|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer |
|
super line up dit jaar. Vanaf begin tot het eind allemaal te gekke bands. Gauw m'n kaartje gaan bestellen. Kan dit jaar wel weer eens drukker worden dan vorige editie (1500 man) |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: LOG metalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetal |
|
Hé ik denk dat ik hier ook maar even heen ga! |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Ja, gezellig. Kom d'r bi! Bareuh... |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 |
|
Toch ook hier nog maar heen Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 20-04-2010 20:35] |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer Vind ik ook niet |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang |
|
|
|
Is er nog geen flyer waar Hypocrisy @ Elsrock ook opstaat? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
schijnbaar niet, lekkere afsluiter www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Op de afgedrukte flyers staat Hypocrisy er wel al op. Ook aanwezig |
|
Vanaf vrijdag 14 mei liggen de tickets ook weer op de vaste voorverkoop adressen. Ook zijn er normale ''hardtickets'' te koop via onze e-ticket verkoop, Meerkosten €2,50. zie: www.elsrock.nl |
|
Was er al gezegd dat de Hail of Bullets cd presentatie op Elsrock is? |
|
quote: Volgens mij wel, maar in ieder geval bedankt voor deze update. |
|
Helaas zal Hail Of Bullets niet de beloofde cd-presentatie doen op Elsrock wegens tijdgebrek. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mwah, zal het veel uitmaken voor de setlist? Ik vermoed dat de cd dan alleen nog niet verkrijgbaar zal zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nieuwe CD van Hail of Bulletis is 28 Augustus simpelweg nog niet uit. Heeft dus niks met tijdgebrek te maken. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |