|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt. Arms is ook dps! |
|
N00bs. |
|
Dacht jij t beter te weten dan? |
|
Tanken kan je wel doen! Je zal vaker voor dungeons gevraagd worden (mocht je dat graag willen doen), maar levelen gaat langzamer. Of je moet 1000 gold pompen in dual-spec en een fury/arms en een protection spec nemen ... en zorgen dat je de juiste gear hebt voor beide specs! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-04-2009 20:06] |
|
Voor leveling zou ik op fury gaan. Mocht je gaan willen tanken, doe dat na lvl 65 als de raids opengaan, volledig op protspec. Gooi dat schild in je bank, of verkoop het, en vraag aan medeguildies of ze een 2hander willen maken voor je. Je kan ook 1 kopen van de AH maar dat is zonde van je goud. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Muti is the way to go als Rogue! Wat doe je fully buffed aan DPS? |
|
Even een shot van een wel leuke mmorpg: Hehehe, ben nu alweer 69, en heb zulke lekkere AOE dat ik 5 mobs 5 levels hoger tegelijk aankan. Mede door een uber selfheal skill. Post later een shot van mijn fashion. Mijn wat? Ja idd fashion ja, je kant kiezen tussen wat je laat zien, je armor of [verder totaal nutteloze] fashion. |
|
OOOOOOOOW wat een enorme rip off van WoW.... En het is npg lelijk ook! Nee heb toch liever wow waar je dan wel voor betaald maar je krijgt wel goede service, nieuwe patches en season dingen zoals noblegarden( jaa batsende konijntjes ) Nee dat spel wat jij speelt is gay! (en rippoff) Het is de lichtinval ;') |
|
Ja het was er alleen al voor WoW. En mooier, en groter, en goedkoper en TW en fashion en en... |
|
Dan nog is het lelijk Het is de lichtinval ;') |
|
Hoor je eigenlijk wel wat ik zeg? JE KAN FASHION dragen!! Chicks in bikin's met dikke axes, etc etc, dat wil toch elke gamende chick!! |
|
quote: Guttegut, mevrouw speelt ook een spelletje hoor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Klopt, dat komt omdat gamende chicks er doorgaans niet uit zien Against God and Government |
|
quote: Goedemorgen augurk Against God and Government |
|
quote: Goedemorgen ui. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Fashion: Sommige sets zijn echt idioot duur. Echt uber ben je als je zwart of wit draagt, het liefst compleet. Verder totaal nutteloos. |
|
Hoe heet dit spel dan? "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Iemand ook bekend met Runescape? Dat spel is bij m'n zoon en z'n vriendenkring helemaal in. Volgens mij net zoiets toch? spelfout weggehaald... |
|
Hoe oud is jou zoon? Runescape is een spelletje voor paupers. Wil je muilperen? |
|
Childrens week is echt een saai feest Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Perfect World International. Check filmpjes hier. |
|
pis eens op met die troep scrubnub. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |