|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En de volgende dag een paar pilsjes proosten |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Her en der duiken er geruchten op dat Elsrock dit jaar niet door zou gaan omdat het festivalterrein onder water zou staan. Dat laatste is na de stortbuien van vanmiddag ook het geval maar de boel wordt momenteel droog gepompt en de organisatie heeft vrachtwagens vol houtsnippers besteld om zo een stabielere ondergrond te creëren. Daarnaast is Elsrock geen open air festival maar staat er een grote feesttent die zowel de bands als het publiek droog zal houden. Niks aan het handje dus, en voor diegenen die nog geen kaarten hebben: er zijn nog ruim voldoende kaarten aan de dagkassa te koop omdat de organisatie het terrein vergroot heeft. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik meen me een festival van vorig jaar te herinneren waarbij ze ook houtsnippers hadden gebruikt. Werd geloof ik nogal een bende. Volgens mij een buitenlands festival, maar kan er niet op komen. Anyhoe, blij dat het door gaat, al stond ik stond aan m'n middel in het water |
|
Zolang het maar geen Dynamo '99 wordt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat lijkt me lastig, aangezien het nu 2010 is. |
|
Bedoel de ondergrond. Je werd echt haast zeeziek van de deining daar. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-08-2010 23:56] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maar even een paar rubber laarzen aanschaffen... Bareuh... |
|
Nog steeds geen perskaarten opgestuurd gekregen van Elsrock, na toezegging. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Strak plan, nou nog een telefoonnummer. Staat niet op de kaart/site. |
|
quote: Of 2005 in Hellendoorn destijds, was ook een mooi water ballet. |
|
Slecht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Elsrock stuurt geen perskaarten op maar werkt met een media gastenlijst. Als je dus al een OK hebt gekregen per mail kun je gewoon met je ID naar het gastenlijst hok bij de ingang. Zelf zit ik niet in de organisatie maar heb wel 9 van de 11 bands voor Elsrock geboekt en kan dus wel ff voor je navragen of je op d elijst staat. Rehlein heeft mail. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Top! Wel vreemde communicatie binnen de organisatie overigens. |
|
Hm... Mijn kisten nog maar eens even van de Party San / Summerbreeze modder gaan ontdoen dan... |
|
Kreeg net smsje dat rijssens zomerfestival is afgelast wegens extreme regenval maar dat elsrock vooralsnog doorgaat. see you at occultfest! |
|
Zo morgen is het eindelijk zover, heb er zin in! Alle bands spelen in een tent, dus ideaal met het huidige weer haha Hail of Bullets, Dream Evil, Pestilence, Napalm Death en Hypocrisy Dat is ultiem heersch genot Tot morgen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 27-08-2010 16:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ELS ROCKT DOOR!!!! Her en der duiken er geruchten op dat Elsrock dit jaar niet door zou gaan omdat het festivalterrein onder water zou staan. Dat laatste is na de stortbuien van vanmiddag ook het geval maar de boel wordt momenteel droog gepompt en de organisatie heeft vrachtwagens vol houtsnippers besteld om zo een stabielere ondergrond te creëren. Daarnaast is Elsrock geen open air festival maar staat er een grote feesttent die zowel de bands als het publiek droog zal houden. Niks aan het handje dus, en voor diegenen die nog geen kaarten hebben: er zijn nog ruim voldoende kaarten aan de dagkassa te koop omdat de organisatie het terrein vergroot heeft. We gaan er een geniaal festival van maken! Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
quote: Wel ff opletten, hé [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 27-08-2010 18:30] |
|
Regeer Jouke De Tegenpartij en Psycho Pippi Metalhead22 en Silence Buried_alive Jeroen83 XXL + Papillonneke + xxs De Ulk Ome Grey Illu bloodcorpse Amarantha Hammer Mr Klister + Soepkoeltoer XnegativeX Nakooma New World Order + 1 helnorsk+mr helnorsk Underkoffer AngelOfDeath bvt+aanhang Brujo Morridin + aantal Snaack + 7th Fallen Angel + meer tuig Verlepte Theedoek + ne hele kudde Ziona + roedel ADHD + 3 Lampje |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |