|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 Lampje Moordlustige Hamster MrUgly +3 |
|
Rubber boot - check Zwembroek - check Zwembandjes - check Snorkel - check Visvergunning - check Fierljepding om mee te stagediven - check En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vergeet je haaievin niet voor in de aquapit! |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Tege Pagtè en ik gaan weer samen een biertje nuttigen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En waarschijnlijk meerdere. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1 @ Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 Lampje Moordlustige Hamster MrUgly +3 FRNK + oni [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-08-2010 0:19] |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
@ FRNK: Gzllg! @ Ulk: dat dacht ik, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-08-2010 0:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: + PADI diploma (advanced open water!) Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Toch nog aanwezig. Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 Lampje Moordlustige Hamster MrUgly +3 FRNK + oni Helvete |
|
Gaat gezellig worden ofniettan |
|
Ik hoop het. |
|
quote: Wat zou visibility toch poor zijn! |
|
quote:Vast wel! Leuke line-up en gewoon een gezellig festival. |
|
quote: En de zon schijnt hier.. Ik weet niet hoe het daar is (toch zo'n 200km verderop) maar volgens buienradar ziet het er goed uit. Yeah! |
|
Ik trek denk ik toch maar mijn coole regenlaarzen met stalen neuzen aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 Lampje Moordlustige Hamster MrUgly +3 FRNK + oni Helvete Vargen666 Nu maar hopen dat de tickets aan de kassa niet stiekem toch uitverkocht zijn. Verwacht er rond 14.00u te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 28-08-2010 10:00] |
|
quote: Het zonnetje schijnt hier vol op dus maar hopen dat het zo blijft Ik heb er in ieder geval zin in, de vetste lineup die ze tot nu toe hebben gehad! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
quote: Same. |
|
Tof. |
|
mr. Helnorsk komt alleen, werk wilde me geen vrij geven |
|
Stonehenge team is present op Elsrock!!!! Napalm Death Rulez!!!! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |