|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
We zullen je in ieder geval niet teleurstellen wat bands betreft. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
quote: Mr. Big |
|
BRAINSTORM !! MANTIC RITUAL!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ulcerate! Nile! Dragonforce! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Extreme? Verder: Wolf! Sacred Steel! Municipal Waste! Bareuh... |
|
quote: |
|
Mucky pup was geweldig afgelopen keer, dit keer wehrmacht? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ghegheghe, goed plan edit; maak daar maar een briljant plan van [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 18-11-2009 22:49] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hmmmm, dan liever D.R.I. Bareuh... |
|
Misschien kunnen de heren van Elsrock er ook even over gaan brainstormen hoe ze het terrein weer iets gezelliger inrichten. Elk jaar de boel dichter op elkaar proppen maakt het er niet knusser op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vond het dit jaar anders wel een zeer geslaagde en vooral knusse opzet. |
|
quote: Neeeee joh gewoon alle bij boeken en dan gelijk maar een Lunaticks without skateboards dr bij Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Toxik! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan je dan niet gewoon het beste Stormrider als headliner boeken? Boeiender |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik zag net op de Elsrock site dat de eerste twee bands bekent zijn gemaakt. Dit zijn Hail of Bullets en Onslaught. |
|
Godver, Onslaught. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Elsrock heeft de vergunning eindelijk binnen en wil dat vieren door alvast 2 bands bekend te maken. Onslaught en Hail of Bullets zijn de eerste 2 bevestigde namen. Omdat 2010 het vijfjarig jubileum jaar is voor elsrock zullen we dit ook laten merken in de line-up. Ook is er weer een Early-bird verkoop, deze begint op 15 januari t/m 15 februari 2010,deze E-tickets kosten € 20,00 en zijn alleen te bestellen via de site van Elsrock, www.elsrock.nl Met de groeten van Els. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
quote: Nice |
|
Hmmz, hoorde iets over Dream Evil en Pestilence... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:en Onslaught: |
|
Jaja de geruchten kloppen want Elsrock heeft 3 nieuwe namen aan de line-up toegevoegd Naast Onslaught en Hail Of Bullets staan ook Pestilence, Dream Evil en State:Chaos op het Elsrock podium. Ook begint 15 januari t/m 15 februari de bekende Early-Bird verkoop. Deze E-tickets kosten € 20,00 zonder resreveringkosten (die zijn voor ons) en zijn alleen te verkrijgen via www.Elsrock.nl De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Hiep hoi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kappen nou, jongens. Programma ziet er nu al vet uit maar straks ben ik nog meer tijd kwijt aan bands kijken dan aan zuipen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |