![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Naxx is leuk. ![]() Er valt de beste gear ingame [naxx10 = T7 // naxx25 = T7.5]. ![]() |
|
Heb al wel wat filmpjes van Naxx gezien en het ziet er idd wel gaaf uit. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Bossen met 20.000K hp! ![]() ![]() |
|
De laatste die ik gedaan heb en die ik NOG steeds moest doen was Scarlet M. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Misschien dat ik vandaag toch een timecard ga halen, gewoon, omdat t kan. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:*forcewave* u want 2 play wow....today *forcewave* ![]() |
|
Omg teh p0werz! *is nu helemaal overhaald* Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik weet nog niet waneer ik mijn account weer activeer, misschien morgen ofzo heb dan niet zo heel veel te doen hehe. Enne Vode... geen alliance hoop ik voor je? FOR THE HORDE!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Alleen maar horde uiteraard, gatverdamme vieze goodie two shoes ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Gay alert! Gay alert! ![]() |
|
Alliance is voor homo's... hoor je dat Tom?? HOMO's ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hehe, horde is en blijft mn favo , sinds wc1, kan het moeilijk de rug toekeren ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik heb 1 Alliance maar ik vind dat kut spelen op de 1 of andere manier daarom speel ik er ook nooit meer mee. Mijn main is Horde natuurlijk! Undead Warrior! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ja, in alliance kreeg ik vooral last van vervelende kutjochies van 12... Ik weet het niet hoor, maar dat doet het hem nou niet voor mij ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
*gaat weg* ![]() |
|
+1 Op mijn main werd ik laats lastig gevallen door iemand die mijn bijna ging dwingen om hem gold te geven... Pff laat hem er lekker zelf voor spelen achterlijk tuig. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Spelen? wowmine ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Daar maakte ik melding van als ik jou was. ![]() |
|
Idd, gewoon even een mailtje richting de GM's. Zou ik in ieder geval wel gedaan hebben. Dat is trouwens sowieso een aspect wat ik niet mis aan WoW, al dat soort irritante gasten. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-03-2009 10:37] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Pfff heb eigenlijk helemaal geen zin meer om t wow'en. Ken er niemand meer en ben waarschijnlijk door lange afwezigheid allang uit mn guild gebonjourd. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Wist niet dat dat daarmee kon. Even onthouden dan voor de volgende keer als het weer gebeurt. Is nogal vervelend als je half uitscholden word in gebrekkig engels omdat je geen gold geeft hehe Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nummerbord noteren en melden. ![]() Heb ik zelf ook wel eens gedaan richting de GM's en dat ging uitzonderlijk snel en netjes allemaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Even onthouden dan ![]() @ Vode, wat is een wowmine?? Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |