![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
En zelfs dat tegenwoordig niet echt. Op de meeste servers is level 1-60 een spookstad waar je niemand tegenkomt buiten de grote steden. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn er andere rassen en classes ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik heb alles wat ik leuk vind al wel redelijk hoog, kan me er niet toe zetten hehe. 80 priest, 74 warrior, 70 shaman, 70 hunter, 61 paladin, 58 DK en 39 Druid. Tis mooi geweest ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: TNX, jij ook!! Weer wat achievements gehaald, gaat de goede kant op ![]() Welke server zat je ook alweer? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Goed bezig! Ik zit op Bloodhoof (die van 74) en op Kul Tiras (hoogste 71) ![]() |
|
O, die! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Met die snor! ![]() |
|
Kontsnor, wel te verstaan Wilfred, een KONTSNOR! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dit is jouw eigen interpretatie Chris ![]() ![]() |
|
quote: Dan is t idd tijd om ermee op te houden ![]() ![]() |
|
Dan ga je Perfect World spelen, met een levelcap van 120. En het duurt echt jaren om dat te bereiken. WoW is voor kiddie's. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Nah ... heb genoeg leven daarvoor :p Maarre .. wie schepte ook alweer op over zijn lvl 80 rogue met epic gear? ![]() |
|
quote: Die aflevering heerscht! Ook heel erg gaaf dat de mensen van Blizzard hier aan meegewerkt hebben! Zij geven zelfs in-game het advies om Wow alleen af en toe te spelen en niet non-stop! ![]() |
|
quote:Ja in den beginne dacht ik dat ik heerstte, tot ik erachter kwam dat werkelijk elke drol epics heeft. Het is dus niet meer dan een standaarduitrusting. In PW heersch je op den duur echt; 5 mobs die 5 levels hoger zijn tegelijk aanpakken met AOE. ![]() ![]() |
|
*wow gedeinstalleerd ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Die aflevering is idd erg gaaf!!!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
bwrahahaha, NOOB! SCRUBNUB! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Kutgedoe, heb de zooi geïnstalleerd, maar hij geeft aan dat ie geen suitable display device vind..iemand een oplossing, of is het een verloren zaak?!? Die pc is zowiezo niks, kan nog niet eens de laatste directX fatsoendelijk installeren. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 29-03-2009 0:05] ![]() |
|
quote: mwah moeilijk moeilijk. je mist zowieso een shitload aan updates en al. en in principe is elke pc wel redelijk gebruiksklaar voor WoW namelijk. ff compleet deinstall en nog een keer op je volle gemak proberen en alle updates binnenhalen via de downloader/updater van blizzard ![]() ook ff je nvidia updates binnen slepen etc ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ik heb nog wel een code voor je, kan je de 1e 10 dagen gratis spelen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: dat heeft niks met der hardware te maken lekkerd ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Ja maar..... je hebt een punt ![]() Maar ALS ze wilt spelen heb ik nog wel een code ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |