|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hetzelfde als wanneer je 39 bent maar dan iets beter en met mount. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Weet alleen dat je als Warrior of Paladin plategear kan dragen vanaf 40 |
|
yep ; Hunter & shammy trouwens mail vanaf 40 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heb net idd een hoop nieuwe zooi erbij gekregen en idd plate zat er ook bij!! Ik had al een mount bij lvl 30 maar krijg je bij lvl 40 ook een mount dan? En zo ja waar kan ik die ophalen??? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Moet je nog ff 20 leveltjes wachten LVL 30 - normal ground mount (60% extra speed) LVL 60 - epic ground mount (100 % extra speed) LVL 70 - normal & epic flying mount (60 % & 240 % extra speed in de lucht) LVL 77 - cold weather flying (zodat je ook in northrend kan vliegen) Dat was t wel qua mounts [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-03-2009 14:49] |
|
quote: Mmmmmm nog 20 pffff... shit Het is de lichtinval ;') |
|
Is dat Wow de screenshot van 2 pagina's terug?!? |
|
quote: Die van slechtheid of die van mij? Die van mij is wel wow.. Hier nog een filmpje voor de onwetende Het is de lichtinval ;') |
|
Let niet op de ontzettend gaye muziek die iemand eronder gezet heeft maar dit is wow ingame Het is de lichtinval ;') |
|
Wat een saai filmpje zeg Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Vroeger toen ik nog speelde :D Toen had je nog geen crossfaction battlegrounds, goeie ouwe tijd! maar kon er wel onderstaande gebeuren en het bleef leuk farmers voor de gek te houden http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Yeah ik ben erg kansloos en speel ook WOW |
|
Wat is je naam en welke realm?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: WTF Beetje vol in Orgrimmar zo te zien [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2009 19:42] Het is de lichtinval ;') |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-03-2009 19:42] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik zit in terrokar, m'n naam is zteelz |
|
quote: Leuk muziekje ja, past er echt bij Maaruh damn ik dacht altijd dat het een strategisch spel was met huisjes bouwen en forten etc,daar hou ik dus niet van, maar je kunt hier zowaar rennen Hmmmm... |
|
quote: De gewone warcraft spellen zijn idd meer een dorpje bouwen en dan de vijeand aanvallen. World of warcraft is idd meer rondrennen en leuke dingen doen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ah daar zit het verschil dus haha, thnxs |
|
Ik snap het hele punt van games die voornamelijk om farmen draaien nooit zo. NPC opzoeken, hakken, dood, loot vergaren, volgende NPC opzoeken, kill, loot, volgende, etc. De omgeving ziet er redelijk uit (al blijft het erg blokkerig) maar dat heb je na verloop van tijd ook wel gezien. Dus dan blijft er quests over (die ik dan liver doe in een 1-persoons rpg als Neverwinter nights of zo, anders zit je de helft van de tijd te wachten totdat zo'n ding een keer respawned) en groupfarming. Mwoah. Uiteraard proberen ze het dan een beetje te diversiveren door dingen als weaponforging en dergelijke, maar dan nog snap ik niet echt goed hoe dit langer dan een paar weken interessant blijft. En ja, ik heb met de account van mijn vriendin's broer een keertje een paar uur rondgehobbeld, dus ik zeg dit niet helemaal zonder enige blootstelling aan WoW. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
mja met een paar uur en niet je eigen char wordt het lastig een goeie indruk te krijgen. ieder zijn ding zullen we maar zeggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Lvl 41 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Gz! Gister 74 gedingd |
|
Level niet te hard. Het wordt saai op 80 Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |