|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, ga je de boel nou ook nog ophitsen? |
|
quote: Wie ik? Nee hoor, ik ben echt bloedserieus! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Namen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Namen zij hier niet aan de orde en zul je ook nooit krijgen. @ onweerwolf; je houd wel van een relletje of niet. |
|
Ik kies Anton's kant, hij is sterk en choatisch! |
|
quote: Hehe, goede motivatie. Jammer als MFT gepasseerd is door de Elsrock organisatie, maar misschien is dat niet het geval. Ik vind die Battle op zich wel cheapass onzin, bands spelen voor noppes, wel baromzet, en meer publiciteit voor Elsrock. Snap niet dat ze niet gewoon bands uitkiezen om te programmeren, op bovenstaande geldkwesties na. Boeiender |
|
Ik heb zojuist een mail ontvangen van de voorzitter van Elsrock met daarin zijn excuses en uitleg waarom er voor deze weg is gekozen. Hij vond het inderdaad jammer dat ik eerst via dit forum heb gereageerd en heb daar dus mijn excuses voor geboden. Ik zal de strijdbijl bij deze dus begraven en wil verder iedereen bedanken die bij heeft kunnen dragen aan deze kortdurende soap. Hopelijk houd de SGP zich dit jaar stil. |
|
Shit! Let Down! |
|
Ach geen Elsrock zonder relletje |
|
quote: Misschien haal ik de krant nu ook wel |
|
quote: Moet ik er even een nieuwsberichtje voor maken voor de frontpage van ZM? Ben benieuwd waar Elsrock dit jaar mee komt, voorgaande jaren (behalve vorig jaar) waren nu niet bepaald succesvol te noemen qua bezoekersaantallen. |
|
En wat was nu die reden dan? (zonder met modder te gooien) Je moeder. |
|
In ieder geval was dit een wijze les voor solitude; die zal de volgende keer eerst navraag doen alvorens zijn gal te spuwen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ben je gek; die publiciteit levert alleen maar extra kaartverkoop op! (en dan heb ik het nog niet eens over de creatieve bordjes) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 17-11-2009 22:20] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Denk eerder een wijze les voor de Elsrock organisatie, dat ze beter moeten communiceren. Boeiender |
|
Exact! |
|
quote: Niet zo zeer 'eerder' maar vooral 'ook' "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zeker wel eerder, als ze dat gedaan hadden was er nu geen minisoap geweest of wel? Boeiender |
|
Precies, dit is puur een fout van Elsrock, en het is puur logisch dat Anton boos reageert. [/mening] |
|
Jullie kennen de details niet, maar het kan zo maar zijn dat er veel meer achter zit. Misschien was Anton niet op de hoogte van bepaalde zaken? Niet zo wijzen met die vingertjes. De 'schuld' ligt toch ergens in het midden... Zelf maak ik me alleen druk om de manier van communiceren van Anton. Maar dat was al duidelijk en opgeruimd. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-11-2009 22:32] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, blijkbaar. Maar zelfs als Elsrock nóg zo'n goede reden heeft, mag er eerst wel even overlegd hebben. Maar genoeg hierover: Misschien ben ik er volgend jaar wel weer. |
|
quote: Jaaaaaa ik ook!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Van onze kant waren we tot dit moment alleen maar zeer te spreken over de samenwerking. Twee jaar geleden was er ook een MFT podium op Elsrock dus er is nooit rivaliteit geweest. Het enigste was het feit dat de opkomst de eerste editie te laag was. Ze willen professioneler en dat mag ik snapte alleen niet waarom wij niet meer in dat plaatje paste aangezien een ieder zo te spreken was over die eerste battle. Wij richten ons nu maar op ons eigen festival en dat is Tattoo fest twente. Volgend jaar gaan we er weer voor en we zijn op dit moment in onderhandeling met een interressante band uit Amerika die begin jaren negentig veel furore maakte in de hardrock scene(nr 1 billboard chart 1992) We praten nog over een exclusieve show in nl en een mini tour in Benelux/duitsland. meer info begin 2010 maar dan in een ander topic |
|
Reactie voorzitter organisatie Elsrock; Door slechte communicatie van onze zijde, en dan mag ik de handen in eigen boezem steken , betreuren wij als Elsrock bestuur het zeer dat het zo is gelopen en hebben dan ook aan het MFT ons excuus aangeboden. Dit is onderling dus ook al gecommuniceerd. Binnenkort worden de eerste 2 bands voor Elsrock 2010 bekend gemaakt, deze editie zal dan ook speciaal worden door het 5 jarig jubileum van Elsrock. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |