|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me interessant, tegen die tijd misschien maar weer eens aanslingeren. Ondertussen nog steeds lekker bezig met EVE; LotRO account gisteren maar stop gezet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Weer begonnen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Speel het nog steeds schaamteloos met af en toe een pauze. Paar weken geleden nog leuk gebierd met een internationaal gezelschapje in utrecht. |
|
ah guildmeeting? altijd erg gezellig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Aye, stuk of 14 man, dus wel leuk. ben zelf ook nog nooit utrecht echt doorgegaan dus dat was ook mooi meegenomen |
|
Zo, de laatste tijd weer wat bezig op mijn DK. Vind het weer even leuk. http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Dragonblight&n=Hakius Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Lijkt me boeiend om te zien, wel eens wat over gelezen. Geloof wel dat een nadeel was dat het erg 'kijk eens wat dit rare volkje doet' en niet heel erg op een onbevangen manier. Al zit ik wellicht in de war met een andere docu |
|
quote: Morgenavond ff kijken als gestopt WoW speler... |
|
Ik ben weer begonnen met m'n vriend sinds 2-3 weken. Heb nu een dranaei mage op 30 en een human paladin op 18. We spelen het nu eigenlijk alleen nog maar samen, want alleen vond ik er geen flikker meer aan. En het is best leuk, gamen met je vriendje. Vooral als je even hard aarsch kickt als hem terwijl hij bang was dat ik weer een domme gamerdoosch was als z'n vorige vriendinnen. Oja, en WoW'en op een 40" inch HD flatscreen is toch echt wel stimulerend om het weer op te pakken. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
40", amai, das een fijne beeldje En ja, samen is het een stuk relaxter. Gelukkig heb ik een toffe guild waar we lekker chill doen en je goed kunt ouwehoeren |
|
Level 88. |
|
quote: ja right, de nieuwe levelcap wordt 85 lekkerd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik speel een andere non fail MMORPG. Zie ook avatar. Met een cap van 105 die later 150 wordt. Kijk dat is nog eens levelen. |
|
quote: er, neh laat maar veel plezier iig had graag gewild dat warhammer online wat buglozer was, vond het enorm kick. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
mrffff gisteren tauren tank 80 gedinged. 4 level 80's waarvan 3 erg goed epic gegeared, wat nu?!...ja kom maar met die uitbreiding! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ben sinds kort begonnen. Heb een lvl 17 Tauren hunter. |
|
quote: veel plezier op welke server zit je? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dankjewel! Vermaak me prima tot nu toe Zit op Anachronos. |
|
quote: goed zo ik zit op bloodhoof Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Daar ben ik dus mee gekapt. In eerste instantie omdat ik geen keus had vanwege een kapot modem. Maar toen ben ik erover na gaan denken. Deze MMOPRG [Perfect World International, PWI] was op hogere levels nogal saai en simpel. Vanaf 70 kon je gear krijgen die gelijk stond aan epics. Maar, aangezien de levelcap 105 was, level je gewoon door. Dus datzelfde liedje met die gear herhaalde je op 80, 90 en 100. Maar, ik vergelijk weer met wow omdat de meeste dat wel kennen, in wow dropte gewoon meerdere pieces gear in 1 keer. DKP gewijs werdt dit dan uitgedeeld. In PWI had je voor 1 gearpiece meerdere mats nodig. Op level 70 30, maar op level 90 al over de 100. Per instance-run had je 5 bosses die elk 1 type mat dropte maar dan afhangend van factoren [die ik nooit heb kunnen achterhalen] 2 tot 5. De instance werdt gedaan met 6 man. Ieder zijn taak, telkens hetzelfde. Dat dus enkel voor de gear. Verder was er het grinden. Van 89 naar 90 was 10M XP nodig daar waar elke mob er ongeveer 450 opleverde. Tel zelf maar uit hoe lang dat duurt. Dus: fakking saaie uurtjes. De meeste lol haalde ik eigenlijk uit de guildchat, hehehe. Nee ik ben klaar met MMOPRGS, voorlopig. Misschien dat de nieuwe Star Wars MMO me kan bekoren maar dan gaat het er wel compleet anders aan toe gaan. |
|
Momenteel speel ik alleen nog maar Guild Wars zo af en toe tussendoor. Kan die tien of vijftien euro per maand wel leuker spenderen dan aan een spelletje. Aan de andere kant: volgende week is de 'welcome back week' bij LotRO en dan log ik toch wel weer even in. En STO begint er goed uit te zien en die mag ik als Trekkie ook niet laten liggen natuurlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
GW II is onderweg Ralph, ziet er wel smakelijk uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: 2011 pas als het goed is. Ben heel benieuwd. Als ze die maandelijkse kosten nog steeds achterwege laten en het wordt inderdaad zo'n grote open wereld kan het nog wel eens een geduchte tegenstander worden voor WoW. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |