|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oei! Dat wordt met z'n allen met de armen over elkaar chagrijnig naar het podium kijken. Bareuh... |
|
quote: Denk om je hart kerel, dan ga je toch wat verder van het podium afstaan? Risico va concertjes bezoeken hoor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat een ruigpootbuizerd ben je toch. |
|
quote: Niets te maken met ruipootbuizerd. Op Wacken heeft XXS ook al met een zak ijs op haar hoofd gezeten. Jij vindt dat vast een normale gang van zaken maar ik denk daar helaas anders over en ben er wel klaar mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik moet het toch wel met XXL eens zijn in deze. Sta je lekker bandje te kijken komt er zo'n zweterige mongool aanvaren waar je op moet gaan letten. |
|
Waarbij ik dan nog een beetje verschil maak tussen crowdsurfen en stagediven. Crowdsurfers zie je nog iets langer aankomen. Wat betreft stagedivers was ik altijd al 1 van die behulpzame mensen die even netjes een stapje opzij doet om de heren van een veilige en vooral ruime landingsplaats te voorzien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Haha, ja, ik ga meestal niet zo dicht vooraan staan. Dus heb eerder de pik op crowdsurfers. |
|
Is natuurlijk wel een beetje kinderachtig, XXL. Ik zal je op Elsrock eens bespringen. OVer dingen heen pissen enzo is natuurlijk wel normaal? |
|
quote: Jij mag me altijd bespringen, Bjorn. Jij bent groot dus durf ik niets te doen. quote: Ja hoor, maar als een gek tegen de dixi aan gaan staan schoppen terwijl 1 van mijn dames er op zit houd ik dit jaar, na ervaringen bij voorgaande edities, ook in de gaten. Jammer dat zulke zaken kennelijk nodig zijn. Zal wel gristelijke-boeren-humor zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat een geloel, crowdsurfers komen van achteren en stagedivers van voren, ik weet niet hoe jij een band bekijkt, maar ik doe dat meestal niet met de rug naar de band toe. Boeiender |
|
Haha jezus ga dan ook niet met je dochter naar Wacken... snap sowieso niet dat ze met haar vader mee wil maar goed... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Die kende ik nog niet. Heb jij nog meer tips XXL? |
|
Ik zal het met m,n gristelijke boerenverstand even uitleggen. Er is dus een apart podium bij de biergarten waar iedereen zich uit kan leven met stagediven en waarbij mooie prijzen te halen zijn. PFFFFOE, jullie kunnen hier echt overal relletjes om maken. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Gaaf, hè! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gezellige gast ben je. Evil Dick |
|
quote: Dat doet ze! Maar heb er zin in, crowdsurfers of stagedivers maakt mij geen moer uit. Veilig afstand nemen als je zulke dingen niet wil want het hoort erbij of tijdig aan de kant gaan (in hoeverre dat kan natuurlijk) |
|
Naar horen zeggen komt er dit jaar op ELsrock zelfs een stage-dive contest... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: |
|
Hotelletje in Rijssen geboekt. Fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Camping met Illu, bloodcorpse en Amarantha. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Daar ben ik echt te oud voor, zo'n luchtbed en shit. Maar goed, de eerste keer dat ik er zo over dacht was dynamo 93. En toen was ik 24, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tijd voor een busje, Wim. Bedje er achter in en wat voorzieningen zodat je 's morgens je kopje thee en een eitje klaar kunt maken. Mij bevalt het prima. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Klinkt goed, ja. Maar om daar nou speciaal een busje voor aan te schaffen, die enkele keren per jaar dat ik naar een festival ga. 10 jaar gelden was dat een goed plan geweest, in mijn geval. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |