|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maandag weer centen en dan eens even het 11e deel van Wetten van de Magie kopen, ze haddem 'em vandaag weer. |
|
|
|
Fietsophangbeugel, voor op mijn balkon. Want het is goedkoper dan een verzekering. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
bosje bloemen van mijn moeder omdat ik mijn diploma heb, lief wa Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Nieuwe foto's gratis en voor niks en De shit is aan!!!1 |
|
Ik heb die op 7" EP. |
|
Jammer van dt gaatje in het midden. Of wacht.... Er zat toch ook een postertje in de hoes? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Deze bedoel je? De shit is aan!!!1 |
|
Op de achterkant staat ook een te gek nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Resident Evil 5 |
|
quote:En? En? Dat 'ie bloedjemooi is weet ik maar hoe speelt 'ie? |
|
quote: *zijn best doet* Bruce Banner |
|
vissekom en hamsterkooi ook niet vergeten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bloodbath – Resurrection through Carnage Volbeat – Rock the Rebel / Metal the Devil Pink Floyd - Relics Pink Floyd - Meddle Pink Floyd - Obscured by Clouds Pink Floyd - The Final Cut Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason Pink Floyd - Delicate Sound of Thunder Pink Floyd - The Division Bell |
|
quote: Hij is erg gaaf! Het werkt allemaal wat soepeler dan het vorige deel, maar het blijft Resident Evil. Kiezen tussen schieten en rennen dus. |
|
Knalroze wasknijpers |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
Xasthur - Nocturnal Poisoning Xasthur - To Violate the Oblivious Gris - Il était une forêt... |
|
stapeltje relapse-cd's/promo's gekregen van JPT nog ff checken iig nieuwe cephalic carnage en misery index-cd enzo |
|
En een kaart voor het Rock Hard Festival. Bareuh... |
|
bub |
|
Pestilence - Resurrection Macabre Obscura - Cosmogenisis Orne - The Conjuration By The Fire My Bloody Valentine - Loveless |
|
Ticketje voor: SUNN 0))) + Fear Falls Burning di 26 mei 09 . 20:00 . Predikherenkerk (O.L. Vrouwstraat, Leuven) Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
The Jesus and Mary Chain - Psychocandy Strandhogg - Ritualistic Plague (Evangelical Death Apotheosis) Demoncy - Faustian Dawn/Within the Sylvian Realms of Frost digi 2CD Denial of God - The Dawn of Aemizaez: Demos 1992-1993 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |