|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Thuis, ja, maar in een winkelcentrum? Zou ik ook mijn reserveringen over hebben. Daarnaast moet je gewoon kunnen zien dat daar lijm ligt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe: "Ook kunnen ze lang onder water blijven." Joh.... Boeiender |
|
Laat je toch niets wijsmaken. Zelfs de grootste n00b ziet toch wie dat is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dankzij die stomme Mexicanen neemt de thuisplaneet van de alien straks wraak tegen onze planeet. |
|
Misschien was hij gewoon verbannen omdat hij erg irritante slagers zong ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hij was gewoon verdwaald. Dat krijg je er nou van als je niet luistert naar je vriendelijke TomTom mevrouw die roept: 'Probeer om te keren'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Probeer jij dat maar eens met een Quadripulargische Choripumeritek onder je motorkap. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Jammer dat er geen mods bij justitie werken. Ban = ban, niet weer terugkomen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/30096/japanners-vouwen-reuzedino.html Alleen in Japan. :') Nouja, hier hebben we Domino D-Day, net zo achterlijk. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-08-2009 13:32] Je moeder. |
|
Penis van legogiraf weer gestolen Uitgegeven: 25 augustus 2009 14:33 Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 14:28 BERLIJN - Legoland in Berlijn is het zat: voor de vierde keer in korte tijd is de penis van een legogiraf, die bij de ingang van het complex staat, gestolen. ''Het is een populair souvenir'', zei een woordvoerster dinsdag. Het geslachtsdeel is 30 centimeter lang. De bouw ervan duurt een week en kost ongeveer 3000 euro. Om de genitaliën van de giraf in de toekomst te beschermen gaat Legoland een hek rond het dier bouwen. © ANP Je moeder. |
|
Ja of je doet er gewoon geen pik aan en maakt er een vrouwelijke giraffe van |
|
Grappig. Nu.nl heeft het over een staart. quote: http://www.nu.nl/algemeen/2068179/staart-van-legogiraf-weer-gestolen.html |
|
http://www.nu.nl/algemeen/2068179/penis-van-legogiraf-weer-gestolen.html gaat direct naar onderstaande link http://www.nu.nl/algemeen/2068179/staart-van-legogiraf-weer-gestolen.html |
|
valt me trouwens ook op dat stukje wat ik knipte en plakte, dat het bericht voor het laatst is aangepast 5 minuten vóór het gespost is... Je moeder. |
|
wrhahahahaha, terror zeg ik je! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dus ze gaan eerst uitgebreid in bad, belanden daarna in bed en pas tijdens het batsen ziet ze dat er een tattoo weg is? Right. Ik zeg dat ze is betrapt, danwel spijt heeft gekregen toen ze vreemd ging met haar zwager en in een poging haar relatie te redden een verkrachting uit haar duim heeft gezogen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen ME bij strandfeest wegens kosten De korpsleiding van de politie Rotterdam-Rijnmond heeft uit bezuinigingsoverweging preventief geen mobiele eenheid ingezet bij het fataal verlopen strandfeest Sunset Grooves in Hoek van Holland. Dat terwijl de politie van te voren al op de hoogte was dat hooligans het evenement wilden aangrijpen voor geweld. Toch werd bewust van een grote politie-inzet afgezien. Dit meldt het AD vandaag. Politiebond ACP heeft deze geluiden ook opgevangen van de achterban, zegt voorzitter Gerrit van de Kamp in een reactie op het bericht. Tijdens het strandfeest overleed een 19-jarige man en raakten zes mensen gewond, mogelijk door politiekogels. De vraag blijft, of organisatoren van dit soort feesten niet gewoon de politierekening zouden moeten betalen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Argentinië legaliseert hasj en wiet Mensen in Argentinië mogen voortaan kleine hoeveelheden marihuana voor privégebruik in bezit hebben. Dat heeft het Argentijnse Hooggerechtshof gisteren (plaatselijke tijd) besloten. Volgens de rechters is in de Argentijnse grondwet vastgelegd dat "iedere volwassene zelfstandig beslissingen kan nemen over zijn of haar levensstijl zonder dat de staat kan ingrijpen." Privégedrag is alleen strafbaar "als het een concreet gevaar oplevert of de rechten of goederen van anderen schaadt". Enkele dagen geleden besloot Mexico het bezit van kleine hoeveelheden heroïne, marihuana en cocaïne te legaliseren. Volgens de Mexicaanse autoriteiten kost de bestrijding van privégebruik van drugs te veel politie-inzet. Dit zou ten koste gaan van de strijd tegen de georganiseerde misdaad. Latijns-Amerika is de bakermat van drugs als cocaïne. Met name in Mexico sterven ieder jaar duizenden mensen door drugsgerelateerd geweld. Tijd voor Nederland om nieuwe grote stappen te zetten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ach, Abou is nog maar heel kort burgemeester, van je fouten mag je leren toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vind het niet meer dan logisch. Je moeder. |
|
Je zou je om te beginnen al eens kunnen afvragen waarom het zo is dat ik bij een metalfestival soms een verdwaalde agent tegenkom die dan meldt eens even gezellig de sfeer te komen proeven terwijl het bij zulke feesten kennelijk gewenst is om ME achter de hand te hebben. Ik zeg inderdaad ook: zelf laten betalen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idd, en niet alleen bij metal festivals, gewoon de meeste festivals wel, alleen bij die dance ellende is het altijd raak. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-08-2009 11:47] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |