![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wel, hele verhalen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Heb je al een vriendje in WoW? ![]() |
|
Slechtheid toch? Of was het nou Carnagath? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-05-2009 23:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Slechtheid was toch uitgeWoWd? En Carn zit niet in haar wereldje ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, 80 priest heeft cooking fishin op 450/450, 73 warrior op 420/450 en mijn undead DK zit op 370/300 ![]() Het heeft wel wat opzich, muziekje aan, beetje tv kijken en af en toe op een dobbertje klikken. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Dus..... bye bye roddels. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Maar jij kan niet trouwen ingame, ik wel. ![]() ![]() |
|
quote: Hoef ik ook niet. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hey wel uniek om een feest zo te houden, gewoon al je familie en vrienden die normaal zouden komen een uitnodiging voor dat spel sturen en online een feestje bouwen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hu?! piss off homo! zoek maar een andere sopsnol ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: nou, respect voor je. ik donderde er altijd bij in slaap ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Zo en ik heb de lich king nu ook! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: heel veel plezier meis! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Kut kut kut, moet eerst alle updates opnieuw checken enzo... grrrr.... En het neemt een hoop ruimte in beslag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-05-2009 8:32] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() Ben je al 80? ![]() ![]() |
|
quote: Lvl 61... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() |
|
Gefeliciteerd man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ja mijn leven is compleet nu. ![]() |
|
Lvl 64, er is vooruitgang in ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
WTF doe jij eigenlijk allemaal als je aan het wowen bent? Ik had al een elftal aan full epics kunnen maken in die tijd. ![]() ![]() |
|
Niet iedereen heeft de mogelijkheid er fulltiume mee bezig te zijn. Er bestaat ook nog zoiets als ...... een leven ![]() ![]() |
|
quote: ON TOPIC!!!!!! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |