, alle achievements, alle professions etc]. ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |