|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. Maar het kan nog net, TW is meestal rond 0200 nederlandsche tijd, en alleen in het weekend. |
|
Ze heeft me net ook al van de wc gejaagd omdat ze het spel niet te lang alleen durfde te laten.. Ja halloooo! Het is maar een strontspel! |
|
Zo gaat dat hier ook, eerder ook met pokertoernooien |
|
quote: Ik begrijp tot op de dag van vandaag sowieso niet wat er zo leuk is aan dat spel. Als ik me per se met fantasy-dingen wil bezighouden, zoek ik wat vrienden op, zetten we bier en chips op tafel en gaan we een paar potjes Magic spelen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sjezus hoeveel van dit soort spellen zijn er http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm En ik altijd maar denken dat dat niks was hmmzz, nee eerst maar eens voor WoW gaan.. |
|
quote: yep, ook vaak zat tot 5 uur in de ochtend gewacht om Ironforge te bashen Ben gister maar weer een Lock begonnen vanaf level 1. Heb nu een rogue 80, deathknight 80. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: WoW is erg toegankelijk en een enorme coole introductie tot fantasy games. ben zelf al met rpg's en wargames bezig sinds 1985. Maar heb toch echt een groot zwak voor WoW, voelt lekker old school dungeons & dragons aan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ah, dan zal 't daar iets mee te maken hebben... Ik vind D&D (de originele "offline" variant) ook niks aan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Och jong... alliance... Had ik niet van jou verwacht Alex Nouja lvl 61 warrior op Runetotum...Horde natuurlijk Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Tuurlijk alliance... jij bent natuurlijk infected met het Horde virus door Rob Je raad nooit wat voor tshirt ik besteld heb!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: World of Warcraft domineert wel hard, daar gaan veel MMORPG's die mee willen liften aan ten onder. In de Power Unlimited stond laatst nog een diagram met de percentages spelers van verschillende MMORPG's. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-05-2009 15:14] |
|
Ik wil een Zelda MMORPG. |
|
quote: No shit, Sherlock She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Je zit wel in het ner..eh, WoW-topic! |
|
quote: Maar wil die Zelda MMORPG jou ook?! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+1 Ik speel geen MMORPG's meer. Ik ben een aantal jaren terug wel eens bezig geweest met wat gratis varianten, maar het interesseert me nu niet zo veel meer. |
|
quote: Ik speelde al WoW voordat ik iets met Rob kreeg Maar Horde is fijner dan Alliace vind ik zelf. Zat ook al te kijken voor een Horde shirt Het is de lichtinval ;') |
|
Mijn ervaring met horde is, dat het vaak schreeuwerige pubers zijn. Maar misschien ligt dat ook anders per realm. Ik speel altijd allies. Op SS 80 Retri Pally en 80 DK frost spec Op bloodhoof nu een 29 mutilatiing daggers rogue SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Heb mijn 100% Epic mount! Enne dankje Robin Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ja verschilt absoluut per server. bij BH valt het reuze mee, daar zitten de etterkinders juist bij alliance. vandaar dat ik dus ook al mijn chars daar gedelete heb. werd er helemaal murf van. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Runetotum heb ik niet zoveel last van pubers eigenlijk... Kom er voor 18+ mensen tegen! Het is de lichtinval ;') |
|
Hehe, ik speel wow tegenwoordig als een singleplayer spel. Geen guild, maar een iemand in mijn friendslist en volgens mij in drie maanden tijd op een paar keer no problem of thanks na niet meer dan 10 zinnen getypt Life doesn't get much better than this! |
|
illegale priveserver he? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Haha, ik zou het haast denken. Maar nee, in outlands is het niet zo druk op Runetotem en op mijn 80 priest op Trollbane doe ik alleen elke dag de fishing/cooking daily Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |