|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha... dat zeg ik niet... suggestie? |
|
quote: Mail maar.. zie mailadres in profiel. |
|
quote: gedaan... "onbestelbaar" geeft ie aan... mail mij anders effe ajb grindbashers@planet.nl |
|
quote: Raar.. maar prima, ik mail je even. |
|
voor Mmayo. Boeiender |
|
Is het trouwens niet Alpenkruezers? |
|
quote: Verdammt, dat krijg je met copy/pasten. Je hebt gelijk Frans. Boeiender |
|
De voorverkooplink op www.metalfronttwente.nl doet het. Op de frontpage zul je deze link onderaan vinden. |
|
quote: Incest is de plasser van je zwager zuigen om hem over te halen met zijn band te komen optreden. He Tjeu! Hulde aan INCESTFEST! Bla |
|
quote:Hoho, dat zou jij doen skatje. For him special price yes? Boeiender |
|
Misschien wel aanwezig. |
|
Sowieso aanwezig Thieu, ik krijg nog zaal specs van je |
|
quote: Was lekker hoor! Bla |
|
quote:Klopt, die specs moet ik nog binnen krijgen. Boeiender |
|
quote: aan die specs word gewerkt. Heb zelf geen sleutel van de locatie dus kan nu de zaal niet in want kan niemand van het wijkgebouw te pakken krijgen. Als je de specs volgende week zondag(4 april) binnen hebt is dat vroeg genoeg? |
|
Ja, gaat wel goed komen dan. Dan kan het idee voor het licht uitgewerkt worden |
|
Hmm, special guest is ook bekend!!!!!!!!! Boeiender |
|
quote: Zolang het maar niet dezelfde is als tijdens tattoofest. |
|
quote: Euh, welke was da? En op Herrie Fest is het de pauze act zeg maar, hehehe. Boeiender |
|
quote: Chiraw |
|
quote: Oh, neejoh, leuke gasten, maar die hebben teveel in die regio gespeeld om nog te boeien lijkt me. Boeiender |
|
aankomende weekeinde gaan we het speelschema bekend maken. |
|
Ik dacht al, waar blijven de speeltijden, want het is al in JUNI! Bla |
|
MR.N. is hiervan de oorzaak... (zal er op neer komen dat we alles eind april geregeld hebben en dit in juni weer vergeten zijn ) *maakt alvast notulen* |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |