IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 12:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2009 12:00 schreef Valorian het volgende:
Dat is dan ook wel weer waar ja. Je kan zelfs behoorlijk ziek worden van dingen omdat je denkt dat ze slecht voor je zijn, zogenaamde Nocebo effect. Briljant.


hehe idd, zijn ook al aardig wat mensen aan gestorven. En is ook de reden waarom "vloeken" soms werken.

[... Noem bijvoorbeeld Sam Shoeman, bij wie in de jaren zeventig terminale leverkanker werd geconstateerd. Ze gaven hem nog enkele maanden. Shoeman overleed inderdaad binnen het aangegeven tijdsbestek, maar uit het autopsie rapport bleek dat de artsen de verkeerde diagnose hadden gesteld. De tumor was klein en er waren geen uitzaaiingen. "Hij is niet overleden aan kanker, maar aan het idee dat hij zou overlijden aan kanker" aldus Meador. "Als iedereen je behandeld alsof je doodgaat dan ga je daar zelf in mee. Alles draait vanaf dat moment om het sterven." ...]

Bron : NWT


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2009 12:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 augustus 2009 11:27 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde sub ook niet echt gezond.
..mis is met islamisering, dat kraken moet kunnen en dat bedrijven hoge milieubelastingen moeten betalen.

ja, als je gewoon mensen laat betalen voor de troep die ze maken ben je idd een communist ja. laten we gewoon alles weer in de sloot flikkeren, in degrond stoppen of verbranden als, het maar goedkoop is!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2009 12:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 augustus 2009 12:11 schreef ElitE het volgende:
hehe idd, zijn ook al aardig wat mensen aan gestorven. En is ook de reden waarom "vloeken" soms werken.

[... Noem bijvoorbeeld Sam Shoeman, bij wie in de jaren zeventig terminale leverkanker werd geconstateerd. Ze gaven hem nog enkele maanden. Shoeman overleed inderdaad binnen het aangegeven tijdsbestek, maar uit het autopsie rapport bleek dat de artsen de verkeerde diagnose hadden gesteld. De tumor was klein en er waren geen uitzaaiingen. "Hij is niet overleden aan kanker, maar aan het idee dat hij zou overlijden aan kanker" aldus Meador. "Als iedereen je behandeld alsof je doodgaat dan ga je daar zelf in mee. Alles draait vanaf dat moment om het sterven." ...]

Bron : NWT


dat zijn natuurlijk van die uitzonderlijke gevallen. anders zou vanaf nu he genezen erg simpel zijn. de docker hoeft slechts overtuigend te zeggen: u bent kerngezond (of was hij naar een voodoodokter geweest?? )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2009 12:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

imbeciel chavez weer eens.....

Chávez: "Leger en volk, maak jullie klaar om te vechten "



De Venezolaanse president Hugo Chávez heeft zijn leger en bij uitbreiding alle Venezolanen bevolen om zich klaar te maken voor een confrontatie met Colombia. De president ziet de Colombiaanse plannen om de Amerikaanse militaire aanwezigheid in hun land te verhogen als een bedreiging voor Venezuela.

Hello President
Colombia zou van plan zijn om zeven legerbases aan de VS over te dragen. Chávez vreest dat Amerika die legerbases zal gebruiken om de hele regio te destabiliseren. "De dreiging tegenover ons is aan het groeien", zei Chávez gisteren in zijn wekelijkse radio- en televisieprogramma 'Hello President'. "Ik wil het volk en het leger aanspreken: maak je klaar om te vechten!"

Provocatie
De president beweerde ook dat Colombiaanse soldaten onlangs betrapt werden terwjil ze de grens met Venezuela aan het oversteken waren. Hij beschouwt die daad als een provocatie tegen zijn land. "Zij staken met een boot de Orinoco-rivier over en kwamen zo op Venezolaans terrein terecht", vertelde hij. "Tegen de tijd dat onze troepen toekwamen, waren ze al opnieuw vertrokken."

Klacht
Het Colombiaanse ministerie van Buitenlandse Zaken ontkent deze aantijgingen in een persbericht. Chávez houdt vol en beweert dat zijn ministerie van Buitenlandse Zaken een klacht tegen Colombia zal neerleggen. Hij waarschuwde het land ook dat "zijn leger zonder twijfel zal antwoorden als er een aanval tegen zijn land komt".

Bondgenoten
Chávez zal deze week aanwezig zijn op de top van de Zuid-Amerikaanse landen in Ecuador. Hij wil daar zijn Latijns-Amerikaanse "bondgenoten" aanmoedigen om de Colombiaanse president Alvaro Uribe aan te sporen diens beslissing over de Amerikaanse aanwezigheid te herzien. "We mogen deze bedreiging niet negeren", sloot Chávez zijn radio- en televisieprogramma af.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 12:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Andersom hoeft natuurlijk niet te gelden, dat is dan weer het placebo effect.
Tis een extreem geval en zal niet zo erg veel voorkomen(wordt er wel autopsie gepleegt op elk lichaam?)
Daar tegenover ken ik ook iemand die van prostaatkanker de kerst van 2004 niet meer zou halen, ik weet niet of hij nu nog leeft maar vorig jaar heb ik hem nog vrolijk rond zien struinen.

Het zijn toch behoorlijk grote effecten, want je past je leefpatroon meestal aan op een ziektebeeld oid, en gaat letten op bepaalde dingen waardoor je al snel een soort ziektebeeld kan ontwikkelen. Hypochondrie is niet voor niets een groot probleem bij huisartsen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2009 12:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 augustus 2009 12:39 schreef ElitE het volgende:

Daar tegenover ken ik ook iemand die van prostaatkanker de kerst van 2004 niet meer zou halen, ik weet niet of hij nu nog leeft maar vorig jaar heb ik hem nog vrolijk rond zien struinen.



Speelde die toevallig in een band uit Arnhem en omstreken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2009 12:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 augustus 2009 12:39 schreef ElitE het volgende:
Andersom hoeft natuurlijk niet te gelden, dat is dan weer het placebo effect.
Tis een extreem geval en zal niet zo erg veel voorkomen(wordt er wel autopsie gepleegt op elk lichaam?)
Daar tegenover ken ik ook iemand die van prostaatkanker de kerst van 2004 niet meer zou halen, ik weet niet of hij nu nog leeft maar vorig jaar heb ik hem nog vrolijk rond zien struinen.

Het zijn toch behoorlijk grote effecten, want je past je leefpatroon meestal aan op een ziektebeeld oid, en gaat letten op bepaalde dingen waardoor je al snel een soort ziektebeeld kan ontwikkelen. Hypochondrie is niet voor niets een groot probleem bij huisartsen.



als zo een "kracht"tenm negatieve kan werken, dan lijkt hetmij ook dat het ten "positieve" werkt.
Maar ik geloof ook wel dat de mentale status/attitude van een persoon zijn/haar genezing kan beinvloeden maar dat heeft natuurlijk ook zijn grenzen. Maar hoe denkt de geneeswereld erover? moeten die ophouden et zeggen: u heeft nog maar xxx maanden?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 12:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Jamai Loman: Mensen houden niet van Elvis van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Jamai kan het floppen van Waar is Elvis? maar één reden hebben: 'Misschien houden mensen toch niet zo van Elvis'.


Het nieuwe televisieprogramma behaalt teleurstellende resultaten. De laatste keer keken er nog geen 300.000 mensen naar de show.

Jamai vindt dat uiteraard erg jammer, net als producent Paul de Leeuw en RTL baas Erland Galjaard, die het programma niet slecht gemaakt vindt.

Volgens Jamai zou het er best eens aan kunnen liggen dat mensen gewoon niet zo van Elvis houden, meldt Mediacourant. 'Als je niet zo van fonduen houdt, ga je ook niet fonduen. Het is toch een beetje de smaak. Het is een hartstikke leuk tv- programma en ik vond het heel erg leuk om te doen. Jammer.'

Dat Michael Jackson is overleden, heeft het programma ook geen goed gedaan, denkt de Idols-winnaar. 'Dat is natuurlijk ook een beetje het ding. We hebben een programma over de King, Elvis. Dan is net Michael Jackson overleden. Daar ligt de focus nu op.'

De jonge presentator zegt dat ze niets meer aan het format gaan veranderen. Het is volgens hem nu gewoon afwachten en werken ze rustig naar de grote finale toe



Zonder het programma gezien te hebben: zou het niet komen door een domme format en irritante presentatoren? Beetje makkelijk om je beoogde publiek de schuld te geven lijkt me.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 12:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ bastie: hehe nee, oude tuinder waar mn pa zn kas van gehuurt heeft omdat hij maar gestopt was met werken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-08-2009 12:53]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 12:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2009 12:44 schreef attila_de_hun het volgende:
als zo een "kracht"tenm negatieve kan werken, dan lijkt hetmij ook dat het ten "positieve" werkt.
Maar ik geloof ook wel dat de mentale status/attitude van een persoon zijn/haar genezing kan beinvloeden maar dat heeft natuurlijk ook zijn grenzen. Maar hoe denkt de geneeswereld erover? moeten die ophouden et zeggen: u heeft nog maar xxx maanden?


je bent toch ook lid van NWT? t is in het juli augustus nummer.


Maar idd, ik geloof ook wel dat je in enkele sommige gevallen kan genezen van kanker.
Maar in dit geval is die man toch ook niet dood gegaan aan kanker maar waarschijnlijk aan minder eten minder drinken, en andere dingen die hem op de dood hebben laten wachten. In dit geval is de kanker niet doorgegroeit, er zijn waarschijnlijk ook aardig wat gevallen waardoor de kanker doorgroeit maar niet zo snel had moeten gaan omdat mensen zich al op de dood richtte.
Wat je als arts moet vertellen is moeilijk, ik blijf erbij dat je beter maar zo dicht mogelijk bij de waarheid moet zitten, aan het placebo effect en het nocebo effect zitten beide slechte kanten. Maar het is altijd lastig wat te vertellen, en meningen onder artsen en onder patienten verschillen daarover.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-08-2009 12:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 augustus 2009 12:53 schreef ElitE het volgende:
je bent toch ook lid van NWT? .


Nee, ik ben lid van de NWO (New World Order) (en de Illuminati)
ik ben het overigens wel met je eens hoor.En een positieve attitue kan sowieso nooit kwaad!
(zal het tijdschrift weer eens aandachtig doorlopen)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

AAAAAHHH



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2009 13:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 augustus 2009 12:44 schreef MR. N het volgende:
Zonder het programma gezien te hebben: zou het niet komen door een domme format en irritante presentatoren? Beetje makkelijk om je beoogde publiek de schuld te geven lijkt me.

+1. Verder vind ik het erg dubieus dat Jamai het "fondue-voorbeeld" aanhaalt. Zelf ben ik behoorlijk fan van Elvis, terwijl ik de schurft heb aan fondueën in het algemeen, alhoewel er nog weleens een incidentele kaasfondue voor wil komen. Voor vlees geef ik echter de voorkeur aan gourmetten of bbq-en. Om nu Elvis-fans en fondueërs op een dergelijke wijze in dezelfde hoek te proberen te drukken..
Presenteerde Gordon dat Elvisgedoe trouwens ook niet mee? Ik heb vooral last van de overkill aan al dan niet valse aanstellerige nichten. Kan me zelfs onderhand wel in de homovijandige houding van veel moslims hierdoor inleven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:04 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 augustus 2009 12:44 schreef MR. N het volgende:
Zonder het programma gezien te hebben: zou het niet komen door een domme format en irritante presentatoren? Beetje makkelijk om je beoogde publiek de schuld te geven lijkt me.


+ weinig promotie? Ik kijk toch regelmatig tv op verschillende zenders en heb werkelijk nog nooit hiervan gehoord. Overigens heb ik geen tv gids, dus misschien dat daar wél wat promotie in gemaakt is.


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Voor Mathieu en andere Zwolenaren:

---------

Stad maakt zich op voor Zomerkermis

maandag 10 augustus 2009 | 07:00
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ZWOLLE - De opbouw van een nieuwe editie van de Zwolse Zomerkermis begint deze week. Van 14 tot en met 23 augustus staan de Melkmarkt, de Grote Markt, de Luttekestraat en het Grote Kerkplein vol met nieuwe en nostalgische attracties.
Traditioneel zijn er de Eurodag, op maandag 17 augustus voor mensen met een kleine beurs, en de kermismiddag voor gehandicapten en minder-validen op dinsdag 18 augustus.

Burgemeester Henk Jan Meijer opent vrijdag om 12.00 uur bij attractie 'Maximumm Booster' de kermis. Hij komt dan aan met de zogenoemde Kermissexpress, een treintje dat bezoekers over de kermis voert. Beginpunt van de route van de Kermisexpress is het Noordereiland. Het treintje voert bezoekers voor een euro via de route Achter de Broeren, Pletterstraat, Diezerstraat, Luttekestraat, Kamperstraat en de Jufferenwal. Belangstellenden kunnen ook weer terug naar het Noordereiland. In de route zijn diverse op- en afstaphaltes opgenomen. De Kermisexpress rijdt elke dag tussen 13.00 en 19.00 uur. Alleen tijdens het Stratenfestival rijdt het treinjte niet.

Vanwege de opbouw zijn vanaf vandaag tot en met dinsdagavond 25 augustus het Rodetorenplein, Melkmarkt, Grote Markt, Luttekestraat en Grote Kerkplein niet bereikbaar voor verkeer. Ook de rijrichting in de Bloemendalstraat wordt tijdelijk omgedraaid en het doorgaande verkeer op Jufferenwal, Rodetorenplein en Buitenkant is gestremd.

De stadbussen op de lijnen 2 en 3 rijden vanaf vandaag 10 augustus niet via het Rodetorenplein, maar via de Eekwal, de Kamperpoortenbrug en de Pannekoekendijk. Stad maakt zich op voor Zomerkermis

maandag 10 augustus 2009 | 07:00
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ZWOLLE - De opbouw van een nieuwe editie van de Zwolse Zomerkermis begint deze week. Van 14 tot en met 23 augustus staan de Melkmarkt, de Grote Markt, de Luttekestraat en het Grote Kerkplein vol met nieuwe en nostalgische attracties.
Traditioneel zijn er de Eurodag, op maandag 17 augustus voor mensen met een kleine beurs, en de kermismiddag voor gehandicapten en minder-validen op dinsdag 18 augustus.

Burgemeester Henk Jan Meijer opent vrijdag om 12.00 uur bij attractie 'Maximumm Booster' de kermis. Hij komt dan aan met de zogenoemde Kermissexpress, een treintje dat bezoekers over de kermis voert. Beginpunt van de route van de Kermisexpress is het Noordereiland. Het treintje voert bezoekers voor een euro via de route Achter de Broeren, Pletterstraat, Diezerstraat, Luttekestraat, Kamperstraat en de Jufferenwal. Belangstellenden kunnen ook weer terug naar het Noordereiland. In de route zijn diverse op- en afstaphaltes opgenomen. De Kermisexpress rijdt elke dag tussen 13.00 en 19.00 uur. Alleen tijdens het Stratenfestival rijdt het treinjte niet.

Vanwege de opbouw zijn vanaf vandaag tot en met dinsdagavond 25 augustus het Rodetorenplein, Melkmarkt, Grote Markt, Luttekestraat en Grote Kerkplein niet bereikbaar voor verkeer. Ook de rijrichting in de Bloemendalstraat wordt tijdelijk omgedraaid en het doorgaande verkeer op Jufferenwal, Rodetorenplein en Buitenkant is gestremd.

De stadbussen op de lijnen 2 en 3 rijden vanaf vandaag 10 augustus niet via het Rodetorenplein, maar via de Eekwal, de Kamperpoortenbrug en de Pannekoekendijk.



Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 13:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mooi man, al die zooi in mijn voortuin en geen centje pijn ervan hebben... geluid gaat volgens mij over mijn kerk heen, hoor alleen wat gekrijs van de hoogste attracties....


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Lucky you, als ik ook maar èrgens in de stad heen wil, moet ik dat slagveld van hangjongeren en andere criminelen trotseren


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 13:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 augustus 2009 13:08 schreef karnivoor het volgende:
Lucky you, als ik ook maar èrgens in de stad heen wil, moet ik dat slagveld van hangjongeren en andere criminelen trotseren
Ach kom op, hangjongeren en criminelen?

Gewoon wat meer Tokkies dan normaal, zeg maar het gemiddelde van de NL bevolking.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Vorig jaar 3x bijna ruzie gehad van de 4x dat ik moest oversteken. Ik liep er alleen maar


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2009 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. maar hoe is het dan als er wel kermis is?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Huhuhuh.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2009 13:25 by XXL Profiel van XXL

SGP wil bemiddeling bij scheiding verplichten
Uitgegeven: 7 augustus 2009 14:56

DEN HAAG - De SGP wil dat echtparen die willen scheiden, verplicht kunnen worden om eerst een bemiddelingstraject te doorlopen.


Dat staat in de vrijdag verschenen publicatie 'De staat achter de voordeur?! Overheidsinvloed op het gezin in internationaal perspectief' van het wetenschappelijk bureau Guido de Brès-Stichting van de oppositiepartij in de Tweede Kamer.

''Het is niet de bedoeling dat de overheid achter de voordeur komt. Alleen een toets achteraf is mogelijk."

"Als een echtscheiding aan de rechter wordt voorgelegd, dan kan deze geen toestemming verlenen omdat er geen bemiddelingspoging is geweest'', aldus directeur Jan Schippers van het SGP-bureau.

Kleine kinderen

Vooral als het gaat om gezinnen met kleine kinderen, is het volgens hem waardevol om een poging te wagen zo het huwelijk te redden.

Het idee sluit volgens de SGP aan bij de plannen van minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin) om de overheid een helpende hand te laten toesteken bij ouders die in relatietherapie willen om hun gezin langer bij elkaar te houden. Schippers:

''Als mensen op vrijwillige basis in therapie gaan, is dat altijd beter. Maar een huwelijk is zoveel waard. Als je met verplichte bemiddeling al 10 procent van de scheidingen van gezinnen met kinderen weet te voorkomen, is dat winst.''

Kabinetsbeleid

De SGP heeft al eerder aangegeven kritisch te zijn over het kabinetsbeleid ten aanzien van gezinnen. Het wetenschappelijk bureau stelt nu dat gezinnen in de knel komen door het overheidsbeleid.

Balkenende-IV zou zich te veel met het gezinsleven bemoeien door onder meer ''beide ouders praktisch te dwingen tot het verrichten van betaalde arbeid''.

Het SGP-bureau heeft berekend dat door belastingmaatregelen die Nederlanders moeten stimuleren (meer) te gaan werken, de lastendruk voor kostwinnergezinnen tot 84 procent hoger ligt dan tweeverdieners. Dit verschil zou de komende jaren oplopen tot 119 procent.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Parijs onrustig na dood jongen
Uitgegeven: 10 augustus 2009 12:32
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2009 12:31
PARIJS - In de Parijse voorstad Bagnolet is zondag een 18-jarige man overleden, nadat hij op de vlucht voor de politie tegen een betonnen muur was gereden. Dit is van bronnen rond het onderzoek vernomen.
© ANP

De man sloeg op de vlucht, toen een politiepatrouille hem wilde controleren. Na het incident gingen woedende jongeren de straat op.

Zij zwaaiden met metalen staven naar de politie, vernielden een bushalte en staken vuilnisbakken in brand. De oproerpolitie heeft versterkingen naar Bagnolet gestuurd.

In 2005 en 2007 deden zich in de voorsteden van Parijs en later ook in die van andere grote Franse steden wekenlang rellen voor.

Ook toen brak de onrust uit na de dood van jongeren die op de vlucht waren voor de politie.
© ANP/Novum


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2009 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Is gewoon een excuus om te rellen. LEger inzetten!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2009 13:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 10 augustus 2009 13:25 schreef karnivoor het volgende:
De man sloeg op de vlucht, toen een politiepatrouille hem wilde controleren.



Is de Gendarme daar nou zo erg dat onschuldige goedwillende kids die wat rondtouren er massaal voor op de vlucht slaan?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2009 13:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen