|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
+666 Evil Dick |
|
Als ze hard genoeg met hun armen flapperen kunnen ze misschien wel echt vliegen. Zo niet: kut voor ze. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
fijne gast ben je! |
|
quote:-666. |
|
Jij kunt je echt niet voorstellen dat iemand geen behoefte heeft aan een kist in zijn muil, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat gebeurt immers áltijd. |
|
Gewoon niet dichtbij het podium staan...heb je er ook geen last van.En zo wel is het jammer voor je.. ook voor je vriendin of dochter, als je zolang al bij concerten komt dan weet je toch wel hoe het hoort? Evil Dick |
|
quote: overdrijven is ook een kunst zeg! maar goed... als je vooraan staat, kun je verwachten dat je af en toe een tik oploopt... zolang het maar niet expres gebeurd en dan kun je altijd nog een tik uitdelen. maar op zij stappen vind ik gewoon not done als je vooraan staat... |
|
Hoezo? Als je van dat podium duikt neem je het risico dat je jezelf of anderen (ernstig) kunt verwonden. En als je dan keihard op je bek gaat moet je niet zielig lopen doen. Niemand is verplicht je op te vangen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Dat ben je dus gewoon wel...maar goed, als ik jouw ooit zie diven,dan vang ik je dus echt niet meer op ... Evil Dick |
|
quote: Waar staat dat? Ook wat betreft dat stagediven een recht is? Of is dat gewoon gelul van een sneue puber die denkt dat 666 achter zijn naam stoer staat? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Jij bent iig geen echte metalhead, dat blijkt maar weer uit dit gelul...Als je iemand moedwillig laat vallen dan ben je gewoon een sneue flikker. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 22-08-2010 1:19] Evil Dick |
|
|
|
Oh ja, nog iets, Weet ik meteen dat die s achter je naam staat voor Sneu. 666! Evil Dick |
|
quote: Fookin' hell! Ik ga maar snel mijn Phil Collins CDs verbergen voordat nog meer mensen er achter komen dat ik geen metalhead ben. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ik weet een goede plek, je reet! Evil Dick |
|
quote: Gaat niet - zit al vol met de volledige discografie van the Village People. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ok, jij wint! Evil Dick |
|
Beter houden jullie even op met dat wijvengekibbel en gaat het weer over Elsrock. |
|
|
|
Ga hier niet meer bij zijn helaas. Gelukkig alle bands die ik interessant vind al wel eens gezien. Vind het alleen erg jammer van Hypocrisy missen eigenlijk. |
|
Wilde wel, maar geen geld voor :/ Volgende maand Heidenfest, ook leuk Black seeds of bunny! |
|
Zin an! vloeken en bier drinken voor satan.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 22-08-2010 13:22] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |