|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat gaat men met het baasje van die honden doen? |
|
Keine ahnung, misschien zijn het zwerfhonden, nasty beesten soms... Je moeder. |
|
Medewerkers Slagharen slaags met bezoekers Uitgegeven: 4 augustus 2009 17:40 Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 17:40 SLAGHAREN - Een 26-jarige medewerker van Attractiepark Slagharen is mishandeld, toen hij een ruzie tussen vier meisjes en verschillende ouders wilde sussen bij de kabelbaan. Een van de vaders deelde een paar klappen uit aan de parkmedewerker, maakte de politie dinsdag bekend. De groep had ruzie met elkaar, omdat er vanuit de kabelbaan zou zijn gespuugd. De medewerker probeerde de gemoederen tot bedaren te brengen, maar kreeg een tik van een 47-jarige man uit Bolsward. Twee andere ouders (36 en 41, beiden uit Utrecht) wilden vervolgens verhaal halen bij een andere medewerker en vernielden een deur van een kantoor. De drie ouders zijn aangehouden. Kaartje Zondag werden ook al vier medewerkers van Slagharen mishandeld. Een man wilde zonder kaartje het park binnen. De groep waar hij mee op stap was raakte vervolgens slaags met vier personeelsleden van Slagharen, waarna ze er vandoor gingen. Van die daders ontbreekt nog ieder spoor. © ANP ------- Nieuwe trend? Je moeder. |
|
Tis in ieder geval geen pretje meer om naar een pretpark te gaan... :') |
|
quote: Nah, de Tokkies rukken gewoon steeds verder op. |
|
quote: Sneu om iemands bericht zo weg te halen. Ik ben het zelden met hem eens, maar zijn posts bevatten wel vaak een lekker scherp randje. Makkelijk om je supermoderatorskills daar op los te laten. |
|
Pas maar op, straks wordt je weer geband Coen. |
|
Welnee, ik heb een dealtje met Lain. Dat komt allemaal wel goed. |
|
quote:a. Het was geen nieuws b. het was geflame c. compleet terecht. Dankjewel hulpmod, nu weer nieuws ja? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik weet van niets. Edit: daar ik geen humor heb, geldt ook hier "permanente ban = permanente ban". [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-08-2009 20:17] Bruce Banner |
|
Omdat we consequent zijn. En omdat het een nieuwstopic is: quote: (SN) Good busy. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ben je wel een beetje laat mee, vledder. |
|
quote: Ik was in de veronderstelling dat ie een IP-ban had. Blijkbaar werkt dat niet . Dan maar zo, Leeuwenhart. Bruce Banner |
|
"Nieuwstopic". Ik doe het nogmaals voor. quote: (SN) Sure. We moeten wél geflitst worden natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niks mis mee, politie-agenten, mensen in de zorg, mensen bij de brandweer en andere mensen met een belangrijke functie zouden gewoon voorrang moeten krijgen. [Trouwens -> autorijlestipokc?] |
|
quote:Ja want voor onze veiligheid zie je ze nooit Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Yo. En agenten... Alleen de échte hulpverleners. KLPD ---> sterf. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1 Beetje treurig, zo'n opmerking als rij-instructeur. |
|
Deze is fijn. Voor de klagers over de taal: babelfish het maar. Paar springt aus Fenster und erhängt sich BERLIN - Auf grausige Weise hat sich ein Paar in Berlin das Leben genommen. Es sprang aus dem Fenster seiner Wohnung und erhängte sich dabei. Der Kopf des Mannes wurde abgerissen, sein Körper auf dem Boden vor dem Haus gefunden. Der leblose Körper der Frau blieb an einem Gitter an der Fassade im dritten Stock hängen. Die Polizei bestätigte damit einen Bericht der Berliner Zeitung. Angaben über ein mögliches Motiv wurden nicht gemacht. Die Frau soll 39 Jahre, der Mann 52 Jahre alt gewesen sein. Erg lekker! Bruce Banner |
|
quote:Pure observatie. Ik zie "ze" vaker in de bosjes met hi-tec camera's dan op straat wandelen. Is mijn observatie dan treurig? Gok van niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Foto van het bezoek van Bill Clinton aan Kim Long-Il. Stats: Kim Jong-Il 1.65m; Bill 1.88m. |
|
quote:Kratje bier eronder doet wonderen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Holy crap ! Kim jong ziet er uit als n buitenaards wezen ! Mat Stone en Trey Parker zaten er niet ver naast in Team america. neoplasma malignum |
|
quote: Terecht kritisch zijn is hier strafbaar? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |