|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopen dat het lukt Frans! Zou jammer zijn! De reserveringen beginnen een beetje te lopen. Nogmaals voor de herhaling: Mailtje met voor + achternaam naar a-mft@hotmail.com Kaart ophalen vóór 19.00 |
|
Het lijkt erop dat ik dat hele weekend vrij ben, dus ook kom party-en |
|
Mooi, kunnen we oud-Hasseltsch deurzoep'n. Boeiender |
|
quote: Kiek an, da dacht k! |
|
En de juiste volgorde op den poster! Dank aan LL! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-05-2010 11:14] Boeiender |
|
Zo, het artwork dat op de tshirts geprint gaat worden is ook klaar: Voorkant: Achterkant: Boeiender |
|
=) |
|
quote: Zowel girly's als herenshirts! Boeiender |
|
met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dank aan LL, de bands, sponsoren (en ok, MR. N. ook een beetje ) |
|
Lekker stel. Ik heb d'r al wel zin in heur. |
|
hehehe! "was sick Liebt, Neckt zich!" |
|
...als 't meezit ook nieuwe gb shirts die dag verkrijgbaar. |
|
Zo, even omhoogschoppen omdat er ook festivals zijn die gewoon wel doorgaan! Reserveren is aan te bevelen, max 100 man! Boeiender |
|
Ja, de reserveringen lopen steeds beter, dus vooral even doen! Voor de herhaling: Mail naar a-mft@hotmail.com je voor + achternaam, kaartjes vóór 19.00 ophalen! |
|
quote: om mezelf maar even te quoten uit een ander topic whole lotta Dio |
|
quote: was wel een erg voorbarige conclusie van je... maar idd, het gaat door (*checkt banksaldo en ziet dat de belastingaangifte netjes verwerkt is en inmiddels uitbetaald is*) |
|
Ga hier niet aanwezig bij kunnen zijn door het vroege werken de dag erop . Veel plezier daaro! |
|
quote: Jammer Frans. Boeiender |
|
Wordt vet! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Vast wel. |
|
Is er al een lijstje? |
|
Volgens mij niet. |
|
- Herrie - Mr. N - Metalhead22 - Silence - Helvete - Bokaj - De Ulk - Bastianus - Ingrimd - Fredde Kaddeth Zoiets? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-05-2010 19:35] |
|
quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |