|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi feest, Zeg Christ lekker gepit? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Was een mooi feestje. Was behoorlijk van de planeet, wel goed feestje. Napalm Death als hoogtepunt. ( of mijn persoonlijke dieptepunt.) |
|
Napalm Death was ook mijn hoogtepunt ja.. ..en een dieptepunt [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-08-2010 18:57] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heb alleen HOB echt gezien. Dat was dan ook, wat de muziek betreft, mijn hoogtepunt. Heb me verder uitstekend vermaakt, mede dankzij iedereen! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Mooi feestje, ja, errug gezellie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: YUP! Thuis ook trouwens... |
|
Puik feestje! Bands waren aardig, het bier smaakte goed, het eten was prima te doen en, ach, dat beetje modder overleven we ook wel weer. Hoogtepunt was toch zeker wel Hypocrisy, wat heerschte dat de spreekwoordelijke pan uit zeg! Geslaagd weekend, blij dat ik toch nog één festivalletje meegepikt heb dit jaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Was een leuke aangelegendheid. Weer vele heersende ouwe knarren gezien & gesproken. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 30-08-2010 11:03] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Je had me daarna backstage moeten zien tafelsurfen.. Grietje dat achter de bar stond daagde me uit voor gratis bier, dus nam Snaack een forse aanloop en sprong.. En nog een keer.. En nog een keer... Gelukkig niets gebroken, wel blauwe plekken. :') |
|
Ik ben benieuwd naar de foto's |
|
Ik naar de videobeelden. |
|
Ik naar hoe lang ze zij bezig geweest dat terrein een beetje schoon te krijgen :') |
|
Hierbij nog wat foto's. The Lucifer Principle Hail Of Bullets Dream Evil Onslaught Lizzy Borden Agnostic Front Pestilence Napalm Death Hypocrisy De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Puike shots |
|
quote: Dieptepunt? Die had ik ook tijdens ND, toen ik weer eens onderuit gemaaid werd in de pit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vanwege verloren sleutels. |
|
Oja, dat las ik idd ergens. Kwijt geraakt in de pit daar? Weinig van mee gekregen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wim? Mag ik je een knuffel geven? |
|
quote: die huig Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Aha! Jij maaide me dus omver? Maarre, is goed hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, dat niet. Ik stond ergens wat meer naar achter te headbangen geloof ik. Denk ik. |
|
quote: Dat viel mij dus ook al op. edit: En het plakband! Nuttig! [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 30-08-2010 20:46] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik kon je niet zien vanaf de grond. Eigenlijk is de hele dag muzikaal gezien een beetje aan me voorbij gegaan. Totdat napalm death begon en ik me weer 16 voelde. Nu voel ik me vooral als een 81 jarige. Maar ze waren weer vet en lomp, lekker. Al mag lee meteen weer terug komen. En bill. En mick. Hehehe. Maar dit was ook gaaf. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik had er op Summerbreeze meer van meegekregen. En ja, ik voelde me ook vrij oud de volgende dag. Damn, headbangen maar niet al te vaak doen. Auw... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |