|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het leuke was wel dat de gasten van dream evil iig zelf ook doorhadden dat ze ontzettende homomuziek maken, wel respect voor hun zelfkennis Persoonlijk zou ik liever wat speciale dingen zien als Year of no light, Alcest, Ulver, Ufomammut, Draconian enz. Dingen die je niet dagelijks tegenkomt en die het de moeite waard maken om een kuteind (vanuit zeeland) in de auto te zitten. Maargoed, die acts krijg je dus ook niet zomaar op een festival voor 20 euro. |
|
quote:Dat zijn niet echt festivalbands. Kun je beter in een zaal zien, denk ik. |
|
quote:Hangt van de sfeer op het festival af, Ulver op Hellfest dit jaar was super (in de tent). Het moet natuurlijk wel donker zijn. |
|
quote: quote:Zou Year of No Light dan echt duurder zijn dan sommige bands die op Elsrock speelden? Ik denk niet dat het daaraan ligt. |
|
quote:Hoe denk jij dat Ulver het zou doen als afsluiter op Elsrock? Dat wordt niet echt een feestje, denk ik. Heb je dat gebral van zatte mensen door Ulver heen, lijkt mij behoorlijk afbreuk doen aan de sfeer. quote:Ik denk dat niemand het kent. En 2 drumstellen is ook lastig. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-08-2010 4:11] |
|
quote:Dat bedoel ik. En waarschijnlijk ook een ander soort publiek, helaas. |
|
quote: Lizzy Borden was geweldig. Dream Evil vond ik niet zo... Bareuh... |
|
quote:+1. Meer variatie in de genres maakt het voor een nog breder publiek leuk. Want het is wel een gezellig festival. En een black of doom band zou zeker niet misstaan. En volgend jaar mag de keuze voor het eten ook wel ietsje ruimer zijn. |
|
quote:Hoewel Year of No Light zo'n verdomd gave show geeft, dat ik me niet voor kan stellen dat mensen het niet gaaf vinden. Maar goed, dat denk ik wel vaker bij bands die ik leuk vind. |
|
quote:Daar heb je inderdaad een punt, Elsrock is een iets te boers feest voor dat soort muziek. |
|
quote: De keuze was toch gigantisch? Patat joppie of patat mayo! Broodje gezond was wel lekker. |
|
boo-fucking-hoo. Er zaten zomaar bandjes tussen die sommige mensen niet leuk vonden. Shit happens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hamburgers, broodje beenham, broodje braadworst, shoarma. Keus uit: Joppiesaus, Mayo, Curry, ui (Tot het moment dat de tafels in de biergarten en de ruimte daaromheen vol lagen met uitjes en de emmer opeens nagenoeg leeg was doordat kennelijk niet elke bezoeker kan omgaan met het zelf pakken van de sausjes en dergelijke. ) en knoflooksaus. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-08-2010 14:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat een keuze! Wat mij betreft was 1 kraampje gewoon te weinig. Als vegetariër ben je pas echt de sjaak. Een kraampje met pannenkoeken erbij en hoppa, iedereen gelukkig. En het bier was duur. Beetje jammer, maar het was dan weer wel Grolsch. |
|
2 euro voor een muntje is toch niet zo'n schokkend bedrag? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 Euro voor 0,2 liter bier wel. Die kleine bekertjes waren echt om te janken. Op PartySan snappen ze dat, daar krijg je 0,4 voor 2 euro! |
|
Dat kan nog beter. Dong prijzen op elk festival. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Of je gaat naar Obscene Extreme,Gambrinus en Pilsner Urquell,0,5l. voor 1,60euro. =) |
|
Brutal Assualt; 0.5 liter voor 1 euro 21 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: OEF is meer mijn festivalletje en superveel keus uit overheerlijk vegetarisch eten,hapjes,maaltijden,snacks,soep. ,wat ook geen drol kostte en elke dag versgemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 31-08-2010 14:55] =) |
|
Dat bedoel ik nou! |
|
quote: Beetje ander land, hè Is ook alleen nog maar goedkoop omdat er nog niet teveel verwende West-Europeanen rondlopen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dan zuip je maar gewoon eens wat minder |
|
quote: |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |