IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 10:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Steeds meer halal in de schappen
Uitgegeven: 18 augustus 2009 10:06
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 10:06
VENLO - De vraag naar halal producten wordt steeds groter. Dat zegt verkoopleider Rene van Apeldoorn van Mekkafood in Venlo.
© 120

Het afgelopen jaar schroefde het bedrijf de productie van voedingsmiddelen die volgens de islamitische regels zijn gemaakt, op met 25 procent.

Van Apeldoorn bevestigde dinsdag een bericht hierover in De Telegraaf. ''De groei komt mede door een nieuwe fabriek die wij in Venlo hebben geopend'', aldus de zakenman.

Frikadellen

Mekkafood is jaarlijks goed voor 7800 ton producten, zoals Turkse pizza's, frikadellen en hamburgers. Halal regels zijn afgeleid uit de Koran.

Ze schrijven onder meer voor dat vlees van dieren die de moslims onrein vinden, zoals varkens, niet in de producten mag worden verwerkt. Ook moeten de dieren volgens islamitische regels worden geslacht.
© ANP

---------

Hm, ik kom terug op wat ik eerst vond. Maar ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denken. Voor halal vlees worden de dieren (voor zover ik weet) onverdoofd/gedrogeerd geslacht maar ik weet niet hoe en of het snel en zo min mogelijk pijnloos is. Maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat die dieren een fatsoenlijk bestaan hebben gehad in tegenstelling tot sommige stukken van de bio industrie. Lastig...


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2009 10:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Hm, ik kom terug op wat ik eerst vond. Maar ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denken. Voor halal vlees worden de dieren (voor zover ik weet) onverdoofd/gedrogeerd geslacht maar ik weet niet hoe en of het snel en zo min mogelijk pijnloos is. Maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat die dieren een fatsoenlijk bestaan hebben gehad in tegenstelling tot sommige stukken van de bio industrie. Lastig...

Wat vond je eerst dan?

In het algemeen onverdoofd, ja. Het duurt wel even voor zo'n beest dood is na het doorsnijden van de keel. Ik heb ook geen idee of het alles bij elkaar beter of slechter is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 10:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat van dat onbezorgd leven wist ik niet dat dat ook belangrijk was. Zonder dat te weten, lag de balans dus meer op 'tegen'. Nu weet ik het zo net nog niet. Iig niet meer zomaar tegen, misschien is dit best een goed punt van de 'Islamitische cultuur'.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-08-2009 10:50]


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2009 10:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2009 10:50 schreef karnivoor het volgende:
Dat van dat onbezorgd leven wist ik niet dat dat ook belangrijk was. Zonder dat te weten, lag de balans dus meer op 'tegen'. Nu weet ik het zo net nog niet. Iig niet meer zomaar tegen, misschien is dit best een goed punt van de 'Islamitische cultuur'.

Ah, dat onbezorgd leven wordt niet in dat nieuwsbericht genoemd

Aan de hele methode zitten zeker wat goede punten, waar het voor mij op hangt is puur de slachting zelf en of het dier daarbij ernstig lijdt.

Overigens is het voor de 'Joodse cultuur' ongeveer hetzelfde, Christenen kunnen er niks van


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 10:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

A oke, weer wat geleerd. Maar joden zijn in aantal niet zo omvangrijk en fokken niet als konijnen.

Maar een tijd terug stond er ook al een bericht over halal en de toename ervan op nu.nl, heb me er toen eens ietsje meer in verdiept. Toch even wat verder erin verdiepen, misschien voortaan ook maar aan de halal dan.


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2009 11:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2009 10:55 schreef karnivoor het volgende:
A oke, weer wat geleerd. Maar joden zijn in aantal niet zo omvangrijk en fokken niet als konijnen.

Hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 11:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm maar onverdoofd slachten is in Nederland toch gewoon illegaal?

Ik wist ook niet dat die beesten een goed bestaan gehad moesten hebben, maar wat vinden ze een goed bestaan? Ik denk niet dat het alleen maar biologische beesten zijn geweest.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2009 11:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 augustus 2009 11:05 schreef ElitE het volgende:
Hmm maar onverdoofd slachten is in Nederland toch gewoon illegaal?

Nee hoor. Ik mag jou zomaar slachten!
quote:

Ik wist ook niet dat die beesten een goed bestaan gehad moesten hebben, maar wat vinden ze een goed bestaan? Ik denk niet dat het alleen maar biologische beesten zijn geweest.

Hmm, ja, goed punt. Ik neem aan dat het wel beter is dan niet-biologisch.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 11:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 augustus 2009 11:09 schreef ZelThoR het volgende:
Nee hoor. Ik mag jou zomaar slachten!




kinky!

quote:
Hmm, ja, goed punt. Ik neem aan dat het wel beter is dan niet-biologisch.


mja ik vraag het me gewoon af, binnen niet-biologische teelt heb je natuurlijk ook nog verschillende gradaties.

Ik ken trouwens iemand die heeft eieren van vleeskippen uitgebroed, en die beesten zijn echt ziek, groeide in korte tijd gigantisch en buiten proporties, maar ze hebben ook een onverzadigbare honger en daarmee ook sterk kannibalistisch en moesten apart van de andere kippen en vogel omdat die er ook aan zouden gaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 11:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Even wat meer info gezocht:

quote:
An important ruling to bear in mind is the fact that the meat of sheep, cows, chicken, buffalos etc will only be permissible if the animal has been slaughtered in the correct Islamic manner, which entails that the animal should not be allowed to suffer, it should be killed in the quickest and least painful manner, by ensuring that the blade of the knife being used for slaughter is sharp and that the slaughtering procedure is done quickly. The name of Allah (God) should be uttered during the slaughtering process. If the above criteria are not met the animal becomes prohibited for Muslim consumption. The reason for this being that the animal was made to suffer unnecessarily.


Op dat allah geneuzel na erg interessant!

quote:
Any animal, which is dead before the slaughtering process, too, is considered unlawful. The reason for this being that the animal may have died due to some disease or due to having eaten some poisonous plant etc, and once again this meat could be harmful to the person eating it. Another reason for its prohibition is so that other animals in the food chain will have food and thirdly, so that the farmer or owner of the animal will take good care of it so that they can sell them and earn a living. In this way the animal is protected from being neglected or left to contract illnesses and die.


Dat laatste punt is mij wat te vaag. Het is een uitleg maar geen regel helaas. In theorie is zorgen dat het beest niet dood gaat al voldoende...

(bron: http://www.essortment.com/all/islamhalaalhar_rdep.htm)

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-08-2009 13:00]


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 11:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

interessant, maar slachtmethode impliceerd dat verdoving door pin in de hersenen beter is. Maar is dat nu ook echt het geval bij halal beesten.

En er staat toch niet zo heel duidelijk in dat een dier goed verzorgd dient te worden. Tis wel de boodschap die je mee hoort te krijgen maar geen echte regel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 11:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

KLM wil afval omzetten in stroom

Luchtvaartmaatschappij KLM wil het afval uit de vliegtuigen gaan omzetten in energie en warmte. Het is de bedoeling dat dagelijks 20 ton afval op die manier kan worden hergebruikt. Momenteel onderzoekt de vliegmaatschappij de haalbaarheid van deze manier van afvalverwerking. Volgend jaar begint een proef, aldus een woordvoerster van KLM vandaag.

Het afval uit vliegtuigen moet volgens de veiligheidsregels op het luchthaventerrein zelf worden verwerkt. KLM denkt het restafval van de tienduizenden vliegtuigmaaltijden goed te kunnen gebruiken als duurzame bron voor energie. Met de opgewekte stroom kunnen bijvoorbeeld koffers over de rolbanden het vliegtuig in, of kan zelfs energie naar de bloemenkassen in Aalsmeer.

een van de reacties daar:
quote:
Volgens mij levert 1 x een vliegtuig NIET laten vliegen nog veel meer energiebesparing op.


haha ik dacht eerst dat je daar wel meer vliegtuigen voor nodig had, maar dat is niet waar.

maximale brandstof inhoud voor een 747 is 216.840 liter

met een reikwijdte van 13.450 km met volle belading

een gewoone vlucht new york zal dus misschien 100.000 l zijn dat is toch echt wel meer als 20 ton afval.
Tja nog steeds geen verkeerd concept om stroom te halen uit afval, maar KLM probeert hiermee groen over te komen, terwijl het maar echt minimale besparingen zijn, T geld kun je makkelijker in beter brandstof management of vlucht management steken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2009 12:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 12:53 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

En dat die auto nog gewoon door kan rijden joh...


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 12:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik geloof niet dat dat echt halal is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


trol
Usericon van trol
Posted 18-08-2009 14:37 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Wetenschappers simuleren zombie-aanval
Uitgegeven: 18 augustus 2009 13:37
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 13:53
AMSTERDAM – Wetenschappers uit Canada hebben met een statistisch model onderzocht hoe zombies zouden moeten worden bestreden als ze echt zouden bestaan.

De onderzoekers van de universiteit van Ottawa simuleerden een aanval van zombies met biologische gegevens uit horrorfilms.

Ze gingen bij hun onderzoek uit van zombies die niet erg intelligent waren en zich langzaam voortbewogen, maar wel in staat waren om mensen gemakkelijk te besmetten met het zombie-virus.

Uit het statistisch model blijkt dat geweld de enige manier is om een aanval van de horror-karakters in te dammen, als ze echt zouden bestaan. Pogingen tot quarantaine of genezing van zombies zouden gedoemd zijn om te mislukken.

Ondergang

De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk boek Infectious Disease Modelling Research Progress.

Het model van de onderzoekers wijst er op dat zombies in horrorfilms meestal op een manier worden bestreden die wetenschappelijk gezien juist is.

“Een uitbraak van zombies zal in veel gevallen leiden tot de ondergang van de beschaving, tenzij er snel en adequaat op gereageerd wordt”, aldus de onderzoekers op de website van het wetenschappelijk tijdschrift Nature.

“De meest effectieve manier om de opkomst van zombies tegen te gaan, is een tegenaanval. Het is - zoals je meestal ook in films ziet – belangrijk dat zombies snel en hard worden aangepakt, anders komt de mensheid in grote problemen.”

De studie heeft volgens hoofdonderzoeker Joe Imad overigens ook een serieuze kant. “Als je er op een realistische manier naar kijkt, kun je een aanval van zombies vergelijken met de uitbraak van een besmettelijke ziekte. Een uitbraak van zombies simuleren, is eigenlijk hetzelfde als het simuleren van griepuitbraak.“


*Pakt kettingzaag en shotgun en gaat op zoek naar grieplijers*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2009 15:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

met rennende zombies toch

want:

rennende zombies >>>>> trage zombies

(en ik ga nu onderduiken voor tegenpartij etc.)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 16:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

http://www.nu.nl/wetenschap/2063527/raket-met-rat-ontploft-in-congo.html

Raket met rat ontploft in Congo
Uitgegeven: 18 augustus 2009 16:03
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 16:07
AMSTERDAM – Wetenschappers in Congo hebben tevergeefs geprobeerd om rat met een raket richting de ruimte te lanceren.

De lancering van de raket met de naam Troposphère V was onderdeel van een bescheiden raketprogramma van de Democratische republiek Congo, zo meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Aan boord van de raket zat een rat met de naam Kavira, die volgens de plannen 35 kilometer de lucht zou worden gelanceerd. Het dier had het eerste Congolese wezen in de ruimte moeten worden.

Rampzalig

De lancering verliep echter rampzalig. Op een filmpje van de televisiezender Info Afrique is te zien hoe de raket al voor het opstijgen ontploft (zie onderaan bericht).

De mislukte raketlancering vond plaats in Mekao, een plaats die ongeveer 120 kilometer ten oosten van de hoofdstad Kinhasa ligt.

Eerdere lanceringen

Naar verluidt is het Congolese raketprogramma een initiatief van het particuliere bedrijf Developpement Tous Azimuts. Tot nu toe heeft het bedrijf twee keer met succes een raket gelanceerd tot op een hoogte van slechts enkele kilometers.



© NU.nl/Dennis Rijnvis

----------

Arme rat maar dat filmpje! Tering wat een hoog niveau!


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 16:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Schiphol zakt internationaal verder weg
Uitgegeven: 18 augustus 2009 12:17
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 16:13
SCHIPHOL - Luchthaven Schiphol is in een paar jaar tijd gezakt van de negende naar de veertiende plaats op de lijst van internationale luchthavens voor passagiersaantallen.

Dat bevestigde een woordvoerster van Schiphol dinsdag naar aanleiding van berichtgeving van het Financieele Dagblad daarover. In 2006 bekleedde Schiphol nog de negende plaats, in 2007 de twaalfde en vorig jaar de veertiende.

De luchthaven maakt zich niet echt druk over de lagere positie. ''Dat zijn statistieken, daar kijken we niet zo naar', zei de woordvoerster.

Schiphol vindt het netwerk dat de luchthaven biedt, belangrijker. ''Na Frankfurt bieden we binnen Europa de meeste bestemmingen aan, zo'n 260 in de wereld.''

Geen doel

Meer passagiers leveren de luchthaven wel meer inkomsten op. ''Natuurlijk is dat ook belangrijk, maar dat is geen doel op zich.''

Schiphol is gebonden aan strenge milieuregels en heeft een klein achterland. ''We hebben geen binnenlandse vluchten meer'', aldus de woordvoerster.

Een luchthaven als Madrid is volgens Schiphol de laatste jaren juist gegroeid door een toename van het binnenlandse verkeer.

Schiphol presenteert volgende week de cijfers over de eerste zes maanden van 2009.
© ANP


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2009 16:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Duo mishandelt jongen zomaar op de kermis

dinsdag 18 augustus 2009 | 12:19 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 18 augustus 2009 | 15:33
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ZWOLLE - Een 16-jarige inwoner van Hasselt is maandagavond rond half elf mishandeld op de Korte Ademhalingssteeg. Twee onbekende mannen, deel van een grotere groep op de kermis, begonnen de jongen zomaar te slaan en schoppen. Vervolgens gingen ze er vandoor richting Nieuwe Markt.

De ene verdachte heeft een donker getinte huidskleur, is rond de 1.70 lang en tussen de 18 en 20 jaar oud. Hij en had dreadlocks, met daarin zwarte en witte kralen, tot op zijn schouders. Een andere verdachte had eveneens een donker getinte huidskleur. Hij is iets ouder en rond de 1.90 m lang. De politie zoekt getuigen.

------

En dat is één. Ik zat al te wachten op de eerste berichten


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-08-2009 16:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 18 augustus 2009 16:33 schreef karnivoor het volgende:
http://www.nu.nl/wetenschap/2063527/raket-met-rat-ontploft-in-congo.html

Raket met rat ontploft in Congo
Uitgegeven: 18 augustus 2009 16:03
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 16:07
AMSTERDAM – Wetenschappers in Congo hebben tevergeefs geprobeerd om rat met een raket richting de ruimte te lanceren.

De lancering van de raket met de naam Troposphère V was onderdeel van een bescheiden raketprogramma van de Democratische republiek Congo, zo meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Aan boord van de raket zat een rat met de naam Kavira, die volgens de plannen 35 kilometer de lucht zou worden gelanceerd. Het dier had het eerste Congolese wezen in de ruimte moeten worden.

Rampzalig

De lancering verliep echter rampzalig. Op een filmpje van de televisiezender Info Afrique is te zien hoe de raket al voor het opstijgen ontploft (zie onderaan bericht).

De mislukte raketlancering vond plaats in Mekao, een plaats die ongeveer 120 kilometer ten oosten van de hoofdstad Kinhasa ligt.

Eerdere lanceringen

Naar verluidt is het Congolese raketprogramma een initiatief van het particuliere bedrijf Developpement Tous Azimuts. Tot nu toe heeft het bedrijf twee keer met succes een raket gelanceerd tot op een hoogte van slechts enkele kilometers.



© NU.nl/Dennis Rijnvis

----------

Arme rat maar dat filmpje! Tering wat een hoog niveau!


Lekker geil bekkie, die nieuwslezeres.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-08-2009 16:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 18 augustus 2009 14:37 schreef trol het volgende:
Wetenschappers simuleren zombie-aanval
Uitgegeven: 18 augustus 2009 13:37
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2009 13:53
AMSTERDAM – Wetenschappers uit Canada hebben met een statistisch model onderzocht hoe zombies zouden moeten worden bestreden als ze echt zouden bestaan.

De onderzoekers van de universiteit van Ottawa simuleerden een aanval van zombies met biologische gegevens uit horrorfilms.

Ze gingen bij hun onderzoek uit van zombies die niet erg intelligent waren en zich langzaam voortbewogen, maar wel in staat waren om mensen gemakkelijk te besmetten met het zombie-virus.

Uit het statistisch model blijkt dat geweld de enige manier is om een aanval van de horror-karakters in te dammen, als ze echt zouden bestaan. Pogingen tot quarantaine of genezing van zombies zouden gedoemd zijn om te mislukken.

Ondergang

De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk boek Infectious Disease Modelling Research Progress.

Het model van de onderzoekers wijst er op dat zombies in horrorfilms meestal op een manier worden bestreden die wetenschappelijk gezien juist is.

“Een uitbraak van zombies zal in veel gevallen leiden tot de ondergang van de beschaving, tenzij er snel en adequaat op gereageerd wordt”, aldus de onderzoekers op de website van het wetenschappelijk tijdschrift Nature.

“De meest effectieve manier om de opkomst van zombies tegen te gaan, is een tegenaanval. Het is - zoals je meestal ook in films ziet – belangrijk dat zombies snel en hard worden aangepakt, anders komt de mensheid in grote problemen.”

De studie heeft volgens hoofdonderzoeker Joe Imad overigens ook een serieuze kant. “Als je er op een realistische manier naar kijkt, kun je een aanval van zombies vergelijken met de uitbraak van een besmettelijke ziekte. Een uitbraak van zombies simuleren, is eigenlijk hetzelfde als het simuleren van griepuitbraak.“


*Pakt kettingzaag en shotgun en gaat op zoek naar grieplijers*


Die kan zo in het OMG WTF LOL-topic. :')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2009 16:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




als emo-zombie, hoe pleeg je best zelfmoord?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2009 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 augustus 2009 16:35 schreef karnivoor het volgende:
Duo mishandelt jongen zomaar op de kermis

dinsdag 18 augustus 2009 | 12:19 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 18 augustus 2009 | 15:33
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ZWOLLE - Een 16-jarige inwoner van Hasselt is maandagavond rond half elf mishandeld op de Korte Ademhalingssteeg. Twee onbekende mannen, deel van een grotere groep op de kermis, begonnen de jongen zomaar te slaan en schoppen. Vervolgens gingen ze er vandoor richting Nieuwe Markt.

De ene verdachte heeft een donker getinte huidskleur, is rond de 1.70 lang en tussen de 18 en 20 jaar oud. Hij en had dreadlocks, met daarin zwarte en witte kralen, tot op zijn schouders. Een andere verdachte had eveneens een donker getinte huidskleur. Hij is iets ouder en rond de 1.90 m lang. De politie zoekt getuigen.

------

En dat is één. Ik zat al te wachten op de eerste berichten



de Korte Ademhalingssteeg




HOE KOM JE ER OP??????????????


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-08-2009 17:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ Congo en zombies


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen