|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tanx dude kan ik met een gerust geweten afzeggen hahahahahahahaha(not)hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Vergeet je draaiorgel-LP niet. |
|
Zo, datum staat in de agenda. |
|
quote: Komt helemaal okeey, maar moet hem dan wel ff terug jatten uit popfront hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: howhow... goed bezig Anton en ... hahaha! |
|
ook de band SEITA is toegevoegd aan de line-up. Alleen de headliner nog en dan is de line-up compleet. |
|
Ow dan misschien ook wel aanwezig. =) |
|
Hierbij een overzicht van de treinverbindingen tussen Zwolle - Nijverdal en Enschede - Nijverdal. Openbaar Vervoer Zwolle – Nijverdal: Station Zwolle – Station Nijverdal West Vertrek 12.34 uur – 12.58 uur aankomst Station Nijverdal West – Station Zwolle: Vertrek 23: 02 uur – 23:27 uur aankomst Vertrek 23:32 uur – 23:57 uur aankomst Vertrek 00:02 uur – 00:27 uur aankomst Kosten: Dagretour 2e klas: € 10,80 zonder korting Dagretour: 2e klas € 6,80 met korting Openbaar Vervoer Enschede – Nijverdal: Station Enschede – Station Nijverdal: Vertrek 12:17 uur – 12:56 uur aankomst Station Nijverdal – Station Enschede: Vertrek 23:03 uur - 23:42 uur aankomst Vertrek 23:33 uur - 00:12 uur aankomst Vertrek 00:03 uur - 00:42 uur aankomst Kosten: Dagretour 2e klas: € 11,70 zonder korting Dagretour: 2e klas € 7,00 met korting |
|
Schop is er al iets geregeld voor de dj herrie of moet ik dat zelf doen kwa aparatuur enzo. Laat ff weten aub. Wordt een drukke dag voor mij zoals het er nu naar iut ziet maar ik ga er dubbel en dwars van genieten Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Klinkt interessant. Als het in de planning past misschien wel aanwezig. Life doesn't get much better than this! |
|
Een druk weekend voor mij! Hopen dat het gewoon gaat lukken, want heb er wel zin in! |
|
Hoop dat we volgende week de laatste naam bekend kunnen maken. Boeiender |
|
quote: mail mij of Mathieu effe en laat even weten wat je nodig hebt aan apparatuur... beter: mail Mathieu maar... die is meer thuis in apparatuur dan of als (Kurk??? Hellup!!!!) ik. |
|
groter dan, kleiner dan, even groot als! Oftewel: dan! |
|
Thieu!!! Wat is er al bekend aan de mengtafel e.d. Kan ik gelijk dingen gaan regelen |
|
quote: Vanavond verwacht ik jou te kunnen bellen met het definitieve antwoord. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-03-2010 11:17] Boeiender |
|
dan hoor ik het vanavond allemaal wel. Hoe gaat het verder met de organisatie? |
|
quote: Goed! Wachten alleen nog een antwoord van 1 band af. Maar daar ben ik ook achteraan. Boeiender |
|
Leuk initiatief. Mocht je nog een fotograaf zoeken dan hou ik me aanbevolen. Grt, V. |
|
quote: We zoeken nog een fotograaf. Boeiender |
|
quote: Je hebt ons helemaal geen mail gestuurd, hoe kunnen we dan antwoorden? () [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-03-2010 11:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgende editie maar eens kijken of we zo'n knappe bassist aan kunnen. Boeiender |
|
Leuke line-up, trouwens, ondanks het vrij hoge in-crowd-gehalte! Ik ga eens kijken of ik die kant op kom Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, het in-crowd-gehalte komt ten eerste omdat we het voor het eerst organiseren, en de in-crowd-bands bereid zijn om water bij de spreekwoordelijke wijn te doen. Verder is het ook het feestje van Herrie Records Inc. natuurlijk, en een Alpenkreuzers en Departure gaan daar nog EP's voor opnemen als alles goed is. Boeiender |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |