|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ligt volkomen aan me ouders of ik ga... |
|
Hèhè Eindelijk is de line-up rond. Hypocrisy is als laatste band bevestigd voor elsrock 2010. De line-up ziet er dus als volgt uit: Hypocrisy Napalm Death Agnostic Front Lizzy Borden Pestilence Dream Evil Onslaught Hail of Bullets Dew-Scented The Lucifer principle State Chaos Kaarten in de vvk kosten €25,- en tot 1 juni zonder reserveringskosten. te bestellen via www.elsrock.nl |
|
Mooi!!! |
|
Leuke volwassen line-up, Elsrock groeit met het jaar heb ik het idee! |
|
Aanwezig dus! |
|
Goeie zaak. |
|
Lijstjestijd!!! Regeer Jouke |
|
quote: Ouwe helden van me, victim in pain, cause for alarm. Vreselijk goede platen en ik heb ze nog nooit gezien, dus ik had erg zin om ze te zien. Maar dat valt dus tegen?!?!?! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lijstjestijd!!! Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence |
|
Lijstjestijd!!! Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive |
|
Lijstjestijd!!! Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Ik wil je de pret niet drukken, maar op album vind ik deze band ook geniaal. Helaas is het live echt beroerd.... |
|
quote: Live niet atijd even goed maar wel zeer sfeervol. In our hearts and in our souls Gotta Gotta Gotta Go! Oi Oi Oi!!!!! www.myspace.com/agnosticfront Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Lijstjestijd!!! Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
HOB moet ik nog eens live zien..maar geen fan van festivals... Evil Dick |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Bareuh... |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik haat ze zelfs, ga alleen als er echt een superband is die ik moet zien. Maar elsrock is anders. Lekker klein, niet zo massaal veel mensen. Goed te doen, ook al hou je niet van festivals. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Okay, misschien een optie dan..is dat nog een beetje te doen, met bier prijzen, entree ticket? Evil Dick |
|
Ticket is 27,50, early bird. Ik weet niet meer hoe duur het bier was, maar volgens mij viel de prijs wel mee. En het is grolsch, dus gelukkig geen gore heineken oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vette bands. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Chill. misschien kom ik ook wel even buurten dan. Evil Dick |
|
quote: Ik heb ze een paar keer gezien, maar het viel wel tegen inderdaad. Oja, volgende week ff kaarten halen. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 16-04-2010 22:16] Against God and Government |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |