|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is netjes! =) |
|
quote: Wat in het vat zit.... Bareuh... |
|
quote: Hoop dat het een succes gaat zijn enne wacht nog op de flyerrrrr. Skiet's op man! Moet nog berichtje op FP maken. |
|
Mmmayo Kan daar een kopje bij, dat je nu lid kan worden van MFT, en dat je dan een gratis kaart krijgt van Herriefest Ik zal dat stuk je je wel toe-mailen/hyven anders. |
|
quote: Mail maar. |
|
Dat reserveren van e-tickets via de Metalfront site wil mij niet écht lukken . |
|
quote: Hoop het donderdag in orde te hebben skatje! Boeiender |
|
@ Frans: Nee, moet je even mijn post lezen. Stuur een mailtje nar a-mft@hotmail.com met voor + achternaam (en die van de gene die je meeneemt) Dan reserveer ik het kaartje voor je. Ter plekke betalen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 04-05-2010 20:53] |
|
Ik bedenk me trouwens net. Als er zo'n 100 man in de zaal passen. En er komen 100 bezoekers. Dan heb je nog altijd ca. 60 lui van de bands, waar laat je die? |
|
quote: quote: Henkie. Boeiender |
|
quote: Bands? Gewoon.. buiten toch? |
|
quote: Ik denk dat er 160 mensen in de zaal passen dan. Bareuh... |
|
quote:Het zijn kleine bands, dubbele bandleden en een band die eerder weggaat. Dat + een stukje buiten afzetten met twee party tenten. Dat moet wel lukken. |
|
quote: Dat is geregeld Frans, er is een ruime backstage aanwezig, en ook is er een stuk buiten afgezet waar bezoekers lekker kunnen loungen. Boeiender |
|
quote: Ah, oké. Ik had geen zin om al die pagina's door te spitten, misschien handig om het in de openingspost te zetten (Herrie, of wie die ook weer had gemaakt). Mail komt eraan Amel . |
|
We praten lekker langs elkaar heen. |
|
Heerlijk, zo samen posten Silence. Boeiender |
|
LOL Boeiender |
|
quote: goed geregeld, hopen op mooi weer |
|
|
|
quote: Hehe, ga jij in het vervolg maar in op de vragen. Boeiender |
|
quote:Prima. |
|
Jullie twee zijn in ieder geval wel érg behulpzaam . Gereserveerd trouwens. Mathieu, staat die slaapplek nog open . EDIT: Misschien is het handig als Mathieu wél op deze vraag ingaat. Of Amel wil het proberen? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 04-05-2010 21:02] |
|
quote: LOL Amel weet ook wel dat dat geen probleem is. Boeiender |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |