|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zag net 50 orks uit een bus stappen. de tering, ze waren overal! Je moeder. |
|
quote: Hahaha nee nee het is een faire waar je spullen kan inleveren voor reputation... Niks voor vrouwen dus..owja ze hebben zelfs mini robotjes om tegen elkaar te vechten voor 30 sec ofzo maar de faire is alweer weg! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Netjes, alleen je gloves zou ik wel inruilen, aangezien je fury gebruikt. Dps. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: idd, helemaal niet meer op gelet... zal eens andere handschoentjes gaan scoren. thanks |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Paar dagen geleden alles weer eens opgepakt na 1 1/2 jaar inactiviteit. Wel helemaal opnieuw begonnen. Voor de geïnteresseerde; een Undead Warlock van lvl 9 op The Shat'ar RP die zichzelf Amesoeur noemt. |
|
En weer 78! Wat me mooi de gelegenheid gaf om een alleraardigst setje gear voor mezelf te fabriceren http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&n=Carnagath |
|
Lvl 53 en heb al 5 keer geprobeerd om BRD te doen maar elke keer gaan er mensen uit de party omdat ze hem te moeilijk vinden.. Grrrrrrr..... Het is de lichtinval ;') |
|
Hoewel die voor level 48-56 bedoeld is. Hij is vrij pittig, zeker als je een slechte tank hebt (heb m zelf ooit eens getankt met mn DK ... geen succes ) |
|
quote: Had je dan je DK op spec Unholy? Spec je DK op Frost en je hebt een redelijke goede tank. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb Unholy. Toen was ik nog niet zo ervaren met de DK. Maar heb in Northrend ook een aantal dungeons getankt. Wil prima! Frost presence opzetten en AoE'en maar! Moet jij eens kijken hoeveel threat je hebt [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 25-04-2009 11:42] |
|
BRD is een dikke kutinstance Wil je muilperen? |
|
quote: Hehe, op 46 leg je de emperor niet om Verder heb ik er een trauma aan BRD overgehouden van toen ik die stomme jailbreak questline iets van 20 keer moest doen om mijn guild Onyxia attuned te krijgen een paar jaar terug. Life doesn't get much better than this! |
|
Nou voor de 6e keer mislukt... Grrr de healer ging dood en is toen terug gekomen om ons te ressen maar daar had meneer geen zin in dus had het ook niet veel zin om verder te gaan. Verder gezocht naar healers maar geen enkele healer die wil helpen. Pfff kut BRD Het is de lichtinval ;') |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Wat speel je dan? DPS of Tank? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ze is een dpsér met 1h/shield en meer spirit dan strenght op haar gear Life doesn't get much better than this! |
|
Het is een shaman wanna-be |
|
quote: Binnekort ff mijn talents opnieuw indelen hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Mocht je je schild willen houden, ga dan voor protection! Anders arms + 2 hander of fury + dual wield |
|
Nerds. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Van van plan om alles in Arms te proppen en als die vol is Fury... Soort van DPS/Tank [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-04-2009 13:39] Het is de lichtinval ;') |
|
Dan zou je een mix moeten doen van protection + fury ... protection is de enige tank tree! |
|
Maar Arms toch ook?? Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |