IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 13:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 augustus 2009 12:11 schreef Jenje het volgende:
Ja, geef ze veel geld voor tripjes enzo ..



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2009 13:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 augustus 2009 12:59 schreef ElitE het volgende:
Dikke vette +1

In een psychiatrische inrichting zetten ze pas camera's in bij uitzonderlijke gevallen, gewoon omdat het erg ingrijpt op je privacy, en de observateurs ook te makkelijk verkeerde dingen mee kunnen doen.

Probleem gezinnen heb je altijd en zul je altijd blijven houden, en eigenlijk komen er naat crimineeltjes ook wel hele goede dingen voort uit probleem gezinnen, zo heb je enorm veel creatieve mensen die juist zo geworden zijn door een slechte jeugd. Gezinnen moet je nog steeds helpen, maar je moet daarvoor niet alle middelen gebruiken, gewoon omdat de overheid niet teveel invloed mag krijgen.

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik denk trouwens dat je er ook behoorlijk problemen mee oplost als je scheidingswetgeving en andere regelgeving rond het huwelijk verbeterd moeten worden, als je een scheiding te moeilijk maakt raken ouders al snel in een hevige strijd waar kinderen al snel de dupe van zijn.


Praktijkvoorbeeldje:
Bij mijn dochter op de peuterspeelzaal zat ook een kind uit een "probleemgezin". De moeder van dat gezin had vier verschillende kinderen van vier vaders, leefde van een uitkering en kinderbijstand, en keek niet naar haar kinderen om en liet b.v. haar dochter van drie achter op de fiets bij haar broertje van zes zonder toezicht naar huis gaan.
Op een dag zat ze te vertellen dat haar kinderen, op aanraden van school, bij jeugdzorg onder toezicht gesteld zouden worden. Voor haar was dit de reden om haar kinderen van die school te halen, en net zolang rond te shoppen tot de kinderen onder het toezicht uit waren.
Toen een bekende een keer met haar praatte en ze aangaf moeilijkheden te hebben met de opvoeding van haar kinderen, stelde diegene voor om hulp te vragen en zich te laten coachen bij de opvoeding. Vreemd genoeg was ze toen wel bereid om hulp te vragen.
Wat ik bedoel is:
De echte probleemgezinnen werken echt niet vrijwillig mee als je ze veroordeelt of bepaalde dwangmaatregelen oplegt. Terwijl, als je hun problemen erkent en op een positieve manier hulp aanbiedt werkt het vaak wel op vrijwillige basis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-08-2009 13:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Al die jaren van domesticering down the drain..

Plassen onder de douche waterbesparend

Je kunt veel water besparen door onder de douche te plassen in plaats van vooraf naar het toilet te gaan. Een milieuorganisatie in Brazilië is daarom een campagne gestart om iedereen over te halen om onder de douche te plassen.

Door onder de douche te plassen, wordt er minder gebruik gemaakt van de wc . Dat betekent automatisch dat er minder doorgetrokken wordt en dit is waterbesparend. Per huishouden kan er in een jaar 4380 liter water bespaard worden als er één keer per dag minder doorgetrokken wordt.

De milieuorganisatie heeft een televisiespotje gemaakt om dit te promoten. Hierin zijn onder meer trapezeartiesten, basketballers en buitenaardse wezens te zien die onder de douche plassen. "Plas onder de douche en redt het Atlantische regenwoud!" is het motto.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2009 13:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat doe ik al jaren :')


Je moeder.


renYek
Usericon van renYek
Posted 05-08-2009 14:32 by renYek Profiel van renYek

Onderschat schijten onder de douche niet he? Afhankelijk van de hoeveelheid aanwezige harde stukjes, kun je nog wel eens lang bezig zijn met een harde waterstraal om die stukjes door het putje gespoten te krijgen. Doorgaans heb je met pissen niet zoveel druk als een douchekop op volle sterkte, dus dat helpt dan niet direct.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2009 14:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ach, goed stampen wil ook wel helpen


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 14:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zorgen dat je eerst behoorlijk hete douche hebt van 5 minuten dat het zweet met straaltjes van je voorhoofd loopt. En dan een paar flinke slokken koud water, en je stront loopt als vloeibare drap zo langs je benen het putje in


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2009 14:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Mail dat maar even naar Brazilië!


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2009 14:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 augustus 2009 13:53 schreef karnivoor het volgende:
Dat doe ik al jaren :')


en schijten???


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 14:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 augustus 2009 14:40 schreef karnivoor het volgende:
Mail dat maar even naar Brazilië!


In een warm land als dat hoef je eigenlijk alleen maar ijskoud water te drinken, alhoewel de bevolking er waarschijnlijk al op aangepast is op de hitte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 15:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Baby weggehaald bij zwakbegaafde ouders

Twee radeloze ouders uit Breda hebben een kort geding aangespannen om hun dochtertje van 3 dagen oud terug te krijgen. Baby Selena werd eergisteren door de kinderbescherming weggehaald bij de licht verstandelijk gehandicapte ouders omdat de veiligheid van het kindje niet gegaradeerd zou zijn. De ouders zouden onvoorspelbaar gedrag vertonen.

De ouders zeggen dat Selena met een smoes bij hen weggehaald is in het ziekenhuis, en er niet verteld is wat er ging gebeuren. Ze zijn er dan ook kapot van en hebben een advocaat ingeschakeld.

De zorginstelling waar de ouders onder begeleiding wonen, Amarant, laat weten het afschuwelijk te vinden voor de ouders, maar wil verder niet op de zaak ingaan.

Als het gaat om risicovolle situaties voor kinderen hebben zorginstellingen een meldingsplicht. Volgens de disctrictsmanager van Amarant worden beslissingen over kinderen in dergelijke situaties altijd door een rechter genomen en is het ook gebruikelijk dat er een kort geding aan wordt gespannen door de ouders.

Aanstaande dinsdag dient in Breda het kort geding. Er zal dan worden bekeken of de kinderbescherming juist heeft gehandeld door het kind bij de ouders weg te halen.

Hebben bassie er mmayo en anderen ook ervaring met dit soort zaken?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2009 16:12 by bastianus Profiel van bastianus

Ja. Ik heb een zwakbegaafde vrouw begeleid, die samen met haar tevens zwakbegaafde man twee kinderen had opgevoed, waarvan de één een MBO- en de ander een HBO-opleiding succesvol heeft afgerond. Die opvoeding ging goed tot de jongens een jaar of tien waren en "boven hun ouders uitgroeiden". Toen zijn ze uit huis geplaatst en in pleeggezinnen gezet, maar ze hebben wel altijd goed contact met de biologische ouders behouden.
Ik weet dat sommige instellingen (die van mij ook) licht verstandelijk gehandicapten een trainingstraject geven waarin ze leren hoe je met kinderen en baby's moet omgaan. Als er dan iets misgaat in de training, worden ze ook geconfronteerd met de gevolgen, b.v. "nu zou het zijn misgegaan en was je kindje verongelukt, in het ziekenhuis gekomen, weggehaald" o.i.d. Vaak zien ze dan van het krijgen van kinderen af.
Soms echter blijkt ook dat ze prima ouders kunnen zijn en heel goed de verantwoording aan kunnen. Dan kunnen ze, onder begeleiding, kiezen voor het krijgen van kinderen, mits ze de verantwoording en gevolgen aankunnen. En waarom zouden verstandelijk beperkten soms geen kind kunnen krijgen? Belangrijk is vooral dat kinderen voldoende liefde, aandacht en structuur kunnen krijgen, en er zijn zeker licht verstandelijk beperkten die dat uitstekend kunnen geven.
Vroeger waren er veel meer verstandelijk beperkten die kinderen kregen, in mijn oude buurt in mijn geboortedorp woonde ook een stel dat licht verstandelijk beperkt was dat twee kinderen had. Maar toen was er ook een dorpsgemeenschap en kerk die deze mensen steunde als het nodig was, en ging dat ook prima. Tegenwoordig mag echter niks afwijken, ik ben ervan overtuigd dat b.v. het syndroom van Down gaat uitsterven doordat veel zichtbaar is op echo's en de meeste mensen de vrucht laten weghalen in zo'n geval. Ook mensen met een beperking worden steeds meer gediagnosticeerd, begeleid en in een bepaalde hoek gedrukt. Kijk b.v. alleen maar naar hoeveel jongeren tegenwoordig het stempeltje ADHD, PDD-NOS, Asperger of een andere psychische stoornis gelabeld krijgen. Niks mag meer afwijken of excentriek zijn. Ook wordt er steeds meer voor deze mensen beslist. Soms is dat noodzakelijk, maar vaak ook betuttelend. En daar komen dit soort zaken uit voort.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-08-2009 19:46 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Man bijt zijn hond
Uitgegeven: 5 augustus 2009 16:19
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2009 16:22

KEULEN - De 39-jarige Manfred T., die bij een tramhalte in Keulen zijn teef in haar oor beet, moet een boete van 300 euro betalen. De kantonrechter veroordeelde hem woensdag wegens schending van de Duitse wet op de dierenbescherming.

Dit meldt de krant Kölner Stadt-Anzeiger op zijn website. De dronken man was voorbijgangers opgevallen toen hij trappen uitdeelde aan zijn hond.

Toen de politie poolshoogte kwam nemen, beet hij zijn teef in een oor. De hond schreeuwde het uit van de pijn.

T. werd ter ontnuchtering opgesloten in een politiecel. De hond is een week lang ondergebracht in een dierenasiel.

Behandelen

T. wil een advocaat in de arm nemen en in hoger beroep gaan: ''Ik ben met dieren opgegroeid en weet in tegenstelling tot vele anderen precies hoe je ze moet behandelen.''

Bron: NU.nl/Martin de Jongh


:')


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-08-2009 19:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 5 augustus 2009 9:21 schreef Sjaakie het volgende:
Als je het echt zo serieus wilt doen met permbans, ban dan Karnivoor, Ik zei de gek en R. maar, die hadden ook allemaal permbans...


Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-08-2009 23:26 by XXL Profiel van XXL

Echtpaar blaast eigen huis op
Uitgegeven: 5 augustus 2009 22:42

INZELL - Een bejaard echtpaar in het Zuid-Duitse Inzell heeft het eigen huis opgeblazen, mogelijk omdat de woning verkocht moest worden. Dat meldden Duitse media woensdag.

De 75-jarige man en zijn 67-jarige echtgenote kwamen om het leven.

De explosie en de daaropvolgende brand maakten het pand uit 1993 met de grond gelijk. Huizen en auto's in de omgeving raakten beschadigd door brokstukken. Justitie vermoedt een wanhoopsdaad.

Het huis had geen aansluiting op het gasnet. Volgens omwonenden stond de gedwongen verkoop voor deze woensdag gepland.
© ANP



Die is wel een Darwin Award waardig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-08-2009 23:29 by Forever After Profiel van Forever After

Goed op dreef die Duitsers...


 


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-08-2009 23:29 by Count Steel Profiel van Count Steel

Damn :')

Hier nog zo 1:

MIAMI - Een gepensioneerde brandweerman in het Amerikaanse Miami heeft zijn huis in brand gezet nadat hij een sigaret had weggegooid om met zijn vrouw te vrijen.
© ANP

De 63-jarige Larry Lowell vergat de peuk onder zijn bed, maar toen hij en zijn 56-jarige vrouw Joli aan het echte werk wilden beginnen, werden zij overmand door dichte rook.

Zij zagen zich gedwongen praktisch naakt uit het appartement te vluchten, meldden media woensdag. Lowell gaf toe dat hij in zijn 37-jarige carrière regelmatig had gewaarschuwd voor de gevaren van roken in bed.

De vrouw, die in een rolstoel zit, probeerde de brand nog te blussen met water, aardappelpuree en broodkruimels, zo vertelde ze. Haar man moest haar uit de woning redden.
© ANP


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 23:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ XXL: Helemaal niet Darwinaward waardig, de kans is behoorlijk groot dat ze al kinderen hebben.
Daarnaast is het gewoon een spektacul(in)aire zelfmoord, verdient misschien ook een prijs maar het is geplanned niet door stommiteit.

@ graafstaal: Niet eens eraan dood gegaan en hebben ook veel kans op kinders.
Maar ze komen wel in de buurt met die broodkruimels en aardappelpuree

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-08-2009 23:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-08-2009 23:36 by Count Steel Profiel van Count Steel

Hehe, misschien wel met pan en al


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 23:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe al maakt dat het wat minder brandbaar, volgens mij heb ik welleens aardappelpuree gebruikt toen de koffiepoeder op was, nouja niet in mn koffie maar voor een steekvlam hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-08-2009 23:37]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-08-2009 23:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

Dat werkt prima idd.
Als je een grote hoeveelheid onder luchtdruk in een vlam spuit werkt ook!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-08-2009 23:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik denk dat hele aardappels wel weer aardig blussen, in het begin dan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-08-2009 23:46 by Count Steel Profiel van Count Steel





Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 05-08-2009 23:48 by Ancient Times Profiel van Ancient Times

quote:
Op 5 augustus 2009 23:29 schreef Count Steel het volgende:
Damn :')

Hier nog zo 1:

MIAMI - Een gepensioneerde brandweerman in het Amerikaanse Miami heeft zijn huis in brand gezet nadat hij een sigaret had weggegooid om met zijn vrouw te vrijen.
© ANP

De 63-jarige Larry Lowell vergat de peuk onder zijn bed, maar toen hij en zijn 56-jarige vrouw Joli aan het echte werk wilden beginnen, werden zij overmand door dichte rook.

Zij zagen zich gedwongen praktisch naakt uit het appartement te vluchten, meldden media woensdag. Lowell gaf toe dat hij in zijn 37-jarige carrière regelmatig had gewaarschuwd voor de gevaren van roken in bed.

De vrouw, die in een rolstoel zit, probeerde de brand nog te blussen met water, aardappelpuree en broodkruimels, zo vertelde ze. Haar man moest haar uit de woning redden.
© ANP


Haha, jezus.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2009 0:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 5 augustus 2009 23:26 schreef XXL het volgende:
Echtpaar blaast eigen huis op
Uitgegeven: 5 augustus 2009 22:42

INZELL - Een bejaard echtpaar in het Zuid-Duitse Inzell heeft het eigen huis opgeblazen, mogelijk omdat de woning verkocht moest worden. Dat meldden Duitse media woensdag.

De 75-jarige man en zijn 67-jarige echtgenote kwamen om het leven.

De explosie en de daaropvolgende brand maakten het pand uit 1993 met de grond gelijk. Huizen en auto's in de omgeving raakten beschadigd door brokstukken. Justitie vermoedt een wanhoopsdaad.

Het huis had geen aansluiting op het gasnet. Volgens omwonenden stond de gedwongen verkoop voor deze woensdag gepland.
© ANP



Die is wel een Darwin Award waardig.






Dat is geen prutswerk hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen