|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zaterdag! (want bob) |
|
Want we hebben besloten met z'n allen met de trein te gaan! Bareuh... |
|
quote: Same hiero, alleen moeten we dan wel +/- een half uur Hypocrisy missen, maar dat zal me dan waarschijnlijk weinig meer uitmaken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Want iemand anders bobt. Dus ik hoef Hypocrisy niet te missen. |
|
Tja sowieso aan het bier. Alleen effe kijken of er iemand bobt of dat we de trein pakken en een stukkie Hypocrisy missen |
|
Campinggggggggggggg... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoogstwaarschijnlijk afwezig. EDIT: Zeker weten afwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 24-08-2010 19:18] |
|
quote: Dikke +1 |
|
quote: Haha, Zutphen, 11.34 uur. Bareuh... |
|
Yup, zie je daar ! |
|
Wordt gezellig! Zin in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik hoef het niet te missen, we hebben een hotelkamer in de buurt geregeld. Maar ik weet zeker dat ik het wél ga missen. Doet me helemaal niets, die band. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Potjandorie, ga ik dan toch eindelijk een biertje heffen met Wim ? Dat zal me een waar genoegen worden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Als je maar niet gaat zoeken tijdens hypocrisy. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga niet voor de bands, dus dat komt wel goed. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mooi, zie je me vast wel ergens rond zwalken/struikelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo, kaartje in de mail www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dew-Scented laat zojuist weten dat men aankomende zaterdag helaas niet op Elsrock speelt... Reden: drummer Marc heeft zijn duim in het gips. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Vervanger Torture Division???? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
neem Final Chapter hoorde ik... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-08-2010 16:08] |
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk ook van de partij met een paar vrienden. |
|
Woohoo! Twee keer in zo'n korte tijd biertjes doen met Ome Nicoot! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |