|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: we zijn er zeer tevreden over! wanneer we het maximaal aantal bezoekers naderen, melden we het direct... reserveren is sowieso handig...scheelt weer 2 keiharde euro's... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 01-06-2010 11:06] |
|
Wat is de speelvolgorde eigenlijk? * Devious * Cirith Gorgor * Obtuse * Massive Assault * Departure * Grindbashers * Scionics * Alpenkruezers * Seita Van boven naar beneden en van beneden naar boven; geen idee wat logisch is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ zelthor! quote: |
|
Ah, niet ver genoeg teruggeklikt Dank je Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
geeft niet! (*hoopt op 2e herriefest topic 2010*, ) up-date ervan is sowieso handig! |
|
We maken in ieder geval veel los. Ik heb er iig zin in! Maar het is beter dan de werving van een van onze leden die de mensen een slaapplek beloofde bij de vrouwelijke bestuursleden:'). |
|
hahaha! |
|
Tjeu, sorry dat ik geen fotos kan maken.. Gezien ons drukke schema komen we al te laat binnen voor de eerste bands en ik heb de dagen erna ook geen tijd om te publiceren... Het lijkt altijd leuk, beetje plaates schieten, maar gemiddeld zit ik per festivaldag erna een hele dag achter de pc... Van ons blijft niemand pitten trouwens maar dat had je misschien al gehoord van 'Mong. We hadden ons eigenlijk niet gerealiseerd waar Nijverdal precies ligt... Tussen Hellendoorn en Almelo for gods sake! Kent de GPS dat gebied wel? lol. Als ze toch nuchter moeten blijven om nog naar Zwolle te rijden gaan ze net zo lief door naar huis... En Roel en ik willen nog stappen in Groningen (De Ster gaat dicht! ) Tot zaterdag! Bla |
|
Keuzes maken.. =) |
|
Het valt niet mee als je alles wilt zoals ik! Bla |
|
Waarom gaat de ster dicht? (huhu) |
|
quote: Hehe, schoonzussie, dit had ik al met 'Mong besproken. Boeiender |
|
quote: Lang verhaal... gedoe met brouwerij die goedkope huur gaf in ruil voor bepaald bier schenken... en nu het pand verkocht heeft... huur rijst de pan uit... En dat is het einde van de laatste kleine zelfstandige alternatieve betaalbare kroeg in dat uitgaansgebied. Geen metalbar meer na 28 aug. Bla |
|
quote: Alternatief word mischien wel Cafe Crowbar. http://www.myspace.com/cafecrowbar 2 weken geleden nog gespeeld en het was heel gezellig! |
|
...even langs mijn voormalige buren geweest en als het goed is nemen hun morgen pakket van merchmania in ontvangst... heerlijk die stress... + http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=429542634&blogId=466056447 [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 03-06-2010 19:00] |
|
Bedankt voor de herinneringsmail, ik was al bijna vergeten dat het zaterdag al is. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-06-2010 0:35] |
|
graag gedaan! |
|
Omdat Lord Ruftlucht helaas niet als DJ kan aantreden heb ik maar even een playlist gemaakt voor tijdens het ombouwen. Boeiender |
|
Je kunt ook een ipodje aansluiten bij onze instalatie, en er is een 5-cd rouleer ding. |
|
quote:heb ik aan het begin beloofd, dus dan houd ik me er aan. |
|
quote: Moet ik nog een CD van Diareetkever branden? |
|
quote: Hehe, maar dit gaat via de mengtafel. Heb gister een MP4 spelert gekocht, alleen krijg ik dat kreng niet opgeladen. LOL. Naja, nog andere mogelijkheden, no worries. Boeiender |
|
quote: Nee. Boeiender |
|
zo zal emotie ook niet te horen zijn die dag... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |