IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2009 16:08 by Forever After Profiel van Forever After

Dat is dus al zijn eerste (en misschien ook wel grootste) fout.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 16:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dan is dat mooi de kans om het uit te zoeken.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:03 schreef Forever After het volgende:
Het is inderdaad niet de eerste deze week.

Misschien iets voor de navigatieboeren om in te bouwen in hun speciale transportversies. Voor het rijden eerst de hoogte van het voertuig (met vracht) invoeren zodat de navigatie een goede route zonder te lage viaducten en/of tunnels kan berekenen.


is dat allemaal wel in kaart gebracht? Ik heb namelijk regelmatig dat mijn navigatie al niet eens de toegestane snelheid op een weg aangeeft.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-08-2009 16:10]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:11 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:07 schreef Judge M. het volgende:
Iets zegt me dat de chauffeur in kwestie niet op de hoogte was van de hoogte van wat hij vervoerde..


Een beetje chauffeur weet dat. Net als hij weet hoe zwaar hij bijvoorbeeld beladen is en hoe groot de last op zijn assen is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2009 16:12 by Forever After Profiel van Forever After

Ik heb geen idee. Maar zo moeilijk lijkt het me niet.
Het enige dat ik weet is dat er speciale navigatiesoftware is voor de transportsector.

Lijkt me dat ze daar routes voor vervoer van gevaarlijke stoffen ed ingebakken hebben dus dan zou de hoogte van tunnels en viaducten toch ook mogelijk moeten zijn.


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 16:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Conclusie: de chauffeur is dus gewoon een mongool.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:14 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:12 schreef karnivoor het volgende:
Conclusie: de chauffeur is dus gewoon een mongool.


De hele transport blijft natuurlijk wel een sector voor mensen die te lui of te dom waren een normale studie te volgen, he?

Kijk maar naar mij.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 16:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Goed punt.


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2009 16:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en wat gedaan met vrouwen?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2009 16:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een Nederlandse man en een vrouw raakten bewusteloos nadat ze een tampon gedrenkt in de partydrug GHB anaal inbrachten.

Slimmen
Het anaal of vaginaal inbrengen van tampons gedrenkt in alcohol of drugs is al langer een trend bij jongeren, maar dit is het eerste ernstige incident met dit zogenaamde 'slimmen'. De man en de vrouw werden een tijd geleden bewusteloos aangetroffen op een festivalletje en vervolgens naar het ziekenhuis gebracht, dat meldt de Telegraaf. Na ongeveer vijf uur in het ziekenhuis kwamen ze weer bij bewustzijn.

Gevaarlijker
Een tampon kan tot drie glazen wodka opnemen, het effect van het anaal inbrengen is sterker dan wanneer je de alcohol drinkt, opdat het direct in de bloedstroom wordt opgenomen. Jongeren doen aan 'slimmen' omdat ze er dus sneller mee onder invloed zijn. Experts waarschuwen echter dat dit veel gevaarlijker is, omdat de dosissen minder te controleren zijn


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:18 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:15 schreef Hypnos het volgende:
en wat gedaan met vrouwen?


In de transport?

Als ik op mijn werk kijk zijn dat juist de genen die het netst met hun wagen en de regels omgaan maar ik ga er vanuit dat dat niet de regel zal zijn en het elkaar niet veel zal schelen. Ook daar zitten minder goeie tussen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 16:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 augustus 2009 16:17 schreef Hypnos het volgende:
Een Nederlandse man en een vrouw raakten bewusteloos nadat ze een tampon gedrenkt in de partydrug GHB anaal inbrachten.

Slimmen
Het anaal of vaginaal inbrengen van tampons gedrenkt in alcohol of drugs is al langer een trend bij jongeren, maar dit is het eerste ernstige incident met dit zogenaamde 'slimmen'. De man en de vrouw werden een tijd geleden bewusteloos aangetroffen op een festivalletje en vervolgens naar het ziekenhuis gebracht, dat meldt de Telegraaf. Na ongeveer vijf uur in het ziekenhuis kwamen ze weer bij bewustzijn.

Gevaarlijker
Een tampon kan tot drie glazen wodka opnemen, het effect van het anaal inbrengen is sterker dan wanneer je de alcohol drinkt, opdat het direct in de bloedstroom wordt opgenomen. Jongeren doen aan 'slimmen' omdat ze er dus sneller mee onder invloed zijn. Experts waarschuwen echter dat dit veel gevaarlijker is, omdat de dosissen minder te controleren zijn


:')

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2009 16:19]


Je moeder.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-08-2009 16:18 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 22 augustus 2009 16:17 schreef Hypnos het volgende:
Een Nederlandse man en een vrouw raakten bewusteloos nadat ze een tampon gedrenkt in de partydrug GHB anaal inbrachten.

Slimmen
Het anaal of vaginaal inbrengen van tampons gedrenkt in alcohol of drugs is al langer een trend bij jongeren, maar dit is het eerste ernstige incident met dit zogenaamde 'slimmen'. De man en de vrouw werden een tijd geleden bewusteloos aangetroffen op een festivalletje en vervolgens naar het ziekenhuis gebracht, dat meldt de Telegraaf. Na ongeveer vijf uur in het ziekenhuis kwamen ze weer bij bewustzijn.

Gevaarlijker
Een tampon kan tot drie glazen wodka opnemen, het effect van het anaal inbrengen is sterker dan wanneer je de alcohol drinkt, opdat het direct in de bloedstroom wordt opgenomen. Jongeren doen aan 'slimmen' omdat ze er dus sneller mee onder invloed zijn. Experts waarschuwen echter dat dit veel gevaarlijker is, omdat de dosissen minder te controleren zijn


wtf is dat nou weer...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 22-08-2009 16:19]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:20 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:18 schreef Spirit In Black het volgende:
wtf is dat nou weer...


Ok. Ok.
Ik zal nooit meer de opmerking 'weet je wat jij met je ghb kunt doen?' maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2009 16:22 by Forever After Profiel van Forever After

En dan noemen ze het nog "slimmen" ook ... :')


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 16:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Slim Shady is nu opeens een stuk dubieuzer. :')


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:24 by XXL Profiel van XXL

Dat zal wel neem ik aan zijn afgeleid van 'rimmen'?

Hoe geniaal bedacht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-08-2009 16:25 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 augustus 2009 16:24 schreef karnivoor het volgende:
Slim Shady is nu opeens een stuk dubieuzer. :')
Nou ja, ze steken het wel daar waar de zon nooit schijnt...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-08-2009 16:25]


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2009 16:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nope, omdat ze denken dat je er dan niet dik van wordt. ik vind het een beetje een rare gedachte. Want als het in je bloed zit wordt het volgens mij net zo makkelijk opgebruikt.

Voordeel is wel dat je je niet snel gaat kotsen, of misselijk bent, en de opname zal ook wel sneller zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:33 by XXL Profiel van XXL

Njah, het idee van een tampon in mijn hol spreekt me niet aan maar opzich is het nog niet eens een heel raar idee.
Ik vind het iig niet veel vreemder dan spacecake te eten ipv je wiet of hasj gewoon te roken. Dat is ook een stuk minder goed te doseren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2009 16:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik geloof dat de maya's alcohol ook vaak rectaal inbrachten om zo nog verder van de kaart te geraken. Maargoed Zuid Amerikanen zijn altijd wel hardcore qua druqz.

Ik snap trouwens niet wat het voordeel van GHB rectaal innemen is? echt vies smaakt het toch al niet, en inbrengen is dan sowieso al stappen viezer. Misselijkheid komt niet door maagirritatie zoals bij alcohol maar door duizeligheid van het effect. En dan is het ook nog niet dikmakend ofzo.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-08-2009 16:37]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2009 16:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 augustus 2009 16:36 schreef ElitE het volgende:
Ik snap trouwens niet wat het voordeel van GHB rectaal innemen is?



Zou het nog effect hebben op de uitslag van een drugstest of komt het vroeg of laat toch ook wel terecht in je slijmvlies in je wangen waar ze een monster van nemen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-08-2009 16:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

GHB is sowieso maar tot 5 uur aan te tonen in je lichaam, omdat het snel afgebroken wordt en kleine hoeveelheden toch wel in je bloed zitten omdat GHB een lichaamseigenstof is. Maar het is niet minder aantoonbaar als via je mond, het moet in je bloed zitten om te werken, en daarzo meten ze het.

Maar met alcohol slimmen is het ook niet minder aantoonbaar bij een test hoor. Alleen als je kort voor je test een drankje in je mond hebt gehad kan hij hoger uitslaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2009 9:36 by MMayo Profiel van MMayo

Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest

HOEK VAN HOLLAND - Een dancefeest op het strand van Hoek van Holland is zaterdagavond ontaard in een grote vechtpartij, waardoor een 19-jarige jongen om het leven is gekomen. Zeven anderen raakten gewond.
NU.nl/Sven van Beek
Vechtpartij Hoek van Holland
slideshow

Dat heeft de politie gemeld. Rond 23.30 uur klonken schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Sunset Grooves, aldus een woordvoerder van de politie.

Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan.

De jongen overleed op weg naar het ziekenhuis in de ambulance. Of hij is neergeschoten of aan andere verwondingen is bezweken, kon de woordvoerder niet zeggen.

Ook is onduidelijk hoeveel van de andere gewonden zijn neergeschoten.

Waarschuwingsschoten

De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde.

Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en één bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.

Arrestaties

De politie heeft na de onlusten drie mensen aangehouden. Wat de arrestanten ten laste wordt gelegd is nog onduidelijk. Het programma van het feest is na de pistoolschoten onmiddellijk stilgelegd en het terrein is ontruimd.

Duizenden mensen waren afgezakt naar het strandfeest, waar diverse bekende dj's op het programma stonden onder wie Roog, Lucien Foort en Sunnery James & Ryan Marciano.

Eerder op de avond zorgde de grote toeloop voor lange files op de A20 en de weg van Maasdijk naar de badplaats. Rond 23.30 sloot de politie de A20 van Vlaardingen naar Hoek van Holland af vanwege de drukte.

Filmpje

Op het terrein van het gratis toegankelijke Sunset Grooves waren te veel bezoekers aanwezig. Volgens de politie was een vergunning verleend voor 15.000 bezoekers maar ''het waren er veel meer''. Hoeveel kon de politie niet zeggen.

Op internetsite YouTube is zondag een filmpje geplaatst van de schietpartij. Op de donkere beelden is te zien dat de massa mensen plots naar rechts beweegt als de politie ingrijpt. Daarna zijn twee schoten te horen.

Het filmpje is in de nacht van zaterdag op zondag geplaatst. ''Opzij hier, het komt een beetje dichtbij'', zegt een van de mensen in de video als de mobiele eenheid met schilden op de menigte inloopt. Kort daarna klinken twee klappen en wordt er gegild.



Wiehoeeeee partyparty!
Echt, waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen zonder elkaar af te maken. Veel schietincidenten in het nieuws de laatste tijd, win je die bende op de kermis ofzo?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-08-2009 9:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 augustus 2009 9:36 schreef MMayo het volgende:
Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en één bezoeker gericht hebben neergeschoten.


Moeten ze vaker doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen