|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu is de lineup weer te goed. Het is ook altijd wat met die festivals. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Goed begin! |
|
quote: Anders kom je even lekker als mosterd na de maaltijd zeuren joh... Boeiender |
|
Boek anders ook een leuke hardcore band psssst... Madball Against God and Government |
|
No Redeeming Social Value zou helemaal geniaal zijn |
|
quote: Haha misschien nog wel beter, dan kan ik mij ook mooi zo gedragen Against God and Government |
|
quote: ...ie weet tog... |
|
Vandaag is de Early-bird verkoop begonnen. Wees erbij want er komen binnekort zeer mooie namen bij. De kroon oordeelde dat in dit geval vloeken onder de vrijheid van meningsuiting van artikel 7 Grondwet viel |
|
Goede kans dat wij er ook weer zijn, vwb hob psycho pippi en vwb onslaught en pestilence ikke dus. Maar geen wehrmacht dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ELSROCK Zaterdag 28 Augustus PESTILENCE DREAM EVIL ONSLAUGHT HAIL OF BULLETS STATE:CHAOS Zojuist zijn er ook nog twee vette bands bijgeboekt, deze worden echter pas na de early bird periode bekendgemaakt. En ja, er zit ook een gerenommeerde hardcore band bij. Elsrock wordt hiermee HET Metal festival van Oost Nederland!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
[quote]Op 15 januari 2010 18:40 schreef R.K.S.V. het volgende: Vandaag is de Early-bird verkoop begonnen. Wees erbij want er komen binnekort zeer mooie namen bij. [/quote Elsrock Internet Radio Het festival is er al ,maar nu komt Elsrock ook met een radio station,de eerste twee maanden van dit jaar zal het station als test gebruikt worden daarna zullen er ook live uitzendingen komen,Het sation is nu al te beluisteren via de elsrock site . jouw band / muziek ook op elsrock radio, stuur jouw mp3 naar gezinus@elsrock.nl http://elsrock.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Elsrock op 23-01-2010 14:55] |
|
+ AGNOSTIC FRONT |
|
Hoorde dat er na dit weekend een paar (4of 5) namen bij komen. Zal mij benieuwen, vind het tot nu toe voor dat geld al een koopje. metalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetal |
|
quote: Ja! + NAPALM DEATH LIZZY BORDEN THE LUCIFER PRINCIPLE Niet gek... Bareuh... |
|
Dus 4 erbij ? Agnostic Front Napalm Death Lizzy Borden The Lucifer Principle Als ik het goed heb, niet verkeerd. metalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetal |
|
Vandaag nog de laatste kans om eem early-bird kaartje te bemachtigen voor € 20,00 via www.elsrock.nl Bevestigde namen zijn: Agnostic Front Napalm Death Pestilence Onslaught Lizzy Borden Dream Evil Hail of Bullets The Lucifer Principle State:Chaos Meerdere namen volgen nog. |
|
Sterke lineup. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kaartje gisteren besteld, met zo'n vette lineup kan het niet mis gaan! |
|
Net kaarten gekocht en nu aan het uitprinten. Gave line up en als het net zo gezellie gaat worden als vorige keer, dan gaat het weer een top dag worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Owja, zo ook nog maar even bestellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Scheelt een slok op een borrel. Agnostic front, vet! Nog nooit live gezien, ik hoop dat ze veel oud spul spelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
3 tickets in the pocket. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zijn er veel early bird tickets verkocht? Dit jaar al veel vette bands op dit altijd gezellige festival. Ben benieuwd wat er nu nog aan de line-up wordt toegevoegd. |
|
Speel jij niet per toeval dit jaar? (Of ben je een andere richie) "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |