|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
& gezellig |
|
Het was fijn! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Mooi feestje! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ja, veel van dat, nietwaar? |
|
Zeau, dat was een mooi en heftig weekendje. Allround geluid kwam aanzetten met een bak licht en geluid waar je u tegen zegt, dikke Heersch dat ze alles zo regelden. Ging persoonlijk kapot tijdens het Departure optreden, tering wat zweten. MFT en de overige vrijwilligers erg bedankt voor alle medewerking!!!! Boeiender |
|
Ah, zag net dat er op de herriefest myspace een lading foto's zijn neergepleurt. Boeiender |
|
quote: Kijk, daar doen wij het voor. Boeiender |
|
Bij een volgende editie stel ik me uiteraard weer beschikbaar als vrijwilliger, of het nou in combinatie met MFT wordt georganiseerd of niet. |
|
Het was gezellig. Alleen maar leuke bands gezien. Cirith Gorgor. Veel bier gehad ook. Volgend jaar waarschijnlijk weer vrijwillig aanwezig. Wel jammer dat ik Massive Assault heb gemist. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-06-2010 16:41] |
|
quote: Werd je trouwens echt lastig gevallen of was dat een geintje? Bareuh... |
|
Ik werd door iedereen lastig gevallen, maar door de meeste op een positieve manier. |
|
Gewoon terug lastig vallen. Bareuh... |
|
Ik ben heel lastig geweest. |
|
Dat je dat nog wéét... Bareuh... |
|
Was me weer een mooi dagje. Erg lang met die hitte maar ik heb me prima vermaakt. En bij deze nog maar eens een bedankje voor de organisatie die alles prima op orde hadden |
|
quote: Erg dankzij jullie. Boeiender |
|
Mochten er nog mensen zijn die een t-shirt willen (artwork zie hieronder): 10 euro inclusief verzenden. Mail @ hri@kpnmail.nl Voorkant: Achterkant: [/quote] |
|
Geslaagd feestje jongens! THNX! Met daarbij de lekkerste kok op de planeet! Oja, er was ook een ruggenwasser voor 'speciale' bandleden! Bla |
|
Ja die curry was goed te doen.Ook lauw. =) |
|
quote: LOL. Nog een leuke avond gehad in Grunn? @NYB: Hehe, ik hoorde al dat je rijkelijk laat ging eten. Boeiender |
|
quote: Ik dacht al dat je m'n sms niet had gekregen! Het was te gek in Grun! We zijn pas gaan slapen toen de zon op was en de eierballen in de automatiek niet meer bijgevuld werden. Was 't nog gezellig in Zwolle? Bla |
|
quote: Geen sms hier nee. Zwolle was gezellig, beetje relaxt thuis gezeten, te kapot om nog uit te gaan. Wel tot een uur of 5 gezellig gedronken, dat wel. Boeiender |
|
..en het zondagmiddag en avond even flink ingehaald, oh nie?? x veel! |
|
quote: Volgens mij wel ja... *kuch* Boeiender |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |