|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jajaja, kan me niets verrotten. Heel lekker spul. Vieze, gore bier ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb laatst wel twee blikjes Passoa-jus van xxs opgedronken omdat ik vond dat ik meer vitamine nodig had. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Inderdaad!!! |
|
Denk dat het bier ook duurder is omdat je relatief "grote" bands hebt staan, en je toch uit de kosten kan/moet komen. Vond de opzet cool, en er was voor veel mensen wat wils. Niet te veel volk, en de meeste in een goed humeur. |
|
quote: Gewoon uit nieuwsgierigheid: Waarom noemt iemand jou moeder? Gebeurt dat vaak? |
|
Oja dit was een erg gaaf feestje weer!! En gezellig met alle bekenden. Ook gaaf om de tegenpartij + psycho pippi es ontmoet te hebben :wkd: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-09-2010 19:52] |
|
:wkd: ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook zo. :wkd: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina |